Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Ehhez írjál kedves Erlauer búcsuztatót.

2010.02.14. 12:56 Emilke mesél

Ez most mindegy, hol olvastam a hírt, az nem mindegy, hogy sajnos igaz.

Ez most mindegy, hol olvastam a hírt, az nem mindegy, hogy sajnos igaz.

Ismét öltek: Belehalt sérüléseibe a cigányok által megvert 92 éves néni

Így gyüjtik a szavazatokat Ózdon!

98 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr848314446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

40862 2010.02.14. 13:13:38

azért Ő mert nem tud visszaütni:(

13003 2010.02.14. 13:19:25

Nem csodálkoznék, ha Ózdon a Hétesen a Gyújtóról fellobbanna a láng, csak azon csodálkozom, hogy még nem lobog a láng!

115550 2010.02.14. 13:33:42

Borzalmas, most olvastam. Ilyenkor hol van Ónody-Molnár Dóra, aki a "nem volt a talicskámpn hólánc" c. egyoldalú, aljas cikkel mentegette az ózdi hétes telepi c. bűnözőket? A szerencsétlen néniről a képeket ne nézzétek meg, mert nem alszotok 2 hétig. Rettenetes, hogy mi megy ebben az országban. És már hetente megölnek valakit lassan. Senkit nem érdekel. A jogvédőket (ld. Erlauer) végképp nem. A néni jogait, s így a miénket ugyanis nem védi az égegyadtavilágon senki!

13003 2010.02.14. 13:43:50

Pedig kedves Erlauer, Emilke volt az, aki 42 éve éjtszaka ügyeletben feljárt a Hétes dombjára, aki injectiot adott a szöke cigánylánynak, aki Kormossal az egykori Kék Acél étteremben este leült vacsorázni. Azóta Emilke tudja, hogy amig egy putri áll, addig a cigányéletmód újjászületik a fülledt mélyén a közös ágyaknak, egyetlen helységeknek, a barom férfiuralom fojtogató ölelésében. Csak ti, szakértők nem tudjátok, tudatlan széplelkek. A kannásborok és játékgépek bűvöletében ez nem fog kiderülni.

13149 2010.02.14. 13:59:32

Kedves Emilke, én is sokszor jártam Ózdon (és egy másik Kék Acélban is, Salgótarjánban). Az nem tetszik a posztodban, hogy úgy írod: "a cigányok" által megvert 92 éves néni. Magyarországon kb. 620 ezer cigány élhet, akiknek a többségük nem bűnöző. (A móri gyilkosokról sem szoktuk rni, hogy "a magyarok".) A gyilkosságot természetesen mélyen elítélem. Még abban is egyetértünk, hogy ha így marad, vagyis tovább tart a gettósodás, mélyül a munkanélküliség, a szegénység, a rasszizmus - amelyet az ilyen hírek tovább erősítenek -, az nem jó irányba fogja vinni a dolgokat.

13149 2010.02.14. 14:01:58

Ha nem védenék törvények az emberek, pl. a 92 éves áldozat élethez való jogát (és más jogait), akkor nem lehetne megbüntetni a gyilkosokat.

13003 2010.02.14. 14:08:14

Itt egy törvény van! Az egészséges élet törvénye, amely soraiból az ilyen hajtásokat likvidálja. Gyökeresen! A címet nem én írtam , idéztem. Mindamellett a tettesek tényszerűen cigányok voltak. Ennyit a rasszizmusról és cigányellenességről. Kellene tanulni a természettől. Ha az életkörülmények megszünnek, megszünik az élet is.

115156 2010.02.14. 14:18:53

Kedves Emilke! Erlauer elment Mórig példáért, én csak egy minapi esetet hoztam: "A gyilkosság hétfőn történt. Úgy tudni, hogy a 28 éves nő egy késsel többször megszúrta fotelben ülő 31 éves férjét, majd valamilyen éghető anyaggal leöntötte és meggyújtotta. A férfi a fürdőszoba felé tartott, amikor összeesett és meghalt. Az áldozat egyébként egy bírósági titkár volt." Úgy gondolom, gyilkosok bármelyik nációban előfordulnak csakúgy, mint becsületes Emberek. Figyelted a hírek közötti különbséget? Az általam hozott esetben nem írták, hogy magyar nő ölt különös kegyetlenséggel. Nem kell magyar cigányt és más magyarokat egymás ellen uszítani, van ebben az országban éppen elég megoldandó probléma - külső uszítók nélkül is. Üdvözöllek

15138 2010.02.14. 14:20:45

Az a baj, hogy a törvény nem véd...csak legfeljebb utána megbünteti a gyilkost. Ha...

115156 2010.02.14. 14:28:13

Kedves Emilke! Bevallom, kicsit csalódott vagyok. Azzal kezdted rémhíredet, hogy "Ez most mindegy, hol olvastam a hírt..." Tudnod kellett, ha megírod, hogy a kurucinfo-ról hoztad, eleve kizárod a hitelességét. Rákerestem a google-ban és minden jobboldali lap, aki leközölte e hírt, forrásként a kurucinfo-t jelöli meg. Hááát....

111062 2010.02.14. 14:35:42

Emilke, es valakinek, mar nem emlekszem ki irta, volt pofaja az elkovetoket vedeni. A megoldas egyszeru. Akasztani, vagy eletfogyt. Nem a bosszu miatt, hanem hogy a tarsadalmat megvedjuk ettol a szemettol. Szinten torvenyt hozni, hogy aki 65 ev felettiek ellen kovet el buncselekmenyt annak a buntetesi tetele alaphangon a szokasos haromszorosa, ha eletellenit akkor eletkortol fuggetlenul eletfogyt, szabadlabra helyezes nelkul. Megegyszer nem a bosszu miatt, hanem az allamnak kotelessege az ilyen aljaneptol a tobbseget megvedeni.

13003 2010.02.14. 14:39:13

Wesz, van egészséges jogérzék és van csűrés-csavarás.

13003 2010.02.14. 14:42:15

10-re. Hazudtak? él a néni? Szórja a magot a csirkéinek? Nem él. A kurva életbe, ez a rohadt Kurucinfó meg merte írni a z igazat!

59854 2010.02.14. 14:45:43

Wesz! Nekem volt pofám. Minden szavamért vállalom a felelősségem. Nem védtem az elkövetőt. Csak azt állítottam, hogy a történetben mindenki áldozat. Állítom, hogy a probléma megoldása nem a gyűlöletkeltés. http://anton.nolblog.hu/archives/2010/02/11/A_11_eves_rablo/

15741 2010.02.14. 14:48:16

Nem tudom, de érdekes ez. A gyilkosok, mint áldozatok. Vizsgálták ezt a nyilasok családi viszonylatában is? Biztos volt, amelyiket verte az apja, szegényt! Nem egyoldalú esetleg most a gyilkosok sajnáltatása?

115156 2010.02.14. 14:51:14

13-ra: A kurva életbe, hazudtak. Mivel a rendőrség és az önkormányzat is cáfolta a kuruicinfo híreit. Egy biztos, a néni meghalt, de bizonyíték arra, hogy cigányok voltak az elkövetők, nincs. Rémhír terjesztőket kell börtönbe küldeni és mondjuk életfogytiglan. Az, hogy külföldi olvasóknak is kiajánlják álhíreiket, egyenesen nemzet és országellenes bűncselekmény.

13003 2010.02.14. 14:55:51

Hazudtak! Reggel, délben, este. HAZUDTAK!

15741 2010.02.14. 14:56:16

16. Akkor is ezt mondtad, amikor a cigánygyilkosságok kapcsán minden rasszista szemétnek lehorták a magyarságot és magyar "újságírók"? Se bizonyíték, se tettes, de már tudták, ez rasszizmus volt! Bravó liberalizmus! :-)

115156 2010.02.14. 14:58:18

18-ra: Akkor is ezt mondtam.l Újra leírom: minden nációban vannak gyilkosok és vannak becsületes Emberek.

59854 2010.02.14. 15:00:55

Wolf! Te egy tökkelütött vagy.

15741 2010.02.14. 15:07:44

Szia Kava! Nagyon őszintén mondom, hogy kimondottan díjjazom az őszinteséged! Én egy logikus dolgot vetettem fel, hiszen ez jogosan merülhet fel kérdés formájában! Tehát mivel sajnálni valóbb az egyik gyilkos a másiktól?

13003 2010.02.14. 15:21:07

A védelem oldaláról Kava az egyetlen, akivel érdemes beszélni. Az ő aspectusából igaza van, hasonlóan Dosztojevszkijhez. A bün, mint bűn Raszkolnyikovnál és a bűnhődés. Kava, a dolog egy helyen sántít, Raszkolnyikov intellektusának és ezen bűnözők intellektusának különbözőségében. Persze erkölcsileg a bünnek mindkét oldal áldozata. Mindazonáltal, az Úr kiszabta a büntetést és tudomásom szerint mai napig sem tért el a tételtől. De hát, kik vagyunk mi, hogy csak megkérdezzük Őt?

104422 2010.02.14. 15:56:23

Kedves Erlauer elvtárs, eztet mostan én nem értem. ! Mostan az igazságot szabad-e leírni, avagy aztat sem? Jó, nem szabad leírni, hopgy cigányok gyilkolták meg az ördeg nénit. Írjuk aztat, hogy az ózdiak? Hát mrntrn kikérné pár tízezer ózdi, hogy ő már pediglen nem... Akkor azt írjuk, hogy a gyerekek gyilkoltak? Hát akkor meg a gyerekek kérnék ki, meg hát a szülőik, hogy miféle elhajlá és általánosítás ez itten, kérem. Írhatnánk még, hogy mittudomén Orsós Jakab 11 éves meg Kolompár Géza 15 éves meg Szojka Ronaldó 16 éves verte agyon a szerencsétlen idős asszonyt, de hát ezt meg azért nem lehet, mert hogy jogaik vannak a nyavalyás büdös gyilkosoknak, holott szeruintem egyetlen joguk lenne még itten a Fölldön, lóbálódzni egy kötél végén, a febrzári szélben, jó ötven centivel a talaj fölött. Ahhoz lenne joguk! Tessék szíves lenni befejezni ezt az aljas szerecsenmosdatást, a gyilkos gazemberek álszent védelmét. És hdd szabadjon megkérdeznem, amikor cigányokat gyilkoltak eléggé el nem ítélhető módon, akkor ki szabad írni, hogy az áldozat cigány? Az nem manipulálás? Csak most nem szabad? Mert nincs köze a bőrszínhez, a származáshoz, ha egy telepen a cigányok kivégzik az egyetlen még ott élő nem cigányt? Hát miért pont őt, maga szerint, Erlauer elvtárs? Büdös mocskos gyilkosok gyilkoltak itten, akik bizony cigányok voltak és a gyilkosság igenis ok okozati összefüggésben van az ő cigány származásukkal, mert erre nevelik őket a szüleik, és ezt engedi meg és tűri el a társadalom tőlük. Miközben az ez ellen szót emelőket lerasszistázzátok és soha nem az áldozatot véditek, gyászoljátok, ha az nem roma, hanem a gyilkost. Én kikeltem magamból akkor is, amikor szerencsétlen cigányokat mészároltak le tetü magyarok, és nem zavart, hogy megírta a sajtó, hogy az áldozatok cigányok, hiszen igazat írt. És igenis kikelek most is magamból, amikor bizony tetü cigányok gyilkolnak le védtelen magyarokat. A tetü tetü akkor is, ha cigány, akkor is, ha magyar. Az áldozat áldozat akkor is, ha magyar, akkor is, ha cigány. Minden olyan ellen joggal ki lehet kelnui, ha valaki hamís, hazug állításokat hoz nyilvánosságra. De ha három kiskorú vagy fiatalkorú roma kölyök meggyilkol egy idős magyar asszonyt, brutálisan és gyalázatosan, akkor azt igenis meg kell írni, és az hazudik, aljas módon, aki bármit is elhallgat az igazságból! Básta et.

104422 2010.02.14. 16:00:50

Kedves Vajkaramella, a magyar nő magyar embert gyilkolt meg. Nem írtak a nemzetiségükről. Amikor a szerencsétlen cigányokat mészárolták le, akkor meg azt írták meg, hogy az áldozatok cigányok voltak. Nincs itt ellentmondás? Vagy nem szabad soha megírni, hogy milyen nemzetségű az áldozat és a gyilkos, vagy mindig meg lehet írni. Tiltakozni meg az ellen lehet, ha vaélaki hamis állításokat közöl. Esetünkben erről nem esik szó. B.et.

13003 2010.02.14. 16:05:56

Bástya et. túloz Már miért kellene 50 cm-re a föld fölött? Kötélpazarlás. 15 cm. elég lenne.

104422 2010.02.14. 16:13:32

Még valami, kedves Vajkaramelle! Én elég időt éltem a kommunizmusban, megtanultam a sorok között olvasni, Persze nem gondoltam volna, hogy az akkor hőn áhított demokráciában is a sorok között kell olvasni, de szívesen megtanítok mindenkit arra, hogy ezt hogyn kell csinálni. Esetünkben már ez elegendő bizonyíték a hír igazsága mellett, ami az Interneten kering, é shogy a cigánytelepen, minő meglepetés, cigányok gyilkoltak, hogy a rendőrség éls a sajtó nem CÁFOL. Ha mongol betolakodók lettek volna agyilkosok, akiket most mongol tolmács segítségével hallgatnának ki, akkor a sajtóban azonnal olvasható lenne, hogy a hírekkel ellentétben NEM roma gyerekek gyilkoltak. Nos, ilyen nem olvasható sehol sem. Persze szomorú, hogy a "sajtószabadság" korában az igazságról legalább úgy kell hallgatni, mint a kommunizmus idején, ez nem is sajtószabadság, hanem liberális sajtódiktatúra. Minden probléma megoldódna persze, ha a tévében bemutatnák a gyilkosok fényképét, nevét, aztán ki ki döntse el, magyar volt-e, roma, mongol vagy piréz. De hogy minden egyes gyilkosság után, ami itten ebben az országban történik, magyarázkodni kell azért, hogy ki is volt a gyilkos, ki is volt az áldozat, hát ez nevetséges és felháborító! És bizony ez növeli a Jobbik táborát, ez ad táptalajt a rasszizmusnak. B.et.

104422 2010.02.14. 16:14:54

Emil et., a téma komolyabb annál, hogy ilyennel viccelődjön az ember, de ha már kötözködünk, mihez is kell hosszabb kötél? Bár ez itt és most nem izléses. B.et.

13003 2010.02.14. 16:22:53

Azt hiszem, mi értjük, hogy miről szól a történet. Kínunkban nevetünk, mert ugye.? Bocs tévedtem. A rövidebb kevesebb.

proletár 2010.02.14. 16:25:52

Gyerekkori barátom tizenkét éve él teljes állami ellátáson, mert agyonütötte a feleségét, aki már amúgy is haldoklott az alkohol okozta betegségben. A közelmúltban lehetett olvasni egy fiúról aki hasonlót cselekedett az osztálytársával. Felfüggesztettet kapott. Hány féle törvény létezik ? Mitől függ a büntetés nagysága?

117398 2010.02.14. 16:28:10

vajkaramella! Berettyóújfalui elkövető hölgy, a roma etnikumhoz tartozott.

115156 2010.02.14. 16:33:01

25-27-re: Kedves Bástya et. Korábban vettem a fáradtságot és elolvastam a kurucinfo, Emilke által idehozott hírét, sőt visszaolvastam néhány általuk ajánlott oldalon. A kurucinfo maga is azt írta le, hogy a rendőrség és az önkormányzat cáfolja a hírt. Nos, minden valószínűség szerint kevesebbet éltem az ún. kommunizmusban, de abba születtem bele, abban nőttem fel. Máshol már leírtam, cigány osztálytársaim voltak, akiket a faluban ma is megbecsülnek, beilleszkedtek a falu közösségébe. Nálunk az a mondás járta, hogy jöhet a cigány szomszédnak, mert akkor biztos, hogy vigyázni fog, nehogy valami galiba történjék magyar szomszédjánál, mert egyből őt kapnák elő. Nem is volt velük semmi gond, máig sincs. Azért is szkeptikus vagyok a kurucinfo híre kapcsán, mert az idős néni egyetlen magyarként élt a romák között, tehát a cigányok saját jól fölfogott érdeke volt, hogy úgy vigyázzanak rá, mint a szemük fényére, hogy rájuk árnyék ne vetülhessen. Fentiek saját véleményem, saját meglátásaim. Tisztelettel

117398 2010.02.14. 16:33:30

re-16 Hol olvasható a cáfolat? linkeld be légyszíves

proletár 2010.02.14. 16:36:21

31. plebs hez Gyanúsított hölgy... A többi stimmel.

12388 2010.02.14. 16:37:34

A bűnelkövető nem normális, beteg, közveszélyes. Ezen nincs magyarázkodnivaló. Ha gádzsó (nem áll rá a klavim, hogy magyar, ez valami új szokás, ez a magyarozás) lenne, akkor se lenne normális, hogy agyonver valakit, aki ráadásul védekezni se tud. És nehogy valaki azt mondja, hogy olyan nincs...

115156 2010.02.14. 16:37:52

33-ra: A kurucinforól, leírtam az előbb, olvasd el alaposan a cikkeket és megtalálod.

115156 2010.02.14. 16:40:44

Proletár, Plebs! Honnan az információtok, hogy roma volt a gyanúsított? Sehol nem olvastam erről.

115156 2010.02.14. 16:44:16

Kedves Emilke! Átadom a terepet Neked és Erlauernek, játsszátok tovább ezt a "meccset", sajnos mára el kell búcsúznom, utazom Budapestre, egyelőre nem leszek gépközelben. Üdvözöllek

104422 2010.02.14. 16:44:37

Kedves Vajkaramella! Én is körbejártam a netet. EGyrészről most mondhatnám, hogy az elkövetés körülményei nem mondanak ellent a hírnek, feltételezésnek, másrészről az általad elmondottakatt valamennyi hasonló bűncselekményről le lehet írni, hogy ti. csak a (szlső)jobboldali szájtok írják meg az igazságot (?). Fordítsuk meg, miért is nem szerepel sejhol sem, hogy nem igaz? Mert hogy volt ám egy eset, ahol ugye egy kislányt öltek meg, elterjedt, hogy romák voltak, aztán kierült, hogy veres hajú magyra volt, no ott első pillanattól cáfolt mindenki, stb. Én nem az előítéletekről beszélek, noha azért megfontolandó a kérdés, hogy ti. beleugrana-e egy liberális a cápákkal teli medencébe, vagy vannak azért előítéletei... Soha nem tagadtam, sőt vallom, hogy nem mindden cigány bűnöző, de a 2cigánybűnözés" fogalmának üldözését ostobaságnak tartom, vannak szép számmal olyan elkövetési módok, amik erre a népcsoportra jellemzőek. Ahogy Olaszországban is tudják azonnal, ha szicíliai gyilkost kell keresni. Hogy 30 éve mi volt a romákkal, az nem számít, azóta gyökeresen megváltozott minden. 30 éve két rendőr bement a cigánytelepre faluhelyen, és vigyázzba álltak a cigányok. Hogy ez jó volt-e vagy sem, nem tisztem eldönteni, de ma, ha bemennek és nem kérnnek erősítést, meglincselik őket. A fiam a múlt héten szánkózni volt. A kis buta, (akkor még) előítéletektől mentes gyerek a számkódomb aljában egy fa tövébe tette a cókmókját, ö is, meg a barátj is. Mellettük hógolyózott 3 romagyerek. A fiamnak azóta nincs mobiltelefonja... Na ennyit. B.et.

98596 2010.02.14. 16:51:17

wesz meg jo, hogy kulonbozoek vagyunk, kulonfele ertekrendszerrel! en peldaul teged es emilket is siman a tarsadalom szemetdombjara vetnelek annal az egyszeru oknal fogva, hogy mergezitek a levegot rosszindulatotok es hazugsagotok altal! lehet beszelni, megnevezni a gyilkos szarmazasat, CSAK NEM LEHET OSSZEMOSVA AZ EGESZ ETNIKUMRA KIVETITVE BELYEGET NYOMNI MINDENKIRE, mert a vetlen artatlanokat sertitek ezzel! az o jogaik hol vannak??? ez a hozzaallas miszerint ha cigany a gyilkos, akkor ciganybunozesrol beszelunk, ha magyar, akkor, csak gyilkossagrol egy a valosagot eltorzito, hazug, rosszindulatu, meginkabb aljas, embertelen megkozelitese a dolgoknak, s mint ilyen buntetendo es uldozendo!

13003 2010.02.14. 16:56:32

Szánkózás, Istenem, milyen aranyos dolog is az! Minek olyankor telefonálni? Ugyan!

13003 2010.02.14. 17:00:59

innocent, igazad van. Ha például lelőnélek, lehetne magyar gyilkosságról beszélni? Aligha, nem lőnélek le. Kár lenne egy golyóért.

proletár 2010.02.14. 17:02:33

40. innocent Emilke erre varrjál gombot ! Most kilépek, holnap meló.

98596 2010.02.14. 17:09:51

emilke mielott megmozdulnal, kiszednem nyaktobol azt az ostoba fejedet! latszik, hogy egesz eletedben gondjaid voltak az eroviszonyok es a mertekek helyes felismereseben!

44800 2010.02.14. 17:26:04

Emilke! Ha kötelet akarsz spórolni, akkor sajnos az 50 cm-es változat a nyerő. Tudod, nem mindegy hogy honnan nézi az ember. A földről vagy a magasból.

36888 2010.02.14. 17:32:50

44. Emilke, látja ez a valódi ártatlanság.....Mondj igazat betörik a fejed. Írj igazat, kiszedik nyaktőből....

13003 2010.02.14. 17:37:58

44-re. Huh, most sporoltam. Két hétig nem kell hashajtó!:::)

104422 2010.02.14. 17:45:08

Innocent elvtárs, tessék már nekem elmondani, hogy a liberalizmus melyik ága az, amelyik a verbális agressziótól akár a tetlegességig is hajlandó elmenni egy véleménykülönbség okán? Mert vitatkozni lehet, kemény álláspontokat is lehet ütköztetni, de, már bocsásson meg, akinek az érve az, hogy a másiknak beveri a fejét, az minimum arra enged következtetni, hogy az illető egy agresszív kismalac, aki a veremből üvöltözik kifelé, tudja, a vicc szerint. Érveljesn, kolléga, azt szívesen vesszük, de ne akarja szegény emlike fejét beverni, úri társaságban ez illetlen viselkedés kérem, bőrszíntől és származástól függetlenül. Vagy netán liberáliséknál eztet nem így gondolják? B.et.

98596 2010.02.14. 17:47:11

azert valljuk be, az latszik is rajtad emilke, hogy rendszeresen "beszorul" valami nalad!:) a humorral se probalkozz, sokkal inkabb groteszk vagy!

13003 2010.02.14. 17:49:50

Te Innocent, áruld már el, pöcsös vagy, netán hasított körmű? Nem félsz, hogy egy gyors mozdulattal ijedtemben a nyakadba akasztom a csingi-lingidet?

98596 2010.02.14. 17:51:52

haha bastya huszar! latom rajtam probalja alkalmazni a jobboldali, hiresen bevalt, szelektiv olvasas taktikajat, javaslom, mielott csupan kotekedne esz nelkul, olvassa el a 42-es hozzaszolast, ami ugye egyertelmuen kronologiailag elobb szuletett a nyaktovesnel!:) maguk egyebkent egyutt irogalnak az emilkevel valami szocialis otthonbol?

78126 2010.02.14. 17:56:17

Nem lehet olvasni a kommenteket, pedig szeretném.

98596 2010.02.14. 17:59:10

emilke nem, nem felek, kulonosen nem felek ilyen merevedeszavaros, szenilis, aszott agyu, rosszindulatu, rasszista, neonaci seggfejektol, mint maga.....ha igy okadja esz nelkul a kirekesztest magabol, ne lepodjon meg, ha egyszer azon kapja magat, hogy kakastollak lengedeznek a kivajt szemgodreibol! papuska azt ajanlom, magaval hasonlo szellemi es fizikai kondiciokban levokkel kezdjen, mint arpapa! bar lehet ez marmar sertes lenne arpapara nezve:)

98596 2010.02.14. 18:02:56

anemone igazad van, de ha neveltel mar gyereket, tudnod kell, hogy idonkent egy jolidozitett nyaklevesnek nagyobb gyakorlati haszna van, mint a szobeli meggyozesnek!

13003 2010.02.14. 18:04:50

Nem volt szándékomban a Ludas Matyi szépemlékű lap egy oldalát írni, de remélem jól szórakozunk Inno centen.

13003 2010.02.14. 18:08:04

Nekem azt írsz, amit akarsz, a nálam vendégeskedő hölgyet meg se merd szólítani, mert a macska hozzádképest semmiség lesz!

45714 2010.02.14. 18:08:47

Emilke.. Ha bűnügyi tudósító akarsz lenni, akkor minden bűnesetről be kell számolni, nem szabad csipegetni, mert akkor olyan mintha rosszindulatú lennél...

13003 2010.02.14. 18:15:12

Igazad van, csúnya dolog a "részrehajlás":::))))

ejmiakő 2010.02.14. 18:33:47

Egyre inkább az az érzésem, hogy a Bokros-barátaiként meghatározható csapat védi leginkább a bünözö cigányokat. Lehet, hogy valami freudi hatásra éreznek felelösséget a cigányság munkalehetöségeinek felszámolásáért? Hiszen pontosan az általuk még ma is hagoztatott elvek alapján szegregálódott a társadalom. Ma már ott tartunk, hogy nem lehet minden bünözöt becsukni. Nincs hova! S nem lehet a fél ország börtönben. Meg különben is, a börtönökön kívül is a bünözök hatalmában élünk. A társadalmat kell megváltoztatni. Vége van a demokratikus kapitalizmus, a szociális piacgazdaság álmának.

13149 2010.02.14. 18:35:07

@ 18. Freewolf Soha senki sem rasszistézta le "a magyarságot", legfeljebb a rasszistákat.

13149 2010.02.14. 18:37:38

@ 24. Bástya elvtárs Le szabad írni, hogy cigányok voltak, semmi nem tiltja, bár én elkerülném. Azt írni viszont, hogy "a" cigányok - szemétség a többi hatszázezer-egynéhány cigánnyal szemben.

13003 2010.02.14. 19:07:46

Visszatérve a kiinduló ponthoz, ez mindannyiunk számára tragikus. Nem hiszem, hogy az ország többsége fejet fog hajtani a cigányság előtt!.Csak azokat a cigányokat sajnálom, akiket a kisebb részük alapján fognak megítélni..

115550 2010.02.14. 19:12:14

8. vajkaramella 2010. 02. 14. 14:18 Kedves vajkaramella! Ezt viccnek szántad? Ha igen, akkor nagyon rossz. Nem lehetsz annyira tájékozatlan, hogy ne tudd: a bírósági titkár felesége roma származású, sok média megírta.

13149 2010.02.14. 19:25:22

>Csak azokat a cigányokat sajnálom, akiket a kisebb részük alapján fognak megítélni..> Mások mellett miattad is, hiszen te idézted ide az "a cigányokat".

13003 2010.02.14. 19:38:40

Igen! Igen ! Én vertem össze a 92 éves nénit! Én vagyok az a gonosz! Én a csúnya fasiszta, rasszista Egyedül én vagyok a hibás! Meg vagy elégedve?

115550 2010.02.14. 19:39:51

Rossz útra visz, ha azt írjuk, hogy "cigányok", hiszen nem minden cigány bűnöző. De sajnos arányaiban több van közöttük, mint más mélyszegények között, tagadhatatlan tény. Én a tisztességes, becsületes cigányokat sajnálom a legjobban, nekik lehet a legnehezebb, hiszen sok hülye szélsőséges már a cigány mivoltuk miatt utáéja őket, a cigányok többsége meg kiveti magából őket, kiközösítik, elüldözik őket. Nekik a legnehezebb a helyzetük. Őket kellene kétszeresen segíteni tanulásban, munkában...stb.

78126 2010.02.14. 19:53:50

Az országban épp úgy szabadult el a pokol, mint itt, ahogy látom. Az érzelmeket kéne elsősorban kiiktatni, amikor egy ilyen súlyos téma előkerül. A bűntetés szigorítása életbevágó lenne. Nem is értem, miféle indítékkal öl meg bárki egy 92 éves asszonyt? - vegyük már le róla a cigány kontra nem cigányt, és ebből a szempontból beszéljünk az esetről. Talán akkor jutunk is valahova.

115550 2010.02.14. 19:59:33

Életveszélyt okozó testi sértés (B-A-Z. MRFK) Egy 92 éves idős asszonyt bántalmaztak ózdi otthonában azok az elkövetők, akiket a rendőrség 36 órán belül beazonosított. Életveszélyt okozó testi sértés miatt indított eljárást a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság egy Ózdon történt bűncselekmény kapcsán. A nyomozás eddigi adatai szerint január 19-én virradóra otthonában az akkor még ismeretlen elkövetők bántalmazták a 92 éves tulajdonost, aki súlyos, életveszélyes sérüléseket szenvedett. A tettesek a sértett különböző értékeivel menekültek el a helyszínről. --- Ekkor még életben volt a néni. Ma halt meg. Isten nyugosztalja.:-((

13003 2010.02.14. 20:04:09

Mondták már azóta a tetteseknek, hogy ejnye-bejnye? Mit gondoltok, mi lesz, ha nem a törvény, hanem egy más erő teszi ezt meg?

78126 2010.02.14. 22:01:09

Gondolunk, Emilke, másra se gondolok. Az erő a saját indulataink megfékezésére használható szerinted?

13003 2010.02.14. 22:06:23

Nem vagyok derülátó. Azt hiszem, baj lesz itt.

104422 2010.02.14. 22:45:30

51, innocent elvtárs. Mondjuk szerintem a mocskolódás a 40-ben kezdődött, de hát nyilván rosszul látom. Amúgy, ha fogalma sincs ki vagyok, miket szoktam írni, általában milyen nézeteket képviselek, akkor talán foglalkozzék mással, ha kérhetném. B.et.

104422 2010.02.14. 22:48:43

Erlauer elvtárs! Én nem szeretem, ha a szavakon lovagolnak. Ha valaki hamis állítást ír le, mond ki, azon joggal számonkérhető a dolog. Most akkor nem lehet kimondani, hogy a városháta korrupt, mert esetleg van néhány, talán, aki nem? Más kérds: mire fül mondják akkor azt, hogy a jobbik rasszista? Mert hogy köztük néhányan azok? Hogy a nácik gazemberek? Minden nácit ismert, személyesen? Vagy általánosít? Szerintem ne lovagoljunk a szavakon, a tényekkel kell foglalkozni, azok elég aggasztóak.. B.et. B.et.

40862 2010.02.15. 11:27:17

68-ra és rettenetes ahogy kinézet, az volt a bűne, hogy előzőleg nyilatkozott a TV-nek, hogy félnek a faluban, na, meg is kapta érte a romáktól a jussát....:(:(

No lám! 2010.02.15. 18:56:37

No 10. vajkaramella: Biztos? Tényleg? Nem mondod! http://ciganybunozes.blog.hu/2010/01/26/exkluziv_fotok_18_92_eves_magyar_neni_csontjat_tortek_eszmeletlenre_vertek_a_ciganyok

No lám! 2010.02.15. 19:16:09

No 10. vajkaramella: Jobban teszed, ha befejezed a hazudozást! Úgyhogy pofa be! Vajon miért nem említik meg, hogy cigányok az elkövetők (akiket azóta már elfogtak)? És pont OTT, Hétesen!!! (Nem, nem cigányok voltak! Ugyan, dehogy! Eszkimók, norvégek, svédek, finnek, dánok, hutuk, tuszik, maszájok, berberek, etiópok...) Talán azért, mert a szocik és a libsik üzentek (leszóltak) a rendőrségnek és az MTI-nek? És a Demokratikus Charta, meg az antiszemétizmust és a súlyosan rásszizmust naponta tonnaszám kajabálók, vagyis a dilinyós (befüvezett, beszívott, belőtt, betépett, berúgott, bedrogozott, bekokszozott) lübbberálisok, meg a mindennapos holokauszt mantrában (azaz a magyarságot örökkön örökké bűnös nemzetként való minősítésben) érdekeltek most miért nem tüntetnek és miért nem tiltakoznak? Talán azért, mert se nem cigány, se nem zsidó az áldozat? Vagy azért, mert ma már nem ért rá megjelenni a pinaszőrszerű szakállkájától megfosztott Mesterházy Attila? Mert ő szombaton ott volt a Hollánban. De ma már munkanap volt, parlamenti kezdet, ki kellett állnia a múltkori állítása mellett (a jobboldali politikai meggyőződésű orvosok félrekezeleik a baloldali politikai meggyőződésű betegeket)... http://ciganybunozes.blog.hu/2010/02/14/ismet_oltek_belehalt_seruleseibe_a_ciganyok_altal_megvert_92_eves_neni

15138 2010.02.15. 19:42:08

Ohhóhó...ilyet is ritkán látni. Nem semmi. Innocentről azt hittem, hogy hölgy...eddig. Hölgy már nem igen lehet. Na de így beszélni... Emilke, ha valaki a fejedet akarja, csak szólj. Van tíz körmöm nekem is.

13003 2010.02.15. 19:45:35

Kéretik a hozzászólók a megfelelő hangnem betartására. Igaz, hogy " a gyereknek kél káromkodni kedve", elhiszem, nem könnyü a képeket látva megmaradni a jólneveltség keretei között. Bizonyára el fog jönni az ideje, hogy ezeket a "gyermekeket" szülőkkel együtt kérdőre vonjuk.

11242 2010.02.15. 20:13:06

Folyik a szellemi önkielégítés!!!!

No lám! 2010.02.15. 20:45:26

No 79. palya Palya elvtárs! Magának savanyú a szőlő? Mert nagyon úgy néz ki... A magukfajta (szoclibsibolsi) hatalmi söpredék, a szocesz és szadesz hatalmi tévelygők és elverohadt nímandok siserehada mi a faszt csinált a hatalomban nyolc évig azért, hogy pl. ne következhessen be a hétesi tragédia? Mert a pénzünket elvették, mégpedig kollektíve!!! Aztán zsebrevágták a tetű, tolvaj gazemberek. Majd ezután heves vállapogatásba (ezt derék dolog volt, igazi férfimunka) kezdtek, végül pedig a fasz..., párdonn, a töküket vakarták heves izgalommal, de méla unalmukban... Palya elvtárs! Maga rossz ember. Egyoldalú, mint a flaszterbe nyomott rezesbélás. A magukfajta harmadosztályú, flaszterkoptató slapajok ideje lejárt. Ha ön ennek a felemlegetését szellemi önkielégítésnek aposztrofálja, akkor vegye úgy, hogy ez egy piros-fehér-zöld lámpás kupi, ahol emilke a madam, én meg a meós! Palya elvtárs! Maga nem felelt meg a felvételi kritériumoknak, magát nem vesszük fel. Kurválkodjon máshol! Nos, palya elvtárs, ha magának savanyú a szőlő, akkor egyen inkább lágy kenyeret! De ne itt!

13003 2010.02.15. 20:45:51

Innocent! Felkerültél a listára! Áprl 11 után tudod hova fogsz te telefonálni? De lehet, hogy előbb kapsz a kezedbe egy telefont. Innen töröltelek, de meg vagy jegyezve.

13003 2010.02.15. 20:54:53

Amelyikről én írtam, az a "kupi" egy egész más kupi.Kicsit, csak ici-picit hasonlít Hunyadi Sándor kupijára. Ajaj!

No lám! 2010.02.15. 21:02:44

No 35. V10R1C4 "Ha gádzsó (nem áll rá a klavim, hogy magyar, ez valami új szokás, ez a magyarozás)" Hööö? Wattafakk? Ájm nát ándösztend jú... Mi az, hogy új szokás? Nem bő 1100 éve vagyunk itt a Kárpát-medencében magyarok? Vagy mi a faszomöccséről beszélsz? A "gádzsó" kifejezés (szó) a cigány (és nem roma!!!) nyelvben jelenti a magyarokat, vagyis a többségi, nem cigányokat. Mert bár akár a magyar nem cigány, és akár a cigány, ha érti a magyar nyelvet, és itt él, akkor mindkét esetben magyar állampolgár, de nemzetiségüket tekintve nem ugyanazok.

No lám! 2010.02.15. 21:20:53

No 82. emilke Kedves emilke, kedves madam! Remélem, nem tetszik haragudni a rapid lemadamozás miatt, de ha már Hunyadi Sándort említette, megemlítem, hogy bár az eredeti regényt nem olvastam, de a Makk Károly féle filmet (Egy erkölcsös éjszaka) nagyon sokszor láttam. Egy srófra jár az agyunk, én is arra a kupira gondoltam. A Psota Irén által játszott madam (Mutter) mondja az egyik jelenetben az egyik kiszolgálólánynak, hogy "kupi"... Jó film volt, főleg végén, amikor miután hazautazott a Kelepei úr "édesmamája" (szintén a filmben elhangzott megnevezés), lehullott a lepel és a Mutter kinyitott... Akinek pedig nem tetszik a leendő szisztéma, az visszamehet Lembergbe... :)))))

No lám! 2010.02.15. 21:31:43

No 39. Bástya elvtárs "Én nem az előítéletekről beszélek, noha azért megfontolandó a kérdés, hogy ti. beleugrana-e egy liberális a cápákkal teli medencébe, vagy vannak azért előítéletei..." Dehogy ugrana, dehogy ugrana... Annyira azért nem hülyék a liberálisok, csak őket ezért fizetik, hogy játszák az agyukat. Hallottam már olyan felmérésről, hogy a magyar társadalom 80-95%-a nem kedveli a cigányokat. Talán nem alaptalanul... Félünk tőlük, de nem a bőrszínük miatt, hanem a viselkedés-kultúrájuk fejletlensége és a szocializációjuk elégtelensége, mint lehetséges bűnelkövetési faktorok miatt, ezért tartjuk a távolságot és kerüljük őket. És ezt a liberálisok is tudják, csak ők farizeusok, mégpedig fizetett farizeusok: tőről metszett bérömlengők, közönséges bérkajabátorok, echte bérordibátorok, két pont között a feszültség gerjesztői...

13003 2010.02.15. 21:32:11

Érdemes Hunyadit olvasni!::)))Csiszolja a stilust.

No lám! 2010.02.15. 21:47:02

No 39. Bástya elvtárs Bocsi, ez lemaradt: "A fiam a múlt héten szánkózni volt. A kis buta, (akkor még) előítéletektől mentes gyerek a számkódomb aljában egy fa tövébe tette a cókmókját, ö is, meg a barátj is. Mellettük hógolyózott 3 romagyerek. A fiamnak azóta nincs mobiltelefonja..." Mondd meg a fiadnak, hogy cókmókot, cuccot, holmit SOHA NE hagyjon felügyelet nélkül! Inkább erősítse magára, tegye zsebre, vagy hagyja megbízható felnőtt felügyeletére! Kétségtelen, hogy a cigányok között gyakrak a tolvajok, de ez nem csak rájuk jellemző. Magyarok is lopnak, és nem is keveset! Pl. a hatalomból hamarosan távozó ballib "politikai elit" Forintezermilliárdok talpára kötött útilaput... No 40. innocent Mondd meg szépen a taljánoknak, hogy ne cigányozzanak! Ott a carabinierik és a polizisták nem bánnak kesztyűs kézzel a cigánybűnözőkkel. Emlékeztetlek a néhány évvel ezelőtti római esetre, amikor is Romániából jött cigányok (ketten voltak) támadtak, vakítottak és öltek meg egy olasz nőt. Nemsokára rendőrkézre kerültek a gonosztevők... Szegény rumanis romák... Éhesek voltak, ezért szúrták ki az áldozatukat, majd annak mindkét szemét... Szemét egy banda... De persze a libsik szerint az olasz nő volt a hibás. Mert minek volt ott és akkor? Minek utaztott ő ott és akkor a római metróban? (Copyright by Kuncze Én Nem Voltam Ott Gábor,. köztörvényes gazember, kötélrevaló politikai bűnöző.) Innocent, innocent, akkor vagy te ártatlan, amikor én a Muhammad Ali... Sohanapján...

No lám! 2010.02.15. 22:09:12

No 41. emilke "Szánkózás, Istenem, milyen aranyos dolog is az! Minek olyankor telefonálni? Ugyan!" Jó kérdés... :))) De (!!!) én tudom a választ: Azért, mert ha esetleg a szánkózódomb aljában Gyurcsány Ferenc képében megjelenik a havasi jeti, akkor azonnal lehessen hívni az MTI-t és az MTA-t. Előbbi lehazudja és elferdíti a hírt, utóbbi pedig azonnal a helyszínre küldi a maga kis antopológus csoportját, hogy megvizsgálja a leleteket... Jetit még nem fogtak el sem élve, sem holtan. Gyurcsány Ferenc nem lesz ilyen szerencsés... :)))))

No lám! 2010.02.15. 23:45:30

Egy tanulságos videó a pökhendi és veszettül aljas Erlauerek figyelmébe: http://www.youtube.com/watch?v=NSd4PvUIvY0

No lám! 2010.02.15. 23:57:15

No 5. erlauer "Még abban is egyetértünk, hogy ha így marad, vagyis tovább tart a gettósodás, mélyül a munkanélküliség, a szegénység, a rasszizmus - amelyet az ilyen hírek tovább erősítenek -, az nem jó irányba fogja vinni a dolgokat." Miiiii??? Még van pofád (és még van pofátok) az okokon sajnálkozni? NEKTEK??? Amikor nyolcadik éve vagytok a hatalomban, a baszott kis szadeszotokkal, valós és talmi koalícióban a szocikkal??? Elment az eszed... Semmit nem csináltatok az okokat felszámolandó. SEMMIT!!! Időnként lájtos ántiszemétista-ellenes, nácistafasisztarásszistá-ellenes röpgyűléseken villogtattátok az aktuális miniszterelnököt és újabban (tegnapelőtt) a poszt új jelöltjét, meg az aktuális Kolompárevicset és Horváthevicset, oszt annyi... A liberalizmus bűzlik a magatokfajták ostoba, rothadó trágyájától. Időtök lejárt, vesztettetek. Most pedig távoztok a hatalomból. Örökre! Mert mi azt akarjuk és így is teszünk. Április 11-e közeleg...

No lám! 2010.02.16. 16:36:24

"Ehhez írjál kedves Erlauer búcsuztatót." Hell (Pokol) Pifta nem írt ehhez búcsúztatót. Ahhoz túl büdös volt neki a munka. Mert ha a cigánybűnözők megölnek egy nem cigány embert, akkor a Kéntől Büdös Hell (Pokol) Pifta azt leszarja... Álságos barom. Szadeszbarát csinovnyik. Viszont írt egy neoidióta, pánostoba, agyilag gagyi förmedvényt, ostoba macskakaparást, újabb ántiszemétista, nácistáfásisztárásszistámásinisztá ajvéjkolást, egy ballibsi, ótvar mumusdurrantást, egy szemét, hazug kampányrizsát. Hogy közben halálos áldozatokat szedve dúl a cigánybűnözés, azt ő leszarja. Hülye vadbarom, libsi pukkancs... http://erlauer5.nolblog.hu/archives/2010/02/15/Allitsuk_meg_a_hungarista_hordat

Solymosi Eszter 2010.02.17. 14:44:48

JÓ NAPOT MINDENKINEK! ÍME, ÉN VAGYOK A NÉNI EGYIK UNOKÁJA! ÚGYHOGY KEDVES "VAJKARAMELLA"! VÁROM A CIGÁNYVÉDŐ BESZÉDEIDEIT, VÁROM MÁR HOGY VÁLASZOLHASSAK! AZ ELKÖVETŐK CIGÁNYOK VOLTAK! ÜDV, ESZTER

117398 2010.02.17. 19:39:20

re-92 Kedves Eszter! Engedd meg hogy kifejezzem részvétemet.

98772 2010.02.18. 13:00:52

Mi folyik itt?A kuruc infóról mind ide jöttetek? kedves Eszter minden bűnözött el kell ítélni,. Nem minden cigány bűnöző,minthogy nem minden német náci. Minden népcsoportban voltak ,vannak ,és sajnos lesznek akik ezt a társadalmilag nem elfogathatott szörnyűségeket művelték ,művelik. De hát az már beteges dolog ,hogy egy egy elkövetöt népcsoporthoz kötitek. Aki elkövette arra haragudj,ne a többi embere aki ott sem volt és semmi köze a dologhoz. A Gyászt nehezen lehet feldolgozni,és néha segítségre van szükség. Keres fel egy pszichológust aki segít majd feldolgozni a gyászt. Az egész emberiségre nem haragudhatsz,az már beteges lenne.

S. Eszter 2010.02.18. 13:40:59

Először is köszönöm "plebs"-nek. Másodszor "áldáska" ez egy igen szépre sikeredett részvétnyilvánítás, főleg a pszichológushoz való invitálás része.... 1000 kérdésem lenne hozzád, de a hely sajna kicsi. Így rövid leszek: Miért van az, hogy az én Nagyikám temetésén nem lesz ott a média, képviselők, politikusok, míg a múltkori esetnél, amikor "szegény" cigányok kerültek a koporsóba, akkor az előbb említettek mind ott voltak? Nagyi az egyetlen magyar volt Hétesben, soha nem volt baja a cigányokkal, Ő nem cigányozott, mégis ez történt vele, de ha egy magyar lakta környéken, egy cigányt így eltennének lábalól, akkor egyből a "rasszista magyarok, a fajgyűlölők" kifejezés röpködne a médiában, és a magad fajta is ezt szajkózná. Mondd, miért?

98772 2010.02.18. 14:11:12

Eszter !A kérdéseidre nem jó helyen várod a választ. Sajnáltak mint embert,elítélem bűnözés minden eredetét. Amit tanácsoltam neked azt igaz virtuális barátként tettem.

104400 2010.02.18. 15:08:05

13-ra: "A kurva életbe, hazudtak. Mivel a rendőrség és az önkormányzat is cáfolta a kuruicinfo híreit." "Egy biztos, a néni meghalt, de bizonyíték arra, hogy cigányok voltak az elkövetők, nincs. Rémhír terjesztőket kell börtönbe küldeni és mondjuk életfogytiglan. Az, hogy külföldi olvasóknak is kiajánlják álhíreiket, egyenesen nemzet és országellenes bűncselekmény." Jóval fentebb írta a mindenkinél mindent jobban tudó "vajkaramella". Holtbiztosra kellett tudnia, hogy a "hétesen" 100%, hogy cigányok voltak az elkövetők: fiatal cigánygyerekeknek egyébként is kedvenc sportjuk az elesett öregek kirablása, bántalmazása - mert szegények már keveset bírnak, hát mit ad isten belehalnak - vajkaramella szerint eleget éltek, mit kell itt rinyálni. Már 11-én megírta vajkaramella egy blogtársa., hogy 3 cigánygyerek verte félholtra a 92 éves Solymosi nénit. "Hazudtok" - üvölt a bloggerina. Fessük fehérre ami fekete.

115156 2010.02.18. 16:10:31

97-re: Minona, nékem olybá tűnik, hogy a mindentudó TE vagy. Nemcsak itt, az origón is. Butaságból: Jeles.
süti beállítások módosítása