Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

AZ ERŐSZAKOS KIS KAZAV.

2010.12.31. 17:43 Emilke mesél

Az év mosolya

Az év mosolya

Mózes V. 22. 23 „......és megtalálja azt valaki a városban és vele hál:

24........Vigyétek ki mindkettőjüket annak a városnak kapuja elé,

és kövezzétek meg őket kővel, hogy meghaljanak.

A leányt azért, hogy nem kiáltott a városban,

a férfit azért, hogy meggyalázta az ő felebarátjának feleségét.

 

Aj véh Uram aj véh!

Bizony mondom Néked Uram,

hogy rossz helyre tevéd Izraelt,

Mert nincs elég kő és nincs elég vétlen az első kő vetésre!

Ó, Uram!

 

Na jó, ám legyen kedves választottaim, kis Kazav, ha már ily szépen kérsz.

( Te, azok a büdös kurvák), hogy nem kiáltottak? Egyedül csináltad? Hogyan?

Ám hallod, bíráitok ökreitekkel vetekszenek, hidd meg Nekem.

 

Csak arra gondolok, hogy csináltad Kazavka? Hát nem volt ezeknek bugyijuk?

Lehúzták , mondod. Mert te olyan erőszakos vagy! Ejnye, ejnye.

De rég röhögtem ennyire jót!

 

És az Úr hintaszékében szundikált, csak a szájszögletén ült egy mosoly.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr608315106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

15138 2010.12.31. 20:50:04

Emilke, a posztodat nem nagyon értem. Szíven ütött, mert csak ma láttam az Amnesty International egy plakátját: hogy köveztessen meg minden házasságtörő asszony. Na de, azért jöttem, hogy megköszönjem a karácsonyi köszöntésed, és nagyon sok szeretettel most én kívánjak neked boldog másik évet, egészséget és rigókat. És hogy itt találjalak még sokáig, naná. Önzetlenül. :)

13003 2010.12.31. 21:02:26

Na ja, te talán nem olvastad, most nekiestek Kazavnak, hogy két nőt megerőszakolt.Hát ez nekem még soha nem sikerült. Mindíg elmozdult és nem találtam bele. Itt viszont arról szól a történet hogy "A leányt azért, hogy nem kiáltott a városban," DDD. BUÉK!

15138 2011.01.01. 10:42:15

Felfordult a világ. Becsukom a szemem. Vagy rugdossam, míg vissza nem fordul? BUÉK. :)
süti beállítások módosítása