Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Emilke iskolába megy

2008.08.21. 01:28 Emilke mesél

Elmúltak a gondatlan évek,a 2 fillérért vet agyaggolyókkal a játék,a kapu alatt a házmester tiltakozása ellenére rajzolt ugrálóiskolás ugrálások,Emilke iskolába került.Az első nap én lettem a kedvence a tanitónéninek.

Elmúltak a gondatlan évek,a 2 fillérért vet agyaggolyókkal a játék,a kapu alatt a házmester tiltakozása ellenére rajzolt ugrálóiskolás ugrálások,Emilke iskolába került.Az első nap én lettem a kedvence a tanitónéninek.Az egész megnyitó alatt le nem vettem a szemem a fiatal,szóke tanítónéniről,aztán a megnyitó után felolvasták az osztálybeosztást.Emilke természetesen a másik osztályba került Ibolyanénihez,aki sovány,csontos,enyhén talán már őszülő-sötéthajú,szóval nem szőke.Emilke felháborodottan ment a nagymamához és kijelentette,hogy nem megy iskolába,haza akar menni.Miért?Miért?Mert Emilke a szép tanítónénihez akar menni,nem ahhoz a csúnyához.

Hogy ez pedagógiai vagy nevelési hiba volt,nem tudom.Emilke a szép tanitónénihez átkerült,majd néhány nap után visszatették a „csúnya tanítónénihez.

Hát az osztályban nem Emilke volt a kedvenc és Emilke sem nagy lelkesedéssel járt iskolába.Nem volt egy ragyogó kezdet

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr148313252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13022 2008.08.21. 06:08:05

De jó Neked, Emilke, hogy ilyen dolgokra emlékszel! Az én eszmélésem későbbre tehető, tán 8-9 éves koromra, mikoris a Tanítónőképzőből (persze, már rég nem volt az, de mindenki úgy hívta, vöröstéglás, kétemeletes, hosszú oldalszárnyú épület, titokzatos parkkal, kriptával a fák közt - húúú, de izgi, lehet,hogy csak légópince volt - a másodikon a kollégium - varázsszó, nem értettük, tehát minden félét beleképzeltünk - hűvös lehelletével ((természetesen oda tilos volt felmenni, de még az elsőre emeletre sem emlékszem, mi volt ott))hazafelé menet az árokban (!) gyalogolva a mellettem a járdán gyalogló gyermekkori szerelmem (sic!) lábát csapkodtam holmi vesszővel, hogyaszongya: szerecc, vagy nem szerecc? És akkor még nem is volt koedukált osztály!

Hmmmm 2008.08.21. 09:57:58

emlékszem az első tanítási napomra. padtársammal nevetgéltünk óra alatt, mindkettőnket kiküldött a tanítónéni az osztályból. szétültetés lett a vége.

emilke 2008.08.21. 12:28:15

Jaj de jó gyerekek voltunk mi,ugye?Emlékszem?Már nagyobb,majd majdnem felnőtt fejjel is oly sokszor mentem el az iskola mellett és gondoltam arra,hogy be kellen menni menézni a tanítónénit és bocsánatot kérni a rosszaságért.Aztán valahogy mindig elmaradt.Látjátok,most bocsánatot lérek a sok "csúnya"tanítónénitől minden "rossz"gyerek nevében is.

Hmmmm 2008.08.21. 12:45:04

relatív... habár a poroszos módszerek - mit tudtuk, mi az - megtette olykor hatását. sarokba állítás, körmös, koki, haj és fülhúzás... intő végszükségben. na jó, hatodiktól két ellenőrző könyvet használtam...

11378 2008.08.21. 12:46:51

Aha, szóval már akkor is a szőkék?:-)))

12890 2008.08.21. 15:31:55

hát, télleg nem jó kezdet:) kíváncsian várom a folytatást:))

13003 2008.08.21. 18:34:58

Jobb nem is gondolni rá.
süti beállítások módosítása