Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Egy kis pálesz és ....

2016.08.06. 16:18 Emilke mesél

 

.. Az Öreg és Luczy Ferke egymásba karolva mentek hazafelé. A testvéri szeretet erősítendően az egymásba karolás okán a dülöngélés sem látszott, mely annak folytán állt elő, hogy a Vírusos által kotyvasztott páleszból istentelenül beszoptak .

Figyú Ferke drága Tesóm, tudod mit mondod az a Vírusos?

Hát , hát azt, hogy nem is vagyok mindenható! Aszondta aztat, hogy én nagyon sokat tudok, de aztat aztán nem, hogy az Időt megállítsam, neadj Én Magam, hogy visszafordítsam. És láttad?

Sírt! Vírusos sírt

. Ferke nagyot csuklott!

Sírt? Te megríkattad a barátunkat? Hát van neked ….

Sírt. Bólintott az Öreg.

Most akkor visszamegyünk és megvigasztaljuk.

Megfordultak és elindultak.

Kicsit botladoztak az úton, de azért csak megtalálták Vírusos ablakát és beszöktek a szobájába.

.. Vírusos nyakig betakaródzva feküdt, minden izülete és dereka, veséi takarva voltak. Az Öreg és Ferke elismerően nézték, hogy milyen ügyesen csinálta.

Feküdt, és aludt, mert ami igaz, az igaz, ő is megpróbálta a páleszt és bár könnycseppel a szemében, de együtt énekelték, hogy.

...https://www.youtube.com/watch?v=NZD9DuL1F_c

Szóval álltak és nézték Vírusost és egymást. Kicsit tanácstalanul kicsit gyámoltalanul, mígnem az Örgnek eszéb e nem jutott, hogy miért is jöttek, megmutatni Vírusosnak ….

. Mit is kellene tenni? Ferke megszólalt, talán Apa …

Az Öreg megköszörülte a torkát, Apa! Kronosz! Segíts, a barátunk, aki....

Kronosz lépte csak surranás volt, semmi döngés, semmi rengés és mintha a normolásból az hallatszott volna? Mondjad !

És az Öreg mesélni kezdett, hogy nem a maga részére, de az ő kedves barátja, akinek könnyeit szeretné letörölni, aki …

. És Kronosz, bár nem fordult meg, csak mintha a feje egy biccentésre mozdult volna, ….

Köszönöm Apám, mondta az Öreg és mikor újra feltekintett, Morpheus, a Feledtető, a Gyógyító, a Jótékony, a Vigasztaló tünt föl Vírusos ágya mellett.

.. Kezében selyemkendőt tartva, puhán megtörölte Vírusos arcát ….

és eltűntek a ráncok, a haj sötéten csillogott a fehér párnán, a csontos vállakon a bőr izmokat takart az erős gömbölyűségek felett ….

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr949167174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2016.08.08. 14:39:09

Remélem, azóta barátaiddal együtt kijózanodtatok.

Emilke mesél 2016.09.08. 21:10:52

Istene, de kár, hogy a görög mondákat elfelejtettük!

CsipkeRózsa 2016.09.10. 15:12:54

@Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mondákhoz. Téged is oda csoportosítottalak, mint Vírusost.

Félrevezető volt a belinkelt videó is.

Emilke mesél 2016.09.10. 15:29:11

Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy szőkét így tudtam volna nyávogtatni ! De ez csak a mellékszál.
Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam. Hja, az akkori "ponyva" :-)

CsipkeRózsa 2016.09.10. 18:30:35

@Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam."

Jól indultál, indítottak.
süti beállítások módosítása