Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Siratófal.

2009.04.06. 02:32 Emilke mesél

     Istenkém, ébredj, nagy a baj! Most igazán komoly, vigyázz rám. Nézd, itt ülök a siratófalnál és  hullanak a könnyeim. Istenkém, elűzött a földem, elveszett az otthon. Itt kuporgok az idegen föld menedékében, bekenem ajtófélfámat hulló könnyeimmel, szívem vérével. Elhagytam, elfutottam és nem fogad vissza. Mit tegyek, hogy befogadjon, ha egyszer megtérek az örökkévalóságba, hogy ne bolyongjak, megpihenhessek? Tudod, hogy mindíg úton soha nem megérkezve, hajtva kínzó álmok és csalfa vágyaktól, megtévesztve és feledve a valót. Istenkém, fogd meg a kezem, töröld könnyeim, ölelj át, hogy válladon zokoghassak. Mondd miért lett így? Mi volt a vétkem, hogy mindíg vándorúton jártam, hogy mindíg vitt a lábam. Miért bolyongtam vakon, süketen, elmenve az igazság, jóság és szeretet mellett? Miért kell álarcban járni? Miért nincs senki, aki egy vígasztaló szóval, egy símogatással lezárja fáradt szemeim az álomra? Istenkém, tudom.Megbántam, nem hiszed? Jóvátenni ami elmúlt, nem lehet. Látod, hazaérkeznék, ha lenne otthon, a tékozló fiú áll az ajtónál lehajtott fejjel. Engedd be, és vígadj, hogy megkerült.

     Látom a szülői házat felverte a gaz, idegenek dúlják a kertet. Rámnéznek és elkergetnek. Állok csak rongyosan, kopottan. Nem győzelmi díszben, virágos harci kocsin térve haza, csak fáradt, ősz vándor emeli tekintetét a régi falakra és peregnek az emlékek, mint a vakolat. Nézd, anyám nyit ajtót és apám szól a szobából. Kutyám szalad hozzám, és fekete macskám háta domborodik.

Várnak!

5 komment

Címkék: árja vérnek könnynek

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr178313628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13005 2009.04.06. 06:27:46

Szivhezszolo, amit a siratofalnàl elzokogtàl! Sirunk együtt (én a jobboldalon, ahol a nöknek szabad) és tudjuk, Istenke velünk szomoru, vigasztalna szivesen, mihelyt letörli a könnyeit.

11815 2009.04.06. 07:37:53

Jaj, de szép, szomorú! Ezeket a kérdéseket mindannyian feltehetjük magunknak...

12696 2009.04.06. 08:00:54

Hinni kell, hogy egyszer hazatérünk !

13709 2009.04.06. 08:32:41

Emilke, lehet, hogy ott van, lehet hogy mindazt átélted, amit most hiányolsz...Csak mint elvarázsolt királyfi, akinek a szemei elé nehéz függönyt bocsátott valamely rossz szellem, akadályozta meg, hogy a valóság helyett mindig kevesebbet érezzél, lássál? Nem tudhatom....Az otthon mindig velünk van és a ház, a szülői ház is összeomolhat, de amit kaptunk tőle, abból bárhol felépíthetjük újból. Remélem, még hiszel benne? A könnyek segitenek nekünk. A könnyek a barátaink.....

13022 2009.04.06. 09:17:28

emilke, szívemből szóltál! úgy látszik, öregszem könnyem csordult...
süti beállítások módosítása