Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Hétvége a világvégén.

2009.12.30. 18:54 Emilke mesél

Hétvége a világvégi dácsában.

Hétvége a világvégi dácsában.

Elrágtuk csutkáig, azt Istenke telepofával kezdte mesélni, látod mit csináltam a semmiből?

Ühüm,helyeseltem, csak adhatnál még egy gyimilcst, azt elkaptam a fejem, mert most egy másik szelte át a levegőt. Dagonyáztam a thermált buzgó kisebb víztározónyi medencémben, mikor Istenke felröhögött. El is felejtettem, olvas a gondolatokban. Már mögöttem is állt egy izmos majomkrapek és szapora mozdulatokkal dörzsölgette a vállaim, hátam. Istenke is hátradőlt, Gabika és Misike rakták szájába a pirosló málnaszemeket, az illatozó szőlőt, a szőlő szemeiből préselt levet a présből itta egyenest. Mikor én kezdtem röhögni, akkor értetlenül nézett rám, mert ugye ő még nem volt szüreten.

Nem sok idő múltán kezelésre szorult. Nadrágja pántjába bújva láttam, hogy elgondolkodik, mennyire érdemes. Aztán meggyógyult, és a sarkon hűtőtt pirosbélüt már együtt ettük.

Egyszóval vegetárinus napot tartottunk. Nagy pihenéssel akartuk az új teremtést ünnepelni, Istenke a homlokára csapott, egy kancsónyi Nektárt, ambróziával ízesitve kezdett belémtölteni, bármennyire tiltakoztam, aztán elaludtam.

Mikor felébredtem, tompa nyomást éreztem az alsó bordáim táján. Istenke békésen és ártatlan pofával szuszogott a ringó vízágyon. A parton egy gömbölyű formájú rémség virágokat tépkedett és dudorászott. Ne tépkedd a vírágokat! kiáltottam rá és hozzávágtam a dinnyehéjat. Elhajolt és szemtelenűl cöcögni kezdett. Megragadtam a szikladarabot, de túl nehéz volt. Mint utóbb kiderült, sajnos.. De ez egy más ügy.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr578314322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11906 2009.12.30. 21:03:42

Emilke,ezért volt az a rövid szünet?

13003 2009.12.30. 21:13:37

Ünnepek, annyi dolgom van, evés, bevásárlás, sütés, főzés és még élvezni is kell az eredményt.::))) Meg igazában nem történt semmi. Majd jan. közepén lesz sírás rívás, meg minden. Kiderül a program.::)))

13003 2009.12.30. 21:48:40

Jó ez a profán barátság, hogy nem kell megjavulnom, hogy csak mellettem van, mint barátom. Látom , nem nagyon értitek.::))))

44800 2009.12.30. 22:37:14

Emilke, én értem. Isten, mindig megbocsát. Ezért Isten ő, és vagyunk mi emberek.
süti beállítások módosítása