Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Az elején

2010.11.26. 22:55 Emilke mesél

 

Még nem volt mire emlékezni. A Lett még nem volt és a Van kezdet és vég nélkül létezett. Talán már történt, de nem tudtam róla, talán nem is történt, csak úgy éreztem,

valami átsuhant az arcom felett. Egy érzés, egy sugár, egy erő, ki tudja. Akkor ilyesmi még nem létezett és nem tudtam és valamit akartam, mit?

Legyen, Kiáltottam és lett, hogy láttam, Világosság lett! És egy árnyék az arcom előtt, és tudtam, hogy az nem világosság, e az is jó a fény mellett.

  1. Legyen! És lőn VILÁGOSSÁG, az akaratomra. És látám, hogy vannak alakzatok és formák és nem is tudom mik még, de örömömre voltak, mignem az árnyék újfent takarta arcomat. Elhessentettem és tetszett a kezem, tetszett a mozdulat, hallottam egy furcsa hangot, az árnyék hangját, és akartam, hogy legyen! Vagyok, hallottam kacagását, vagyok, veled.

  2. És nem tudtam, hol, merre, kellett fent és kellett lent lenni, ígyen lett

  3. És a gomolygó semmibe markolva kezemben formákba állt a köd és már a formák mozogtak, lebbentek a légben fent, szaladtak lábakon lent és ficánkoltak a vizekben.

  4. Nem untatlak, élveztem, hogy ahová nyúlok, amihez nyúlok, formázódik, mozog és a fényben színek villognak. Játszottam, mint gyermek, hiszen az is voltam. A fénnyel lettem és a hang csendült bennem. Néhány röpke millió év telt el, és elkezdtem keresni a hangot, az árnyékot, csak néha hallottam csengő kacajt, éreztem illatot és furcsa nyugtalanságot.

  5. A vizek felett lebegve láttam valamit a vízen, de mikor meg akartam érinteni összeráncolódott és eltűnt. Valami vidám, csengő hang hullott rám minden irányból. Csak játszottam a hanggal és mikor bal kézzel összezavartam a vizet, jobbommal a kacagás közepébe markoltam.

  6. És a kezemben ott volt! Ott volt a csilingelés, a kacagás és a furcsa forma, majdnem olyan, mint én, majdnem olyan. Kicsit durcásan mondta, szorítasz, fáj! És amint lazábban fogtam, kicsúszott a kezemből, már csak távolról hallottam csengő hangját és láttam ellibbenő formáját, éreztem arcomon sötét árnyékának simítását, csiklandó érintését. Valami furcsa, még soha nem érzett fájás, lüktetés,itt,bent,tudod,... hát persze, hogy tudom, kotyogott közbe Vírusos.

  7. Igen, mondta az Isten Tudod. Tőlem tanultad, mégiscsak valami hasznomat vetted,

Ittak. Vírusos az övén lógó kerek üvegből kis unicumot töltött a poharakba és a felhők mezején sétálni indultak

Így kezdődött, mondta az Isten, aztán,...


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr448315016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13149 2010.11.27. 06:03:39

Sokszor nem értek veled egyet, Emilke, de mindig meghat, amikor szépet írsz.

13709 2010.11.27. 07:46:18

Emilke, ez nagyon szép :)

34164 2010.11.27. 11:53:54

Kedves emilke! Tetszik. Nagyon. üdv : Mis
süti beállítások módosítása