Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Évforduló.

2016.02.02. 13:44 Emilke mesél

73 éve, hogy az Élet győzött a pusztulás felett. Nem olvastam a megemlékezésről. Nem baj, azért én emlékezem .                                                                                                                 A mai fiatalok nem tudják, hogy miért nem az Uraltól keletre a homokos pusztákon élnek, a mai fiatalok nem tudnak semmit. Nem ismerik a rádiózás recsegő szépségeit, az izgalmakat a sercegő szavak mögött, a mai fiatalok nem értenek semmit. Jó nekik? Szegények, ...

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr518353358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pettra01 2016.02.03. 00:55:07

Nekünk még volt telepes rádiónk, a telep nagyobb volt, mint a rádió és vagy öt kiló. Amíg nem volt villany, csodálatosan megfelelt a célnak. Én még hallgattam rádión színházi közvetítést, mert volt ám olyan is.

ZorróAszter 2016.02.03. 08:26:15

Kedves Solide és Shakespeare!

A múltkor meséltem, hogy belebonyolódtam a Krónika és Pergőtűz kapcsán (hogy melyik filmsorozat melyik) a Don-kanyar témába. Megnéztem a sorozatot (25 rész), és megírtam a wikipédia szócikket róluk.

https://hu.wikipedia.org/wiki/Krónika_–_A_2._magyar_hadsereg_a_Donnál

Namost sok katona aki túlélte a Don-kanyart és itt megszólalt, később híres ember lett. Boldizsár Iván, Zelk Zoltán, Fazekas György és mások.

Ezek ismertem is. De volt egy pacák, aki irtó ismerős volt de nem tudtam hová tenni. Azt hogy színész, arra azért nem gondoltam, mert pont olyan részbe pislantottam bele legelőször, amiben színészeket cikiz le ami ugye csúnya unkollégáris dolog. De tök véletlenül belebotlottam a youtubon az Egy óra múlva itt vagyokban egy nyilast alakít az utolsó részben. Kollár Bélának hívják, és a Don-kanyarban szakaszvezető volt.

Na most a slusszpoén: Solide linkjáben a pincér is ez a Kollár Béla.

:o) Kicsi a világ.
süti beállítások módosítása