Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

A HARC

2010.08.09. 21:52 Emilke mesél

......................Ülünk hallgatagon az asztalnál.

......................Ülünk hallgatagon az asztalnál.

A kis ember dacosan, hatalmasra fújva magát, fortyogva a dölyfös indulattól, a Nagy Isten, szomorkásan, csendes békességel és bámuljuk a poharainkat, a kitörő vulkán tetején

Mit akarsz? Kiállt föl az emberke! Irígy vagy! Azt hiszed megijedek Tőled? Miért félnék, ki vagy te? Nem is vagy! Hol vagy? Mit köszönjek neked? Adtál te valamit nekem? Hálát? Miért? Hol lennél, ha én nem nevezlek Néven?

A kis ember dühönve veri öklével az asztalt. Fröcsög belöle a düh, az ijedt, sarokbaszorult, tehetetlen félelem. Nézz körül, ez a világ, amelyet teremtettél? Ez minden, csak ennyire tellett? Egy nyomorult, kukacos almáért csinálsz cirkuszt? A másik fáról miért nem adtál? Hogy éljek, hogy örüljek, hogy én is örökké legyek?

Mi? Sikitva, hörögve, zokogva üvölt, veri az asztalt.

Teremtés? Ez a mindenhatóságod? Add vissza az időt, el akarom kezdeni újra! Nem tudod? Mit tudsz? Semmit!

Nézz körül! A nevedben mik történnek? Ezt akarod? Miért nem csinálsz valamit? Csak bárgyúságokat tudsz a kőbe vésni, atyádat és anyádat, hogy hosszúéletű légy! Röhej, mire tisztelhetném, meghalnak! Meghalnak! Érted?

Nincsenek, csak én maradtam. Az önzésemmel, a fájdalmammal, a könnyeimmel, az üres életemmel.

Nem is teremtettél Te semmit! A világ csak van, volt, örökóta! Én! Én ! Csak én teremtettelek téged, mikor azt hittem, a tűzben, a viharban Te vagy! Mikor hittem! Most tudok! Hallod? Tudok! Felzabáltam a rohadt almádat, mert az a némber, akit a nyakamba sóztál, adott. Csak az ő kedvéért, csak őérte, mert őérte mindent , mindent!.

Őérte, csuklott zokogába a kis emberke hangja, Őérte,.... és ráborult az asztalra, zokogás rázta a vállait, csuklott, könnye, taknya, nyála folyt, rázkodott, motyogott, önkívületben verte az asztal.

A kis ember dühöngött, tört zúzott, az egész világot rázta, mint szakadt párnát, hullottak ki a véres, égő, harsogó, őrűlt szavak mint szállongó tollak. Csak ők ketten voltak az egész világon, az EMBER, az óriás, felmagasodva és az ISTEN, szomorún összehúzva magát.

Zúgott a vihar, a csillagok ködökbe burkolództak, elbújtak az élők és holtak, az EMBER csatázott az ISTENNEL.

Tombolt az ég, a föld, egymásra bámultak.

A VILÁG belereszketett a gigászok csatájába, fellázadt az ember, össze akarta törni az eget, a földet.

Hangja süvöltött az Űrben, rakétáit, bombáit dobálta és csillagról csilladra küldte laserpillantásait.

Dühöngött a háború, a harc.

..............................................############..........................................

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr748314830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

44711 2010.08.09. 22:11:55

kedves Emilke ! Ez tetszik.Mint a görög mitológiában. Üdv:CL................

13003 2010.08.09. 22:16:54

Azt hiszem, a görög vallás a legemberibb. Folytatás holnap.

13149 2010.08.09. 23:51:41

Emberi, de nagyon keresztényietlen.

169907 2010.08.10. 05:01:48

A kisemberke sem annyira hülye mint azt sokan gondolják. Először kukacoskodik azért,hogy neki csak a cservesebbje jut. Azután elérkezik annak is az ideje amikor kiteszi a kukacát az Urnak arra az asztalára, amely mellett állitólag mindenki egyaránt foglal helyet....DDDDDDD

10306 2010.08.10. 07:24:47

megint egy hatalmas

58395 2010.08.10. 13:46:42

Erlauer, még mindig jobb, mint keresztényies, de embertelen... Emilke, istenke megint kihúzta a gyufát?...:-)))

13003 2010.08.10. 13:54:13

3-ra. A hitnek és vallásnak semmi köze a "kerestny egyházhoz" 4-re. A kisember megette az almát, sőt az okosító almamagot is. 6-ra. Na most szólj hozzá, áll a bál! (Kompetenciakérdés csak.) DDD
süti beállítások módosítása