Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Ea enni ad. Első lépések

2009.03.24. 21:40 Emilke mesél

     Ma váratlanul érkezett, kezében egy kis korsócskával. Huncút mosolygással mondta, hogy Péter  orra előtt lopta ki a kapun, jóféle, zárjegy nélküli nektár.Kérdő pillantásomra nevetve bólintott és  mondta:Hát persze,hogy nektár. Zeus koromban is ezt ittam, már nagyapám Uranos ismerte a receptet. Elvigyorodtam, nem lehet rossz nedű. Hát csak ne panaszkodj,  a tokaiban és az unucumban is került belőle. Mit gondolsz, miért kedvelem. Vidoran mesélte, hogy Afrodité és Istár is kedvencei közé tartozott. Látva vigyorgó képemet, félkomolyan szólt, csak óvatosan.

      Mesélt, folytatta amit tegnap kezdett. Komoran emlékezett rosszkedvében csinált özönvizére. Elmondta, hogy egyedül volt és akkor fogta el a méreg, aztán csinálta az özönvizet. Már rég bánta, de megállítani nem lehetett.Kérdőn néztem, elgondolkozva mondta, sok eredménye nem volt.Komolyan mesélt, mikor még csak a sötétben szunnyadt,körötte a chaosés a végtelen űr volt. Aztán támadt a gondolat, mely eltöltötte és felébresztette benne a vágyat. Kinyitotta a szemét és a sötétben elindúlt a fény. És lőn világosság. (Moz.I. 1:3)

     Koccintottunk és apró kortyokkal kóstolgattuk a mennyei italt. Furcsa volt. Pislogni kezdtem, a szemeim előtt színes foltok mozogtak, egy kicsit ködös lett,   és azt láttam, hogy símogató mosollyal  néz. És a kezemre néztem a pohárra, a markomban egy darab csont volt, nyers hússal fedve.

     Fogaim éhesen tépték a véres húst, köröttem mindenki evett, csillogtak a szemek, őröltek a fogak. Én mindenkinél nagyobbra nőttem, a meztelen gyerekek, csöppnyi nőstények és hímek felfelé néztek rám.Kezeimet lesték, ahogy a húst adtam mindnek, a nőstények a bokrokról színes gyümölcsöket szedtek, édes, savanyú és másféle zamatos ízek keveredtek a hússal. A folyónál fogtam egy állatot,fején szarvak, bőrén barna szőr. Az egyik nőstény egy kagylóval hasított a bőrbe és húzta le a húsról. Ügyes volt, segített a többieknek adni a darabokból, a gyüjtött gyümölcsökből is adott  és az arcán valami érdekes mozgások, szemeiben olyan fény volt, ami a többiekéből hiányzott.

     Jóllaktam, elheveredtem a puha fűben. A nőstény babrlt a bőrrel és elszundítottam. Már sötétedett az ég, hűvös levegő kergetödzőtt a bokrok között. A nőstény rámterített valamit. Megnéztem. Az állat bőre volt és testem nem érezte a hideget. A gyerekek a nőstényekkel és hímekkel összebújva csukott szemmel szuszogtak, az égen egy nagy sárga folt és sok apró fénypont tünt fel. A bőrterítő nőstény mellettem bújt a fűbe és a bőr alá igyekezett. Helyet adtam neki és amint hozzám ért átmelegedtem tőle.

5 komment

Címkék: és evés éjjel nőstény állatbőr

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr488313592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12589 2009.03.24. 22:26:47

Jaj de nagyon szép ez emilke!:)

13003 2009.03.24. 22:31:58

Ez tényleg annyira tetszik nekem, hogy alig tudok elszakadni tőle. Már tovább kell lépni. Annyira plastikus számomra az egész, azért kanyargok a kezdetnél. Azonkívűl, a kezdetnél keresem a mára a választ.. Lehetett volna másként?

12318 2009.03.24. 22:42:07

Szerelem Furcsa dolog a szerelem, Ha nincs,akkor gyötrelem, Ha van,akkor félelem, Hogy egyszer vége lesz. (Fehér Miklós)

11815 2009.03.24. 23:33:04

Szép bizony! :) Lehet erre találni választ? (Lehetett volna még jobban beverni a patkószeget? :D) Azt hiszem, mindig van egy rakás lehetőség! Apró véletleneken múlik, hogy mi valósul meg és indít el számos újabb lehetőséget...

10306 2009.03.25. 05:28:47

hát ez az, amiről írtam Neked az előző résznél:) megtaláltad, és megszeretted, és ami a legfontosabb: velünk is megszeretteted ezt a kis fűzért:)) folytasd Trixi!)))
süti beállítások módosítása