Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

ebéd után

2009.12.19. 23:08 Emilke mesél

Véznáék befejezték az evést. Gizííí zavartan szedte össze a tányérokat és vitte a ledobóba, a tálcákat is helyrerakta. Zavartan köszönte az ételt és bökte meg a fiút, aki ugyancsak szaporán köszönte elálló fülekkel a mákostÖsszeszedték táskáikat és elköszöntek. Vézna felnőttesen terelte a fiút és átvágva a parkolón, eltüntek. A férfi a széken hátradőlve nézett utánuk, alig észrevehetőn csóválta a fejét.

A nő figyelmesen nézte, hallkan köhintett. A férfi zavarba jött. Bocsánat, mondta, de ugye,.... elakadt. Engedje meg, hogy bemutatkozzam, és mormolta a nevét. A nő finoman mosolygott, már bemutatkozott. Végignézte a férfit, miért itt eszik, kérdezte?

Nagyon jó a konyha és a kis ételkiadó lány igen barátságos. Szóval a gyomra, mosolygott az asszony. A régi bölcsesség, adj enni a bestiának? A férfi szélesen nevetett, persze, az én koromban! Nekem se kell főzni, ha vásárolok mindíg eszem egy levest. Tudja, egy tányér levesért egy egész lábossal főzni nem érdemes. Szedelődzködni kezdett, kerekes bevásárlójába rakta el holmiját, megigazgatta ruháját és felállt. Viszontlátásra, búcsuzott a férfitől, elindult a buszmegálló felé. Viszontlátásra, ismételte a férfi is, és elgondolkozva nézett az asszony után.

Még üldögélt egy kicsit, aztán felállt, a pultnál az ételkiadó lánytól megkérdezte, holnap mi lesz a kínálat? A lány nevetve sorolta az ételeket és érdeklődött, tetszik jönni? Hogyne kedves, ennyi finomságnak ki tud ellenállni? Főként, nincs vele semmi tennivaló. Az bizony, felelt a lány és nevetett. Viszontlátásra, mormolt a férfi és elindult.Nem tudta volna megmondani, hogy kinek mondta: viszontlátásra.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr348314296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wesz 2009.12.19. 23:34:46

Kedves tortenet. Sajnalom a szaloncukrot. Hat igen, mar az sem a regi.

39443 2009.12.19. 23:50:23

hát a mosolyának mondta, hogy viszont látásra...

52153 2009.12.20. 06:34:40

Lesz miért visszamenni holnap is, mi pedig szívesen olvassuk. :)

34417 2009.12.20. 13:21:02

már mondtam: a kettő közül ez az emilke az én emilkém:)
süti beállítások módosítása