Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Reggeli ébredés

2008.10.22. 12:45 Emilke mesél

A nap lassan kúszik a barlangba,madarak zaja ,állatok mormogása és az erdő zajai áradnak a védett üregbe.Nyújtózom,fordulok,az éjjel mézes álma felhígult és az ébredés már cibálja vállaim,lábaim.Valami nyomja az oldalam.Nyúlok a nyomás felé és mintha jeges víz ömlene nyakamba,nuncs meg a bordám.Ó Úram!Mi lett velem?Mi lesz velem?                   A fény mellettemhullik a földre és valamicsomót látok.Mi lehet?Ijesztő,de kíváncsivá tesz,félek ,óvatosan megyek közelebb,nézem,körbejárom.   Ismeretlen formák halmaza,szinek és meleg illatok áradnak fel,a félelem lassan kíváncsisággá növekszik,nyujtom a kezem.Óvatosan az ujjam közeledik,aztán eléri a vállaknál az új formát.Ujjamból szikra pattan ki,kezem megrázkódik,valami különös meleg önt el.Távolból,fentről halk kuncogás hallatszik és az formák felém fordulva magasodnak előttem.Ó Úram,rohanni kezdek,félelmemben a fák közé,a vízbe bújok,csak onnan    pislogok vissza a barlang felé.Egy különös lény jelenik meg a nyílásnál. Ó egek majdnem olyan mint én.Bújok ki a vízből,vállamról lepereg a víz, az is olyan mint mint a különös lényé,csak azé olyan gyenge ívü,hogy a kezem szeretném felétartani,nehogy leroskadjon.A lény lépked és lépéseivel gömbölyű formák rezegnek,áradnak,hömpölyögnek felém,a fény játszik,árnyékok,színek és illatok fogják át a közelgő valamit.                                                 A bordámból gyúrt megáll a vít szélén,megszólal.Éhes vagyok,adj ennem és innom.Döbbenten engedelmeskedem,mi van velem,nem értem.Én,a világ úra?Reszketve nyújtok gyümölcsöket,szaladok ,kezemben vízzel,a kis felhő mögül nevetést hallok és az Úr hangja szól. ember,küzdj,és bízzál.Meglett a kívánságod.

 

29 komment

Címkék: ijedtsé okkal

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr458313342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13022 2008.10.22. 13:09:26

emilke, nem futottál elég messzire, most aztán szolgálsz, míg élsz! mellmesmeg: do-re-mi visszatért bujdosásából, biztosan jelentkezik nálad is:)

13003 2008.10.22. 13:26:32

Hogy te milyen tévedében vagy,én akkor teszem le amikor akarom. Egyre inkább tele a hócipő.Egyre inkább elegem Mr.a és kingova okosságaiból. ezek szereptévesztésben vannak.Ők vannak értünk,nem mi értük.Ha nem írunk egy betűt sem,úgy repülnek mint a sólyom.De gyorsan,ahogy mi bejelentkezünk.

13022 2008.10.22. 13:56:30

emilke, én az oldalborda-storyra reagáltam! itt meg, tényleg, küzdj, és bízva bízzál! DE: fel ne add! milesz akkor Xantippével, he?

13003 2008.10.22. 14:07:56

Fáj a bordám!!!!ez mindíg fájó pont volt,soha nem találtam rá az aktuális gyógyszert.Talán rossz fiókban kerestem.Pedig milyen szép fiókjaim voltak.

12115 2008.10.22. 14:30:28

...persze, persze de mindezek után ki mosogatott el ? he ? naki ? :)

13003 2008.10.22. 14:43:30

Sarkallatos kérdés,mely a gömbformák,aktuális relátioitól függ! Én,én,én,önként és dalolva,de csak PRILL-el.Es lebe das prill!!!DDDDDDDDDD

12115 2008.10.22. 15:02:31

erről az első nőről eszembe jutott :D http://www.youtube.com/watch?v=pcL3ze2YPl0&feature=related

13022 2008.10.22. 15:15:47

esküszöm, billencs, ha nem lennél, szegényebb lenne a világ:) emilke, ne feledd, a Jar-al jól jársz! méghogy prill...

13003 2008.10.22. 15:56:24

Kedves barátaim,Blogtársnők és Blogtársak! Most elhallgatok! Ha "Magyar Kutya" stilusu cikk ferülhet a blogra,akkor én elhallgatok.. Szép volt.Mindenkit üdvözlök.

12115 2008.10.22. 16:29:37

emilke, én nem birom a férfi hisztit, nagyon nem birom szolni kell csak, oszt megölöm hun van az ? kijaz ?

13003 2008.10.22. 16:50:21

Billencském ez a Balog Artur mindennek a teteje lett.A nolblogon soha semmi ilyen hang nem volt,Trixinek nekimegy holmi Kündü és a szerki azt toszogatja,aki ennek a szar munkának az eredménytelenségét felemlíti.Majd ha elfárad a vész haragja.......

13066 2008.10.22. 16:51:20

Emilke: az idő múlásával csak a fiókok szaporodnak, de egy biztos a tartalmát senki nem veheti el, s hogy mi kerül bele, az csak rajtunk múlik!

12115 2008.10.22. 16:56:35

artúr a nolra is irt, hetente - lehet te nem láttad köztudottan agyament, aki nem szedi a gyógyszerét hagyni kell, láttál már ilyet nem ? hagyni kell a gumiszobájába

11812 2008.10.22. 17:05:02

emilke, Kündü engem is mindég magtalál, de kilököm, már ezenazújnolon le is lehet tiltani, Balogh A. meg hülye.

13003 2008.10.22. 17:31:01

Kündü engem nem érdekel,sem Balog a.A régi nolon egyetlen kattintással tudtam törölni,amit akartam,itt ez az 1 kattintás nem működik.Ez az elvi külömbség,miközben minden tiltakozásunkra széles Ívben szarik valaki Floridából,(nehogy összetévesszem a sesont a fasommal)8 óra időkülömbség és egy mr..abcdefgh.....A szerki meg sértődékeny.

12890 2008.10.22. 17:42:27

Emilke! Nagyon érdekes az álmod. Az jutott eszembe róla, amikor a gyerekekkel barlangrajzot készíttetek. Ők nem tudják, de az anyaméhet rajzolják. Tökéletesen visszaemlékeznek az ott töltött időre. Arra is. jó volt-e vagy nem. Sőt a születésre, a barlangkijáratra. Volt olyan gyerek, akinél az anyát áramütés érte a terhessége alatt. A kisfiú cikkcakkosan rajzol és megfogalmazza azt is, hogy félt. Szóval a barlangrajz az anyaméh szimbóluma. Nézd csak, „védett” üregnek írod. Aztán a jeges víz, ami a nyakadba zúdul. Mintha ikerterhességnek indultál volna.(nem tudom, van-e ikertestvéred, de a barlangrajzod szerint annak indulsz) Te, mint orvos, biztosan tudod,, hogy felnőtt embereken megtalálhatók ikertestvérük nyomai. Egy szemölcs vagy anyajegyszerű valami, amiben apró fogmaradványok, hajszálak utalnak az ikertestvérre. „védett” üregről beszélsz. ’valami nyomja az oldalam”, a nyakadba zúduló víz, a meleg illatok, a „különös meleg önt el” az ismeretlen forma az ikertestvéredre utal. Aztán, mintha meg akarnál születni (korábban). De visszamész a barlangba és enni, inni adsz annak a másiknak, aki gyengébb nálad. És a bordafájás, ami soha senki nem tudott megmagyarázni. Lehet, hogy az ikertestvéred. Nem tudom, csak hangosan gondolkodtam:)) bocs! szép estét neked:))

13003 2008.10.22. 18:02:00

Nagyo érdekes amit írsz.Nincs iker vagy más testvérem,a beszéd ilyen informátiohordozó jellegén nem gondolkodtam,ismeretlen ez a terület.Annyi,hogy éjjel jönnek elő a gondolataim, az ágyban fekve jönnek elő,csiszolgatom és nappalra sokszor elfelejtem.Ilyen formában nem gondoltam soha a leírtak eredetére,hátterére. Bordafájás?Arra gondolta,hogy a borda hiánya fáj,kellene egy igazi borda?:::))) Ismeretlen forma?Hát valamikor ismert lesz az a forma,mégis,mindegyik újra ismeretlen és más.:::))) Én teremtettem,belőlem teremtődött,de tudom én mit akartam?

13003 2008.10.22. 18:16:04

Érdekes az elemzésed a szövegemnek.A többit is szétboncoltad?A barlangba nem mentem vissza,kijött és a vízparton kapott enni,inni. Nyúlok a nyomás felé,nincs meg a bordám.A jeges víz,mint ébresztő működik,hiszen a csomot a saját bordámból,két kezemmel formáztam. Érdekes megközelítése a fogalmazásnak.

12890 2008.10.22. 19:23:57

itt vagyok csak közben el kellett mennem. jó szóval nem mész vissza csak visszanézel. és a barlangból kijön a különös lény, aki olyan, mint te. fiatalabb nálad, mert te jössz ki először.(biztos, ugyanabból a barlangból jön?:) és persze lány, mert a bordádból van és gyengébb nálad. na, itt megállt a tudományom. hisz nincs utánad született lány ugyanabból a barlangból.(legalábbis úgy tudod:) gondolj vissza erősen! nem volt a barlang mellett egy másik barlang?:)

13022 2008.10.22. 19:30:43

emilke, ha van 1 módszered, tedd közzé! én ugyanis elalvás előtt átkozottul okosakat gondolok, elmult vitákra tökéletes riposztokat szülök, novellák magját vetítem fantáziám horizontjára és reggelre: semmi:( és mindezt -kedvesem szerint leteszem a fejem a párnára és már alszom is- másodpercek alatt! olvastam 1x egy könyvet. Ripacs Martin volt a címe. Csórikám lerepült a torpedóromboló fedélzetéről a viharos tengerbe és napokat élt meg egy zátonyra vetődve. végigolvasod mindennapjai történetét és epilógus: dán halászfalu, kicibálják a holttestet a tengerből, konstatálják: szegény feje, azonnal meghalhatott, még a csizmáját sem volt ideje lerúgni (pedig az első dolog a túléléshez a vízben: le a nehéz tengerész csizmát!) most akkor?

13003 2008.10.22. 20:17:22

Istenben soha nincs gondolat,mert ha volna, töprengene,s amit nem szabad,ingadozna. Nem él nélkülem egy árva pillanatig sem, ha megsemmisülök,velem pusztul az istem Angelus Silesius A nőt megteremtő Adámot akartam ábrázolni,az Édenben,ahol Ádám egy barlangmélyedésben húzta magát a visztagságok elől és a teremtés ,a nő a fejében született,mint Pallas Athené,mint Éva. a magány iszonyatos ereje teremtésre kényszerítí a teremtő erőt. Az egyistenhitek szerint mindig az isten teremt,de nem adnak választ a miértre. A többistenhitek már feszegetik a teremtés folyamatának miértjét is. Nem tudok másik "barlangról"vagy rejtett testvérről sem.

13022 2008.10.22. 20:33:58

húúú, emilke, milyen igaz! tétovázás...semmire sem vezet, csak rossz döntés születhet. és még ez a materiális filozófiával is egyezik: mindennek van 1 ellenpárja, - és +, ha nem is harcban, de állandó jelenlétben/ellentétben. a természet nem tűri el az űrt!

13003 2008.10.22. 21:18:31

20-ra.Ha eszedbejut,vagy felírod magadnak,vagy felugrasz és írodaz egészet.

11812 2008.10.22. 21:46:07

Én eddig úgy tudtam, a nő azért lett, mert a férfi csak piszkozat volt.

13003 2008.10.22. 22:06:05

"Az asszony teste költemény, mit különös ihletében írt be a természet csodás emlékkönyvébe az íste." Mindig nagy bolondja voltam a verseknekÍgy igaz ,a férfi csak piszkozat "Az asszonyt teremtette az úr a teremtés végén.Kár. Látszik is rajta a fárdtság."::)))

kalimpa 2008.10.23. 09:13:22

Írni fogok, megígérem, csak, csak, csak most nehéz a sorsom, de hétfőtől dolgozom, ami azt jelenti, ráérek.

11812 2008.10.27. 13:52:45

merre jársz emilke?

12115 2008.10.27. 20:44:06

uff megcsináltam újra a kedvenceket ki kellett belőle szedni azt, hogy beta és máskor tessen szólni, vagy inkább sikitson möszijő :)

12115 2008.10.27. 21:15:05

ha valami baj van, tessen felirni : billeno kukac msn pont com
süti beállítások módosítása