Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Ugye Erlauer

2009.08.01. 07:25 Emilke mesél

 Ugye Erlauer? Néhány dolgot kérdeztem és egyetértésre jutottunk.Még annyi sok kérdés van, amelyekben közös az álláspontunk. Például a munka. Az amely bizony a társadalom egy rétegének büdös. Azoknak is, meg bizony a cigánynak is. Tudod, kik az azok? Igen, politikai elitünk, celebritásaink és a médiákban szereplő szextornászaink, gazdasági dübörgőink és toporzékolóink, aki a budai villák lakói, mint anno a Káderdüllő "egyenlő" káderei,akikre a biztonsági őrző-védő emberei, ó beszélek marhaságokat, akkor még csak ávosok voltak, vigyáztak. Azóta a váltás megtörtént. Kinőtt lett a Pasarét és Rózsadomb, van Isten, Orbán és Szemlőhegy. Ma már nem gyüjtjük Sztalin összest, Lenin összest, Marx és Engels műveit. Ma Kóka beszél, Kövér liheg, Orbán hörög, Gyurcsány mekeg. Csak bámulok. Azt mondják ezt akartam? Nem akartam! Te akartad? Tamás Gáspár Miklós az értelmiség árulásáról beszélt. Igen! Árulók vagyunk mindnyájan, hogy tűrtük ezeket, hülyék, hogy bedőltünk a globális maszlagnak, az EU-nak, a nyugati kultúrának. Útjainkon megjelent a prostitutio, a drog és reményvesztett munkanélküli, a multik és a kizsigerelt magyar paraszt és ahova nézel az országban, csak kétségbeesel.
     Ugye Erlauer, nem ezt akartuk?

19 komment

Címkék: a fene akarta

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr848313994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13250 2009.08.01. 08:24:15

Emilke! Ha az áruházban nem találsz az igényeidnek megfelelő 48-as férfiinget, attól még nem kell az áruházat szétverni. Megjegyzem, az általad felsoroltak közül Pasarét, Rózsadomb, Isten-, Orbán- és Szemlőhegyek évszázados intézmények (még csak nem is a MEGA hozta létr őket), a prostitúció és a drog meg évezredesek. A kizsigerelt magyar paraszt legutóbbi pesti látogatására meg emlékszünk (a szerény járgányaikra különösen) és sokan örülnének, ha legálisan nem kellene adót fizetniük. Amúgy a helyzet valóban kétségbeejtő.

13250 2009.08.01. 08:25:10

MEGA = Marx-Engels GesamtAusgabe

13149 2009.08.01. 08:27:22

Emilke, bevallom, nem értem, mit akarsz kérdezni. Ha arra akarsz célozni, hogy a cigányoknak büdös a munka, akkor - bocsánat, nem kertelek -, szóval akkor nem tévedsz, hanem hazudsz. Hogy a politikai celebritásaink ávósok lettek volna - hát erről nem tudok. Szerintem te sem, mert nem mondasz neveket, pedig ezt semmi törvény vagy morális parancs nem tiltaná. A Pasarét meg a Rózsadomb elég régen "kinőtt" - nem is tudom kitalálni, hogy mit akasz ezzel mondani. Azt persze, hogy te mit akartál, nem tudom. De egészen biztosan nem ugyanazt, amit én.

13003 2009.08.01. 08:32:16

Erlauer, félreolvastad. De igazad van nem egyet akarunk.

14055 2009.08.01. 09:06:23

Az értelmiség árulása...Sokkal inkább a rendszerváltók felkészületlensége, feltéve, hogy a jóindulatukat nem gondoljuk megkérdőjelezni. Emilke, nem tudom olvastad-e Platón Gorgiaszat, abban nagyon élvezetesen számol be Szókratész vitáiról Pólosszal, a türannisz, Kalliklésszel az oligarchia, és Gorgiasszal, a demokrácia szószólójával. Talán ez a három álláspont volt Arisztotelész tipologiájának előhangja, a hatalom három létező megosztásáról, mely szerint a hatalom lehet egyetlen ember, néhány ember, vagy sok ember birtokában, Arisztotelész szerint a helyesen megalkotott államban ez a három típus a monarchia, az arisztokrácia, és a politeia ( timokrácia), ám ha az állam alkotmánya romlott, akkor a türannisz, az oligarchia, és a demokrácia formái fognak előfordulni. Nem úgy emlékszem, hogy a kerekasztal tárgyalásokon Szókratész vagy Arisztotelész intelmei elhangzottak volna, ahogy Kant felismerései is elkerülték a tisztelt rendszerváltók figyelmét. Ha kevésbé akarnék jóindulatú lenni, akkor azt mondanám : A harminc ezüst csörgésének hangja elnyomta az értelmiség hangját, mint ahogy elnyomja ma is. Ha szabad ajánlanom, ha olvastad, olvasd el újra, ha nem, itt az ideje elővenni a Gorgiászt..

14055 2009.08.01. 09:17:57

Marx intelmeit csak azért nem említem, az fel sem merülhetett, mert egy rendszerváltónak Marx maga volt a kénköves ördög, a pokol teremtője, és lám lám, ma mi történik? amit ő jósolt... A tőke közel sem annyira könnyű és élvezetes olvasmány, mint Szókratész dialógusai, de hogy legalább annyira hasznos, abban biztos vagyok..

proletár 2009.08.01. 09:35:15

Emilke drága, szerintem ezt most elqúrtad. Nem lehet felelőssé tenni egy csoportot azért mert nem megy a szekér. Ha minden munkanélküli elkezdene árkot tisztítani vagy utcát söpörni, jobb lenne a gazdasági teljesítményünk ? Az iparban, az építőiparban a mezőgazdaságban, oktatásban, szállításban,stb. nincs többlet munkaerő igény. Sőt. Regisztrált munkanélküli vagyok fél éve.Ipari szakmunkás, több szakmában, megújított tudással, négy szakmai területen. Ha szerencsém lesz az önkormányzat ad munkát a segély lejárta után,. Utcát fogok söpörni. Közvetlen nyugdíj előtt,rendkívüli perspektíva. - A blog második része rendben van.

13003 2009.08.01. 10:42:51

Proletár barátom, Erlauerrel Freewolfnál beszélgettünk, ez ennek folytatása. Amire én ki akartam lyukadni, az a te sorsod. Ahogy minket átvágtak, mint azt a bizonyosat a kerítésen Gyurcsány és maffiája és most az Orbán klán készül ugyanazt tenni.- Tudod, hol a közös ezekben? Mindketten a jobbikot szídják, észrevették, hogy egy új erő jelent meg, amelyik nem támadható a lopással. tehát legyen fasiszta, náci, rasszista. Nem az, csak a terminologiájuk. Olvastad Kövér legutóbbi böfögését? Fritz Klein náci orvosra hajaz. "Az emberi élet iránti tiszteletem miatt eltávolítom a vakbelet, ha az begyuladt.Az emberiség testében a zsidóság a begyuladt vakbél," /Náci orvosok 23 old. II bek. Én szoktam tudni, miről beszélek, még egyenlőre.::)))

12014 2009.08.01. 11:59:57

Amikor lázadozunk a sok rossz miatt, rendszerint azt vágják a fejünkhöz, ha kritizálni tudunk, azt is mondjuk meg, mit és hogyan kellene másként. De hát ez nem az én dolgom, én csak azt érzem, hogy rossz nekem. Ha egy étteremben nem ízlik az ebéd, jogomban áll megmondani, hogy ez bűn rossz, de nem nekem kell újat főzni, ezért tartják a szakácsot. A hogyanra az általunk választott képviselőknek kell megtalálni a választ. Amikor indultak a választáson, azért tették, mert úgy vélték, képesek lesznek rendbe tenni az ország szekerét. Vagy tévednék?

11677 2009.08.01. 12:05:06

Milyen gazdag a magyar közmondások tára ! Egy, a sok közül: „Késő bánat, eb gondolat !”

11677 2009.08.01. 12:10:49

Vagy egy nóta részlet jobban tetszik: „...most már késő kisöreg, ...”

13003 2009.08.01. 12:14:59

"Te akartad, hogy így legyen...." Én nem,

13250 2009.08.01. 13:03:07

Attól tartok, túlzottak az illúzióid a Jobbikkal kapcsolatban, emilke. Egyrészt nem biztos, hogy a felhozatalához szükséges propagandamilliárdok, még ha nem is közvetlenül használta fel Vona és csapata a Széles-Bencsik birodalmak erőforrásait, teljesen ártatlannak mutatják. Az, hogy megtalálták a magyar társadalom gyenge pontját a cigányellenességgel, inkább cinizmusra vall és a megoldási javaslataik minősége erős kétségeket támaszt. Abban nem, hogy közvetlen, gyors és egyszerű válaszokat kínálnak, csak hát a gyors numerák sokszor nagy csalódásokat okoznak, amikor a heveny izgalom elmúlt. Végül a szókimondásuk és őszinteségük szerintem eleve romlott állagú, mondhatnám valójában a féligaszságok zavaros belerőltetése egy hazug katyvaszba. Bár nem hiszem, hogy ettől lenne az, de Morvai múltkori maszatolása (http://bolag.nolblog.hu/archives/2009/05/29/Kozelkep_a_jovorol/) a melegeknek általa kiharcolt korai közösülési jogával kapcsolatban jó illusztráció.

13003 2009.08.01. 13:10:33

Talán igazad van. Az eddig regnáló baloldal bebizonyította teljes alkalmatlanságáz A már regnáltak ugyanolyanok. Orbántól is, Gyurcsánytól is mentsen Isten. Elvárásom van illusiom nincs a jobbikkal szemben sem. A két bizonyított rossz után próbáljunk valami mást. Azt kell látni, hogy ez az út nem jó.

proletár 2009.08.01. 13:14:42

Anyám én nem ilyen lovat akartam. Emilke drága, Erlauer lett megszólítva a blogodban és ugye mindannyian tudjuk hogy munkássága jórészt mire terjed ki. Azzal egyetértek hogy választott vezetőink, közpénzből nem a nagy köz érdekében cselekednek. Azt érzékelem, nem hogy homokszemcse került a gépezetbe, hanem recseg ropog az egész" motor". Mit tehetünk idelent? Választhatunk de kit? Akit megismertünk az már leszerepelt, akit még nem ismerünk, merjük-e választani? Én a pénzügyi szektort hibáztatom akik felfújtak egy óriási lufit, a vezetőink pedig ráírták a hamis jelszót hogy Pannon Puma. Most szopunk mint a torkos borz. Kellemes hétvégét.

13003 2009.08.01. 13:59:16

A biztos rosszat nem kell választanunk.

11677 2009.08.01. 15:35:50

13-ra Emilkének: 1987-ben kiléptem – megírtam, hogy kilépek ! - az MSZMP-ből, és a megalakuló MSZP-be elfelejtettem belépni. Mit gondolsz: MIÉRT ? Ne kérdezz vissza, mert nem válaszolok. Neked kell rájönnöd...

12009 2009.08.02. 20:37:48

6 Felkészültek voltak. Nagyon is azok voltak. És ne tételezz fel jóhiszeműséget róluk. Egy velejéig korrupt, megalkúvó banda volt, amelyik most is összetart. Méghogy nem látták előre!?
süti beállítások módosítása