Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Biztosító

2009.08.08. 14:52 Emilke mesél

Tegnap elmentem, szokásom szerint, vásárolni. Az árúház, amely egy jókora közértnél jókorával nagyobb, megszokottan szűkölködöttaz árnyékos parkolókban. Amint lassan gördültem, láttam, egy kocsi kiállni készül egy árnyékos helyről, gyorsan megálltam, hogy a helyére tudjak állni. A kocsi szépen kigördült és már azt vártam elindul előre, de......

csalódtam. Csattant elől a ….Fogjátok be a fületek, takarjátok el szemeitek,

Az elöző kocsiból egy idős hölgy kászálódott ki. Még ez is. Nekiállhattam

vígasztalni, nehogy elsírja magát.

Telefoncsere, lökhárítótörés nem nagy ügy. Hazajövés, telefon, alkatrész és szerelőműhely, kb. 100 €. Csörög a telefon, a hölgy, már beszélt a biztosí-

tójával, ige, jó, minden rendben.

Ma ülök a fürdőszobában, telefon csörög, biztosító, igen, néhány adat,

köszönjük, igen idősebb? Kárbecslő, rendben, köszönöm. Persze szombat, hogyne, a jövő héten. Köszönöm, viszont, viszont, kellemes hétvégét! Stb. Usw. 10 perc eltelik, elég gyorsan. Telefon csörög, kárbecslő, igen, cím ,

mikor? Szerda jó? Jó. 10-12 között, jó? Jó.Viszont, Viszont, ….hétvége.

Ma hozom a friss sonkaszeletkéimet reggelire, 100 gr. 135, maradhat? Hóooogyne, már pont kérni akartam, kurva meleg van. Szerelőműhely előtt, koma téblábol az udvaron Megállás, ez, így, stb. Pillantás, legyintés, a

kárbecslő 5-6 száz €-ot fog megállapítani, ja a festés maga 250 €.

Fülbefogás, szembefogás, legalább 5 percre. Az egész kocsit 900 €-ért

vettem. Fizeti a biztosító.

Meleg van. Nektek is?

4 komment

Címkék: apró koccanás koccinthatok

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr178314024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13118 2009.08.08. 15:36:35

kocsiba bekapcsoltam a klímát. hazáig (30 km) még a két zacskó mirelit zöldség se engedett föl.

12910 2009.08.08. 16:43:02

Emilke 2 héttel ezelőtt itt Magyarországon, Budapest belvárosa Barátnőmmel shoppingolás, nagy árleszállítások miatt okos ember ilyenkor indul neki, nem tavasszal. kurva meleg, de ahol ámokfutásunkat végeztük, hűvös. Vásárlás végeztével elindulunk, egy lámpánál besorakozás. Két oldalt a járdáig parkolási lehetőség. Amint állunk a lámpa által felsorakozó gépkocsisor közepén, látom, egy parkolásból beindult autó jön...és jön, ez tizedmásodpercnyi felismerés, éppen mondom a volán mögött ülő barátnőmnek: ez belénk fog jönni. Megérzés.. és akkor a csattanás Ami a barátnőm szitkait követő kiszállás, herce-hurca, a vétkes elismeri nagy nehezen, de német rendszámú, magyar állampolgár És csodák csodája, nincs nála baleseti bejelentő lap Barátnőmnél ugyan van, de úgy informálta a biztosítója, mivel lebélyegzett, ezt csak ugyanazon biztosítóssal intézheti baleset esetén. Bevette, pedig nem is szőke.Szép barna haja van.:)) (és okosss, nagyon okos) A károkozó mivel látja, két nővel találkozott, először lefitymálta az általa okozott kárt Aztán, mivel e rossz dumára nem voltunk vevők, felajánlott helyszínen 10 ezer forintot Nono, azért csak nem látszunk ennyire hülyének, lévén egy új Honda CRV-ben nyomott lemezig vonásokat, tehát hívjuk a rendőrséget Jéé. ismerik a kocsit. Jééé, amikor kiérkeznek, mintha bennünket próbálnának lebeszélni a feljelentésről. Vannak még csodák...A károkozó is lebeszél a feljelentésről, mert hogy neki nagy kára lenne a jogosítvány elvonása miatt és stb. Hm. Mondom barátnőmnek, töltsétek kia te bejelentődet első lépésben aztán meglátjuk Ettől a károkozó megnyugodott és felajánlotta, hogy a honda szervíz által felmért kárt készpénzben kifizeti, de itt és most akár 20 ezret is, és akkor felejtsük el az egészet Szőke csak én voltam, de szervíz az kell. és amikor barátnőm másnap bevitte, megnézték, alapból 50 ezret állapítottak meg. de ha mi egészen szőkék lettünk volna ott a helyszínen, most rohadtul érezném magam.

13003 2009.08.08. 17:05:23

Károkozó neve, kocsi rendszáma, biztosító, németül feljelentés a német rendőrségen és a biztosítójánál. Valami nincs rendben a kocsival és a rendszámmal.Persze ez nem Mo. Itt kifizetik a káromat. Sachverstandiger, Abrechnung,a megállapított káösszeget átutalják és el van intézve. Másik eset, hogy a javítás után a számlát fizetik.

13190 2009.08.08. 21:05:46

Irigyellek, nem itt élsz! Nekem jött ősszel egy őz, első sárvédő behorpadva, meg se csináltatom, laglább törötten nem lopják el, biztosítót fel sem hívtam, vadveszély tábla nem volt. Nálunk még a biztosítók pénzbeszedők az autósok meg ellenség!
süti beállítások módosítása