Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Szeressél engem

2009.08.05. 14:53 Emilke mesél

     Haragszol rám? Halk a kérdés, szelíd, mégis szinte szíven üt.                    Ugyan, mondom és látom amint aggodó arca felderül. Meleg mosollyal,szeretettel néz rám, ahogy kérdezi, mi bánt, mi gondod van?         Mit is mondjak Istenke, elálmodoztam. Töröm a fejem, mennék, de fáradok.  Mennél, csillan a szeme, ugye egy pár üveg, szalámi, ez az, ízek,                      Ugyan már, vigyorgok én is.  Ne menjél, pihenj. Kicsit várj, míg jobb idő lesz, és könnyebb az út. Már itt is ül mellettem, hozzámbújik és a  hangja símogat, vigyázz magadra szeretett teremtőm, ahogy gondolod, hogy én vigyázok rád. Csak addig vagyok, mig hiszed, hogy vagyok, míg gondolsz rám és olyan vagyok, amilyennek gondolsz. Mikor megszülettél, rám bíztak, mondták az Isten vigyázzon rá, én így lettem barátod, testvéred, vígaszod és kísérő társad.                                                              Most mit hízelegsz?Tudod mit gondolok? Te nemis vagy, csak én képzellek. Nem baj, szeress azért engem,én úgy örülök, ha szeretnek. Hát persze, hogy szeretlek Istenke. Nem neked mesélem el titkos álmai, bánataim, az   emlékek fájásait, kétségeim? Nem te vígasztalsz, pihenést, örömöt adsz, ha lóg az orrom? Hát kiaz Isten, ha nem te Istenke? Ősszemosolygunk, késő este már kora hajnal felé bandukol, mozdulnék, de könnyen érinti kezem, nem, ma ne igyunk, magas volt a cukrod.. Csóválom a fejem, bizony,   bizony. Készítjük a lefekvéshez a vizet, gyógyszert, zsebkendőt és hallom amint mondja, már alszik minden blogtárs, pihenjünk mi is. Kava, kérdezem és felel, ő még cigarettázik és egy könyvben lapoz. Kis Kava és Kaváné rég alszanak már. Az "öregasszonyok" és a nem öregasszonyok,  ejnye Istenke  micsoda beszéd! Na jó, de mit fognak szólni? Majd megkapod a magadét! Na, nem félek.Tudod te, hogy irigyelnek téged, hogy mi barátok vagyunk?   Jól van Istenke, elrakunk szépen mindent, azért se rakom rendbe a zoknit, jó az úgy ahogy van. Úgyis tisztát veszek, jó inget is. Tudod mit , gatyát is. Mára kotorjunk az ágyba, ajó meleg takaró alatt. Ha holnap is ilye hideg lesz, összeveszünk. 

6 komment

Címkék: szeretet mánia Isteni

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr698314010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11812 2009.08.05. 09:20:57

emilke, szeretem ezt....

15138 2009.08.05. 15:07:36

Én irigyellek, igen.

13003 2009.08.05. 15:58:09

Kicsit gubancolódtunk. Elnézést, én nem tudok mit csinálni.

17910 2009.08.05. 16:06:46

Küldök egy kis meleget, Istenkének is, innen a szivemből!

14742 2009.08.05. 18:35:21

milke, előbb-utóbb mindenki megalkotja a magáét, legfeljebb nem Istenkének nevezi.

12589 2009.08.05. 18:55:40

Szeretem ahogy Istenkével diskurálsz...
süti beállítások módosítása