Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Nevezzük nevén a gyereket

2010.12.03. 11:39 Emilke mesél

Ez Tamástibi véleménye.Komment nélkül.

Ez Tamástibi véleménye.Komment nélkül.

"biztos nem jön ide a piszkos söpredék. Aztán mégiscsak az óvatosabb megoldást választottam - és lám.

Kisvártatva megérkezett egy olyan blogger kommentárja, aki korábban egy NOL cikk alatti első kommentjével, olyan beírással vétette észre magát, hogy "a cigányokkal az a baj, hogy vannak". A NOL moderátora akkor gyorsan el is takarította beírását.
Én pedig azóta nem engedem hozzászólni bejegyzéseimhez."

 

Én voltam ama blogger. Hallottam valamit a vélemény szabadságról és arról, hogy nem kötelességem szeretni a mákos vagy túros tésztát, de úgy látszik ez tévedés.

Nem tudom a hozzászólásomat reprodukálni, de lényegtelen is.

Egy olyan "blogger" postjához, akinek a másik blogger "piszkos söpredék",nincs mit hozzászólni. Sajnálom, hogy attól a szándéktól vezérelve, hogy az ünnepekre gyerekeken segítsek, hozzászóltam. Bejegyzésemben utaltam arra, hogy bár nem szeretem a cigányokat, de...

Na mindegy.

Egy ilyen "bloggertárssal" nekem SEMMI közös dolgom nincs.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr148315032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

botaxcenzor 2010.12.03. 13:32:58

Ebből a tamástibi féle politikai , gumigerincü cenzorből itt egyre több futkározik. Ki és miből fizeti ezeket a stoplámpákat???? szerksztés után: A hozzászólás néhány szavát megbuheráltam. Ne essünk már ugyanabba a hibába.DDD

wesz 2010.12.03. 14:50:59

Soha nem szoktam eltenni semmit masoktol, hogy visszidezzem, kiveve egyetlen posztnak egy reszet, amit termeszetesen nem lehetett semmilyen formaban sem kommentalni. Itt van minden egyeb megjegyzes nelkul. Tulajdonkeppen mit varsz egy ilyen alaktol? "Amiről a Radnóti Menet szól: November 9: A fasizmus és antiszemitizmus elleni tiltakozás Nemzetközi napja 1938. november 9-10. Kristályéjszaka: központilag megtervezett és irányított, országos zsidóellenes erőszakhullám Németországban. 1944. november 9. Radnóti Miklós magyar költőt meggyilkolják nyilas keretlegények 2010. november 9. A közpénzen fenntartott, Boross Péter által elnökölt Nemzeti Emlékhely Bizottság foggal és körömmel védi az általa létrehozott botrányos helyzetet a Rákoskeresztúri köztemető 298-as parcellájában: nyilas tömeggyilkosok közpénzen fenntartott nemzeti díszsírhelyeit. 2010: Magyarország - törvénysértő választások eredményeként - formálisan is a szélsőjobbos erők teljhatalma alá került.

13003 2010.12.03. 16:26:25

Semmit nem várok. Nem s csalódom.
süti beállítások módosítása