Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Miről is írjak, talán a szerelemről?

2009.07.04. 22:46 Emilke mesél

     Meleg van, de nem 30 c, csak 24.  A levegő nem mozdul és ha belemarkolok ki lehet csavarni egy kis vizet belőle. Ezért kapkodok utána, mert vízzel több kell belőle.
     Most ragadozó életmódra váltok, este kezdek élni, nappal meg a sötétített, hűvös szobában ágyba bujok aludni, vagy csak este virítok, mint a tök. Szóval, ahogy tetszik.  Előveszem a poharam és egy üveg olcsó serryt. Na ugye rögtön ketten ülünk, mert csak ökör iszik magában, bólogat barátom.                                                                         Nos vége a napnak és a magát baloldali pártnak nevező gittegyletnek. Az következő 20 évben valószínű nem lesz szerepük. Egészségünkre, nem rossz ez a kis kotyvalék. Lángosoztunk, saját gyúrás, saját sütés, volt jobb. Barátom, valamit ki kell eszelni, rosszul alszom. Oldalba foglak bökni, ha fölébredek, mert mégis csak disznóság, hogy te itt alszol mellettem. Éjjel jönnek a gondok. Régi utcákon bolyongok, régi társak vesznek körül, csak a statisztika alapján a fele már aligha él. Ki tudja, nem mentem vissza, az önzés hajtott előre. Azt hiszem, hogy mások sem voltak jobbak, ők sem kerestek engem. Késő bánat, eb gondolat, zsákomba teszem a többi emlék közé és vonszolom a terhet. Fenyeget mindenkit, hogy egyszer kiborítom a zsákot, aztán nézhettek. Miről is írhatnék nektek, egy két gyilkosságról nektek? Kit érdekelne ez? Irjam meg, hogy loptam az életemben? Hát  tudok én újat írni nektek? Na ugye nem!  Megvan, hogy miről fogok írni.  Egy nagyon érdekes téma, a szerelemről fogok írni. Ez talán valamelyest érdekelni fog benneteket, csak nagyon nehéz elkezdeni. Úgy lehet, hogy 4-5 éves koromban kezdődött és ha jól emlékszem ma délután 5 óra körúl, úgy kb. 70 éve még mindíg szerelmes vagyok. Igen így van, csak a személyek cserélődtek néha rövidebb, néha hosszabb idő után. Volt olyan kezdetben, hogy nem is tudtam, hogy miért vagyok szerelmes, aztán volt, hogy tudtam. Mostanság sem tudom igazán. De ennek ellenére, jó dolog. Gondolkozni fogok és elárulom nektek is, ha rájövök. Csak legyetek ám türelmesek, mert bonyolult dolog ez. Már az óvodában kezdődőtt, a kis kosaramban nagyanyám apró süteményt rakott és úgy szerettek a lányok. Volt olyan is akit én szerettem nagyon. Parizert hozott vajaskenyérrel és zöldpaprikával. Nagyon szerelmes voltam, de egyszer erőspaprikát hozott.  Elhidegültünk. Aztán jőtt az új korszak, nagyok lettünk. Húztuk a lányok haját és kikötöttük a szalagjaikat. Ez is eltartott néhány évig, majd kezdődőtt a kottalapozás ideje. Mama, Papa a másik szobában, vagy konyhában, stb. kislány zongorázott és szabad volt a kottát lapozni. Kakaó volt a menü és lekváros kenyér. Baracklekvár.                                                         Mára legyen elég a szerelemből, aludjatok jól álmodjatok szépeket,                                   Jóéjtszakát gyerekek!

10 komment

Címkék: komoly ügy legkomolyabb

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr218313898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

14055 2009.07.04. 23:13:12

Kössz Emil, ez jól esett. Tudod, volt egy nagyon kedves barátom, -szegény meghalt 50 évesen- aki amikor nagyon orrlógattam, átölelt és azt mondta: gyere zsuzsi, nevessük ki őket! Hát te most jól megnevettettél. Köszönöm :)

13003 2009.07.04. 23:18:48

Ez jobb, mint a "marhacsorda."

13005 2009.07.05. 06:59:00

Egyszer ugy fogalmaztam meg, az lenne a legszebb, ha mielött meghalok (ugy 99 évesen) még egyszer nagyon beleszeretnék valakibe...amivel csak azt akartam mondani, amit most Te. Egy ovodàskori emlékem,a szülinapi meghivàs a hàzban (kalàcs volt kakaoval). Aztàn eljegyzésem utàn pàr nappal futott be ugy 20 évvel késöbb az ünnepelt Canadàbol, mert eszébe jutottam. Az öregasszonyok a folyoson mondtàk neki: "Matyikàm, elkéstéL."...

12009 2009.07.05. 07:37:23

Cinikus vagy, Emilke :) Volt idő, amikor azt hittem, mindent tudok, amit erről a műfajról tudni kell.

11815 2009.07.05. 08:28:11

Tudom, miről írsz! Óvodában kezdődött nekem is. Imádom ...ezt az egészet! :))

13003 2009.07.05. 11:25:50

Jaj Granicsár, hát persze, hogy mindent tudunk a szerelemről, csak csiszoljuk a tudásunkat. A jó pap holtig tanul. Mi pedig szorgalmasak vagyunk.

13020 2009.07.05. 14:14:24

Emilke !Szerelmes a nap a holdba, a hold me g a csillagokba, csillagok a kék egekbe, Én pedig a két szemedbe "" Pedig nem is látlak, De ha látnálak, biztos beléd esnék, Biztos hogy Te nem tudnád, Úgy ahogy a többi se tudja, De úgy ahogy Georgina, egyszer még én is szeretnék, olyan igazit, Ez baj ??

13020 2009.07.05. 14:41:50

Persze, ez csak álmodozás,

17910 2009.07.05. 18:59:36

Emilke! Imádni való vagy!

11812 2009.07.05. 20:52:10

emilke, csak így lehet :)
süti beállítások módosítása