Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Gondolkodjunk már

2008.12.30. 12:05 Emilke mesél

      A Baptista szeretetszolgálat üljön itthon a seggén!Vannak hajléktalanjaink,nem kell terroristákat támogatni!Jó lenne a Szeretetszolgálatnak észretérni!Az ország már kezdi unni a külföldi ténykedésüket.

11 komment

Címkék: Segélyturizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr658313458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalimpamama 2008.12.30. 13:44:40

A sgély akkor jut oda ahova kell, ha én adom oda, és nem gyógyszerszekrényt, meg asztalt vesznek belőle.

13003 2008.12.30. 13:56:56

Kalimpamama kedves Átmegy..mennék az aluljárón de nem lehet,mert szarban,húgyban taposnnék.Nyomorult emberek élnek ebben a búzben,szemétben,pedig életükben egy rakétát sem lőttek ki.Nem állítottak kórházban és ovodában kilövőket,csak úgy alakult az életük,de nem részletezem. A kedves szeretetszolgálat megmosdathatná felöltöztethetné őket,enni is adhatna.Ki is takaríthatná az aluljárókat.Mert a szar a levegőn át egyszer csak eléri a piacot,a húsboltot. Na ez azért nem turizmus a távol közel keletre,ez csak szürke munka itthon. Adtam. Direkt,oda ahova akartam,annak akinek akartam. Az adomány egyetlen helyes módja a direktadomány.

11812 2008.12.30. 15:35:24

almának is megírtam már: Öntik a pénzt a hajléktalanokra, mindenféle hülye alapítványhoz meg egyesülethez. Mint a Máltaiaknak. Nem tuják mit tegyenek, egyre több éjjeli menedéket alakítanak ki, ahova az emberek nem mennek be, aminek több oka is van. 1) lopnak 2) olyan feltételek vannak, amiket ne mtudnak teljesítreni, orvosi igazolások, átvilágítás, Köjál papír a tetvetlenségről st.. Szerintem a hajléktalanság - nem átmeneti hajlékkal gyógyítható (amennyi tömérdek pénzt költenek erre, mindegyiknek vehetnének egy szükséglakás akár.) egyénenként kell őket nézni. Az egyiknek elvonó kell, a másiknak kórház, vagy özvegyi nyugdíjat lehetne intézni, a fiataloknak átmeneti szállás, képzés és munkahely, rehab vagy más.

10410 2008.12.30. 16:11:01

baptisták: van benne PR az tuti, az meg pénzbe kerül. (tévé, reklám, publicity)

11812 2008.12.30. 16:24:17

emilke, te itthon jártál? vagy ott is ez van?

13927 2008.12.30. 16:35:33

emilke ,nem gyakran szoktam egyetérteni, veled. Most mégis azt kell mondjam igazad van, nem a médiának kellene jótékonykodni!!! Ithon annyi rászoruló van!! Nyugodtan lenne helye ithon is a segélynek, s mi több annál ,még pénzbe sem kerülne a szállítás. No de jajjjj!!!! a sajtó ugyan mivel foglalkozna?

12296 2008.12.30. 16:40:11

Én a Szenczy familiából a középső fiút, a Janit ismerem, ambiciózus épületgépész vállalkozó, régen azonos környezetben zenéltünk. Mit mondjak, nem az a feltűnést kerülő alkat ő sem. Mindazonáltal a baptisták a Dél-Afrikai székhelyükkel együtt a legkisebb rossz. Rövid történelmük során túl sok vér a kezükhöz nem tapad. Az éppen véget ért tizenhatezer cipős-doboz akció egyébiránt megkifogásolhatatlanul magyarországi történetük.

14767 2008.12.30. 16:50:47

Csatlakozom, az előttem szólókhoz, mindenki előbb a saját házatáját... Emilke, én viszont gyorsan feltettem a kocsonyát, most leshetem órákig.

12296 2008.12.30. 16:54:54

Ez a kocsonya dolog egyre inkább. Nekem miért nincs?

13003 2008.12.30. 18:27:27

Hát néhány óráig lehet lesni ezt a kocsonyátMikipapa,hogy maradtál le róla?Tudod,a Szenczy személy szerint nem zavar. Nem voltam otthon.Itt nem érdekli az embereket.Közel sincs olyan erős palesztínlobbi. Azt hiszem Magyarországon a latens antiszemitizmus igen erős és most alkalom adódik hőzőngeni.A liberalizmus is olyan mint a demokrátia.Goebelsnek ebben igaza volt.. Megássák saját sírjukat. A nyugat észrevehetné,hogy vallásháború folyik.A radikális iszlám mindenkit fenyeget. Megint időszerü Ortegát és Spenglert olvasni.Olvasás közben lehet dohányozni és dohányzás közben is lehet olvasni. Kalimpa,meg ne kérdezd,hogy mire céloztam::)))))

12890 2008.12.30. 19:31:10

hát, a kocsonyához most nem tudok hozzászólni (még mindig az alagsort pakolom:(. de a hajléktalanokkal igazad is van, meg nem is. sajna, nem követhető, hogy hova mennek a pénzek. asszem a "koldusok" írásomnál már beszéltem róla, hogy arra kéne nagyobb hangsúlyt fordítani, hogy ezeket a szerencsétleneket megtanítsák élni, és a pénzt helyesen elkölteni. ehhez kellene a személyreszabott segélyadás, pszichológusok és tanácsadók. előbb ebbe kellene a pénzt beleölni, mert így csak lyukas zsákba töltögetik.
süti beállítások módosítása