Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Egy SPERMIUM naplója. II. rész

2010.02.18. 18:40 Emilke mesél

##

##

Beágyaztam magamnak. Szépen elhelyezkedtem a sarokban, bebújtam a burokba és elklészültem az álomra. Már nem érdekelt a sokmilliónyi versenytárs, én győzem! Én , egyedül! Már csak Én vagyok! Minden csak értem van! Istenke Engem választott! Engem vesznek körül meleg, tápláló nedvek, a köröttem lévő puha duzzanat engem véd, az én növekedésem szolgálja minden! Istenke szólt, hogy vigyázzanak rá, mert lesz ám olyan irgum burgum, hogy csak nosza, ha olyan történik, ami nincs tetszésemre. Már 10 cm vagyok, már ha nem ízlik a kaja , kidobom a gyomorból, már reggelenként követelem, ha megkívánok valamit, csak még azt nem tudom, hogy mi a reggel. Nem is érdekel. Csak az én kívánságom számít!

Alszom!.Készülök arra, hogy én, egyedül leszek a világ csodája, minő több nincs. A legszebb, legokosabb, legerősebb, egyszerűen én leszek a LEG!.

Istenke a tenyrén tart, dúdol, csókokat dobál rám és álmaim áttetsző selymét szövi, csak nekem. A szivárvány minden színe ragyog rajta, aranyszálak, gyémántcsillagok és drágakövek minden éke, illatok és ízek, mind, mind. Ez mind egyszerűen ÉN vagyok. Az egyetlen, egyszeri, a LEG! Már 15 cm vagyok. Mi az a centi? Tegnap megnyaltam a szám szélét. Egy zsinór lóg a hasamon, ezen keresztül kapok mindent. Istenke meg-meg símogatja a bőröm, megigazítja fekvésem és nevetgél rám.Néz és mondja: Te vagy a bajnok, a győztes, az utánozhatatlan, az egyetlen.Tudom, bólintok szerényen és számba veszem az ujjam. Megmozgatom a szemhéjam, nyelvem picit kidugom, működik.

Már tudnak rólam! Jeleztem, hogy itt vagyok. Nagy az izgalom minden felé, mindenki rólam beszél. Mosolygok. Alszom. Egyre nagyobb leszek.!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr538314456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

104422 2010.02.18. 22:27:58

Jóóó. B.et.

104422 2010.02.18. 22:28:37

Mé' nem lehet megplusszolni?

13003 2010.02.18. 22:32:31

Kivettem valamit, azt nincsa kék nyomogatom. Volt két mániás, azok mindenre kapásból nyomtak. Valahogy azt veszem észre, elég értetlenséggel találkozik ez az ötlet. Pedig a verseny már ott kezdődik? Talán!?

proletár 2010.02.19. 06:51:48

Jó dolgod volt Emilke! Hallani olyanról, amikor 15 cm. nagyságúakat kötőtűvel próbálják eltalálni, kalapáccsal befolyásolni, alkohollal itatni, dohányzásra szoktatni. Istenke vigyázott a későbbi Emilkére. Vigyázzon továbbra is!

13003 2010.02.19. 11:18:24

Köszönöm, köszönom, vigyázott. és még vigyáz is..
süti beállítások módosítása