Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Férfigyerek nem sír

2009.12.13. 08:47 Emilke mesél

   Igen Apa, mi nem sírunk, nekünk a szívünk fáj.

 

Mit mondasz anya? Férfigyerek nem sír?

Nem anya, csak az ovódában fejbevágott a Sanyika, de férfigyerek nem sír.

Nem anya, csak az a kurva harisnya beleragadt a térdembe, az igazán nem jó.Bekötözöd? Neked szabad sírni, mert te Nögyerek vagy?

Igen anya, de csak tejfog volt, majd nö helyette másik. Férfigyerek nem sír.

Igen anya, de a Magdi másnak adta a virágot. Férfiember nem sír, de úgy fáj anya. Azt mondod, fog még sírni az a lány, hogy a Hufnágel Pistinenek és nem nekem? Hogy a Terka, mit is mondasz? Magdi? Ki az a Magdi? Ó anya, te nem értesz semmit, te egy nögyerek vagy.

Férfigyerek nem sír! Hogy véres a zsebkendőm? Ajaj! Látnád a Karcsi szemét! Hogy elszakadt a ruhám? Látod ilyen vackokat gyártanak ma! Nem baj, férfigyerek nem sír!

Férfigyerek csak figyel. Aztán elvesznek az évek, de férfigyerek nem sír.

Anya, miért a Hufnágel Pisti nyerte a tombolán a födíjat? Férfigyerek nem sír, de tudod, azért mégiscsak, hogy mindíg más!

Férfigyerek nem sír de most tudtam meg, a Hufnágelnek 200 Ft-al több a fizetése. Tudom anya, férfigyerek nem sír.

Igen anya, de nem én. Fáj anya, nagyon fáj, de férfigyerek nem sír. Férfigyerek akkor sem sír, ha éhes, ha üres a zsebe, ha gyermekének anyja csak egyszerü matematikai képletként közli, hogy kiszámolta, a gyerektartásból és családi pótlékból jobban fog élni nélkülem, tehát ő elutazik a nyári szünidöre és mire visszajö, ne legyek a lakásban.

Férfigyerek nem sír anya, mert férfigyereknek nincs könnye. Férfigyerek csak táskájába teszi az iratait és megmondja, a többi holmijáért majd eljön, előtte telefonál. Férfigyerek nem csapkodja az ajtót, férfigyerek az asztalra teszi a kulcsot. Férfigyerek nem sír, csak elmegy. Férfigyerek ha harcol, vesztett csaták után sebeit eltakarja, arcára feltesz diadalmas álarcát és csak otthon borogatja kék foltjait. Férfigyerek nem is panaszkodik. Csak írígyen bámulja Hufnágel Pisti autóját, házát és férfiember nem érti, hogy a lányok miért Hufnágelt szeretik jobban? Aztán Hufnágel elmagyarázza. Öcsi, az élethez nem tudás kell, élnitudás! Kulcsait lóbálva elcsámpázik. A Hufnágel.

Igen anya! Férfigyerek nem sír, mikor 48 évesen vége az életének, vége az álmainak, elveszti a munkáját. Férfigyerek akkor sem sír, mikor az asszony összecsomagolja a két gyereket és elmegy. Csak a fülében cseng a gyerekek szava mindörökre, Tschüß! Férfigyerek akkor sem sír, mikor a fiát temetik 17 évesen, csak férfigyerek furcsán vigyorog.

Férfigyerek nem sír anya. Edzett. Férfigyerek bírja a rúgásokat, pofonokat.Akkor sem sír, mikor gyilkos kór marcangolja testét, nem sír, ha a kés a kórral erejét is kimetszi, férfigyerek nem sír, csak a torkát fojtja valami sós nedv, de férfigyerek nem sír.

 

6 komment

Címkék: anya mondta

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr588314280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13005 2009.12.13. 09:10:08

Szerencsére változnak az idők, és láttam már sok férfigyereket, aki tudta, hogy nem szégyen, ha sírnak. Sőt! És láttam én már megkövült nőgyereket is, akiknek könnyét megtiltotta az élet. :(

12214 2009.12.13. 09:19:40

Ma már sír, nagyon is sír. Hanem hát értem én, Emilke, ez maga az élet. Vagy nagy betűvel kellett volna írnom?

52153 2009.12.13. 09:45:03

Férfigyerek befelé sír, de azt nagyon.

12890 2009.12.13. 10:10:43

sír...

11242 2009.12.13. 10:35:41

Emilke , most megráztál....

34164 2009.12.13. 15:04:55

Kedves emilke! Ez nagyon "szép" nagyon üdvözlettel : Mis
süti beállítások módosítása