Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Egy SPERMIUM naplója III + lábjegyzet.

2010.02.21. 16:44 Emilke mesél

Fölébredtem,

Fölébredtem,

 

Kinyújtom a lábam, valamibe beleütközik, egy visítást hallok, kivülről megsimogatnak és egyfolytában visítanak. Borzasztó! Micsoda zaj!

Tegnap voltunk valami ultrán. Nyomkodtak, mormogtak és aztán mondták: fiú! Akkor hallottam ezt a visongást elöször. Aztán mentünk hazafelé, nagypapa bement a játékboltba és villanyvasútat akart venni.Apa meg valami dobozt, amiben büdös dolgok voltak folyadékban, meg porban. Végül csak egy focit vett, igazi bőrből. Ha ezek normálisak, na alszom még. Van idő, ráérek. Nyújtom a lábam, ütközés, visítás. 22 cm-nél nagyobb vagyok. Egyre gyakrabban ütödöm neki valami puha, rugalmasnak. Nem lesz ebből baj?

Délelőtt voltam megint az ultrán. Valami mormogás volt megint, mondták, hogy mindenem megvan, egészséges vagyok. Na ezt gondoltam én is, ezért kár volt ultrára menni. Már nagy vagyok, alig férek a helyemen. Ha megjelenek valahol, mindenki nézi, hogy mekkora vagyok. Hazafelé a sportárúháznál apa a focicsukákat nézte. Szerintem neki sem ártana valami ultrára menni. Már az utóbbi időben furcsán néznek rá sok helyen. Neki könyökölök a falnak, enged és kinntről egy púp látszik. Izgatottan nézik és simogatják a dudort. Ez nincs ellenemre.

Pocakosodom. A bőröm alatt zsír rakódik le, szép kerek formáim vannak.Kezdek magamnak tetszeni. Micsoda jó íze van az ujjamnak!

Valami csövet dugtak a falhoz és mindenki csöndben volt. Hallgatták a

szívhangokat. Mindent rendben találtak. Még szép! Lassan egyre szűkebb a hely. Mi lesz ebből? Valamit ki kell találnom! Mit is csináljak?

....................................................###................................................

Jó melegben vagyok. Nem tudom, hogy milyen a hideg, mert mindig így voltam, de jó. Valaki oldalba bök, odapislogok. Istenke fészkelődik mellettem néz jobbra-balra. Mi van? Érdeklődöm. Rámnéz. Te vagy a győztes! Egyedül! Na és? Kérdezem. Nem értem, mit akar ezzel, hogy egyedül. Van még valaki rajtam kívül? Kuncog. Helyes, jól látod. Csak te vagy, senki más!

A legfőbb tulajdonság, az önzés már megvan benned. Vállat vonok. Mit macerál ez engem? Nem értem. Folytatja. Szóval te vagy a kiválasztott, a teremtett, az elvárt. Kiválasztottalak, megteremtettelek és rád vár mindenki.

Most a másik vállam vonom fel.Majd elmondja, amit akar..

Azt mondja, megköszönhetem neki, hogy ÉN vagyok, hogy ÉN lettem.

Nem értem, csak egy pillantást vetek rá. Nevet. Másik jó tulajdonságod is alakul, hálátlan leszel.

Micsoda? Na ne zavarj, elfáradtam. Alszom egyet, aztán kitalálom, hogy mit csináljak. Szűk itt a hely. Pedig egész öszkomfortos, csak kinőttem a falakat. Már kintről néha apró kopogásokat hallok, egy símogatás, egy koppantás, valamilyen zavaros hangok, ütyüli, prüntyike. Jóságos ég, mit akarnak ezek? Most, hogy mondjam nekik, hogy ne idétlenkedjenek?

Na, egy szundi, kipihenem magam. Úgy tünik, még fárasztó dolgok várnak rám rövidesen.

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr198314466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

78126 2010.02.20. 22:54:33

Rengeteg emléket felidéztél bennem az írásoddal. ... Mi lesz ebből? :))

11906 2010.02.20. 22:57:01

Emilke, mikor az asszony terhes volt,akkor én is gyakran simogattam a hasát,látni lehetett amikor mocorgott a lányom.

15138 2010.02.21. 09:04:18

Mit csinálj? Várd ki a negyvenedik hetet, aztán gyere, de nagyon gyorsan. :) Itt kint majd sokkal több mindent nem fogsz érteni...

13003 2010.02.21. 11:52:46

Nem sokan értették meg, miről van szó.:((((

15138 2010.02.21. 17:15:49

Emilke, drága, mostanában két doloról beszélsz csak. A Jobbikról, vagy érthetetlenről. Én az érthetetlent szeretem jobban. :) ♡

13003 2010.02.21. 17:24:06

Ez annyira érthetetlen? Gondoltál már arra, hogy a 60-70 millió ondósejtből miért az az egyetlen érte el a petesejtet? Véletlen? Kiválasztás? Irányítás? Igen, ez érthetetlen. Mert ugye, ha egy másik éri el a petesejtet, akkor te nem te vagy. Egy picinykével más DNS formátio kapcsolodik a petesejt milliónyi kötéséhez, néhol erősebben, néhol gyengébben, de semmi esetre sem te vagy? Valóban érthetetlen. Gondolj a terhességeidre, lefolyásukra és a gyerekeidre, Érthetetlen! Hihetetlen. :::))))

117398 2010.02.21. 19:37:38

Gondolkodjon rajta a lemaradt 69.999 999. :)

78126 2010.02.21. 21:38:09

Emilke, amiről írsz, az a CSODA ! Attól az, hogy fölfoghatatlan a mi dimenziónkban - szerintem. A legtöbb ember elmegy mellette, nem agyal a csodákon, van baja elég. Különben a gyönyörű háttér ellenére nehéz olvasni a szöveg jelentős részét. :(

13003 2010.02.21. 21:56:56

Engem mindíg a csodák érdekeltek.::)))

13003 2010.02.21. 22:05:12

Nekem ez annyira természetes, hogy fölteszem a kérdést, ebben a gyilkos versenyben hogyan győztem én? Azt hittem, hogy a nők is elgondolkoznak azon, miért "EZ" van mellettem? Milyen is lehetett volna egy másik? Nem nézik meg a húsuk egy darabját, hogy miért olyan, amilyen? Vállatvonok. Az jut az eszembe, csak elgondolkodnék rajta, talán meg is kérdezném a gyerekemet, hogyan tudtál úgy igyekezni? érezted, hogy vártalak? A fene tudja, én ilyen csodákra kiíváncsi vagyok.

78126 2010.02.21. 23:05:53

A kertemben élek hasonló áhitattal, mert minden évben "más" hajt ki. (Pedig évelőim vannak!) Igen, eszembe jutott már ilyen a gyerekeimmel kapcsolatban is. Miért ilyen a formájuk, hogy melyikünk tulajdonságait örökölték, s miért, s ha még lett volna sok gyerekem, hányféle "variáció" lenne...?
süti beállítások módosítása