Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Wuppertáli találkozás

2010.02.02. 10:34 Emilke mesél

Szorgalmas kis országnak is van CD-je talán.

Szorgalmas kis országnak is van CD-je talán.

Amint üldögéltem kedvenc wuppertali kávézómban az adóhívatallal szemben, egy úr jött be és uzsonát rendelt. Az első pillanatban gyanus lett, mert extrán ákácmézet rendelt a kávéhoz. Pipámat kivertem és elsüllyesztettem a zsebbe, két deci tiszta whiskym még egyszer rendelve kiittam és egy dalra kezdve, miszerint "zöldre van a, zöldre van a rácsos kapu festve" köszöntem az idegennek.

Jónapot Tolvaj úr! Hangom udvariasan csengett.

Üdvözlöm kedves Migrain felügyelő, válaszolt Tolvaj úr.

Üzlet, üzlet? érdeklődött Tolvaj úr.

Lehet? kérdeztem.

Tolvaj úr elővette noteszát, belelapozott, és egyáltalán nem úriember módján cseppet füttyentett, elismerően pillantott rám.

Kis ország, kis ország, de igen figyelemre méltó eredményekkel. Igyekvő nép maguk.

Mennyi?-érdeklődtem kíváncsian.

Újra a noteszba pillantot, másfél millió, de csak magának, a régi ismeretségre való tekintettel.

Micsoda, szörnyülködtem. Ez rengeteg, Németország csak 2,5 millió és nekünk egy kis országnak másfél?

Ja kérem, ez %-ra megy, mint mondtam, önök igyekvő nép, szép kis summa. Nézze, ezek nem új ügyek, de maguknál volt az a dal, tudja, "Szöke Tisza, szöke olaj,  csitt csitt csitt"

Maga milyen dalokat tud, csodálkoztam.

Tudna valami konkr.....

Na de természetesen. Kezdjem a hölgyekkel, talmacsi táján, a bankszakma bokrai ugye ugyancsak szorgalmasak,...

Igen, igen ültem le Tolvajúr mellé. Azt hiszem köthetünk üzletet, csak főfelügyelő úrral kell beszélnem.

Hát, csak beszélgessenek, kedves Migrain, mondta Tolvaj Úr, tudja, hol talál meg.

A viszontlátásra, kedves uram!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr138314410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11692 2010.02.02. 13:02:43

Migrainnek migrénje lesz ennyi hörpi után!!!!:)))

44800 2010.02.02. 16:42:53

viszki meg akácméz..., ez valami nagyon távoli ország lehet.

13003 2010.02.02. 17:38:27

"Berlin megveszi az adócsalók listáját" Ja, ez nem post, ez újsághír. Ákácméz minden jobb hotel éttermében kapható. Whisky, minden utcasarkon.

proletár 2010.02.03. 11:11:25

Nagyon jó a CD árfolyama tőlünk nyugatabbra. :)

13003 2010.02.03. 12:04:13

Ugye? Gondoltad volna? Lehet, nekünk is érdemes spórolni rá.:::)))
süti beállítások módosítása