Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Érdekes? Nem érdekes? Gondolkozzunk.

2010.12.04. 23:25 Emilke mesél

Mindjárt éjfél, Huh! Fehér lepel , lebegés, huhogás.

Mindjárt éjfél, Huh! Fehér lepel , lebegés, huhogás.

 

A Jobbik programjának 70%-a levezethető a Kiáltvány valamely lapjairól.

Kísértet járja be Európát – a kommunizmus kísértete. Szent hajszára szövetkezett e kísértet ellen a régi Európának minden hatalma:

Az új Kísértet
szerző: Ady Endre



Új Kisértet jár, harsog a hír,
Ki jött nem éjfélkor, de nappal,
Dacosan viselt, vörös és szép,
De még az Úristen előtt sem
Levehető sisakkal.

Jelenéseit én hallgatom,

Szóbeszédjét sok, henye főnek,
De már tudom, hogy kiről van szó:
Nagy jöttéről és ittlétéről
Az én szent keritőmnek.

Hogy szeressék, ezt tán tiltja is,

Mert ő nem számít úri szemre,
De nagy szeretettel átadja
Magát és Kisértet-mivoltát
Bármilyen küzdelemre.

Sokszor találkoztam vele már,

Vitáztam vele, verekedtem,
De ha elhagytam talán százszor,
Ezerszer tértem vissza hozzá
S mindig szerelmesebben.

Ez a nagy, nappali Kisértet,

Ki szemet lefog, agyat kábít,
Ráborul minden tisztes szívre
S érezteti: hatalmasabb, több,
Mint itt akárki másik.

Ki csak percnyi becsülettel él,

Éli ezt a silány világot,
Beismeri búsan, miként én:
Kisértetet, kisérendőbbet,
Soha, sohase látott.

Mindent elvesztünk, én már tudom,

E tétova, szomorú földön,
De mezét ez új Kisértetnek,
Vörös mezét vígan és újból,
Újból magamra öltöm.

Ezt az egyetlen Kisértetét

Nem tudom könnyen elhessentni:
Magyar vagyok s keserű sorssal,
De édes daccal harsogom, hogy
Ez: van s nincs itt más semmi.

Semmi, mint ez új Kisértetünk,

Melytől rengve fél gyönge elme.
Félnek obsitosi a Multnak
S akit kisér fiatal útján
Az aggottak félelme.

Hajh, megutáltam az életet,

Lelkem csatákban összelőtten,
De lelkem és e bús magyar föld
Új Kisértetét várva várja
S itt piroslik előttem.

Az én Istenem sújtsa le azt,

Ki e hitet kétli, gátolná
S akit az új Kisértet kisért,
Kapja meg a csodát, megváltást,
Istenem hozza hozzá.

Nekem ez sokszor olyan birkózás, mint mikor testvérek gyömöszölik egymást.

Na most ezt vizsgálgatom.

A Jobbik maradék 30 %-nyi programja, mint a cigány és zsidóellenesség olyan része a programnak, amely a csinnadrattához tartozik.

Ezen gondolkodom. Mondom: gondolkodom. Aki kommentel, az is gondolkozzon, mielőtt hozzászól.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr168315036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

45691 2010.12.05. 00:56:31

Emilke, egyrészt ez "csak" egy vers, másrészt a Jobbik 30%-nyi ( ez tetszik,honnan jön ez 30 ?) csinnadratta nem lehetne valami más a cigány és zsidó ellenességen kívül ? Mittuomén, esetleg valami más, esetleg ne öljék le a bálnákat, vagy a fene tudja, csak ne valami másik ember elleniség. Miért pont az kell cuki csinnadrattát csinálni ? Annyi minden más van, trombita, harsona stb.:-)))

12392 2010.12.05. 07:24:13

S Kis-sértett tényleg (kör)bejárta/járja Európát (igaz több helyütt nem egészen értették, hogy mi a f…-t akar, hisz nem ő, hanem az ország kap elnökséget. Nem tudják, hogy az mindegy, másrészt azt sem , hogy nálunk már 3,2 millióval is konzultált. Hogy ezeket az országokat mivel hülyítette nem tudom, de itthon (ahogy jeleztétek: Te meg a Marx) erősen kommunisztikus kísértetnek (a létező legvadabb időszakaira hajazó) tűnik!

13709 2010.12.05. 09:55:46

Emilke, ez tetszik nekem, amit a testvérek gyömöszöléséről írsz...Így van ez, nekem is egy jó ideje ez az érzésem, már ami a politikai színpadon zajlik, a háttérről meg nem tudom, ki kinek a tesója, de gyanítom ott van még csak igazán a baráti -rokoni-kézfogás !

13003 2010.12.05. 12:51:22

1-re. Kérlekszépen, erre van piac. Egyszerű üzleti fogás. DDD Ez a politika áramlása a legkisebb ellenállás irányába. 2-re. Orbán viselkedését nem tudom normális gondolkodás keretei közé begyömöszölni. 3-ra.Ha nem lennének nemzedéki ellentétek, még megérhetném Thürmerpapa és a Vonagyerek összeölelkezését, Vajnai kocsmájában.Ahol Frantanolo János, komlói bányász 4 gyermekes családapa a portás. Istenem, neki is élni kell valamiből, a gyerekeivel. De miért a mi pénzünkből?
süti beállítások módosítása