Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Kardos nemzet a magyar

2009.12.15. 03:53 Emilke mesél

Se nyelni, se köpni nem tudok.

Sok mindent el tudtam képzelni, de most elakadt a szavam. Azt hiszem, ezzel nem vagyok egyedül. Ez a szamurájkardos űgy sokunknál kiveri a biztosítékot. Lehet ezt bármelyik oldalról nézni, de azt hiszem, ez a józan ész határán túl van. Oly mértékben túl van a józan ész határán, hogy ezt teljesen normálisnak kell tekinteni. A tettes 100 %osan beszámítható. Ez nem lehet percig sem kétséges. Fel sem szabad merülni a beszámíthatatlanság  kérdése, és a büntethetőség kétsége. Itt csak két eset lehetsége, vagy a tényleges életfogytigal, vagy a felmentés.Kérdés, melyik jobb? Ezen kell a bíróságnak eltöprengeni. A társadalom döbbenete ma még béna. De mi lesz holnap, holnapután? Nem irigylem a T Bíróságot! Itt nem a bosszú, a társadalom védelme kell, hogy megvalósuljon. A gyújtó szikra már úton van! Tisztelt Biró Úr!  Mé mihi, té tibi!És már csak az állam van hátra! Mert ahol ez megtörténhet,.......

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr908314288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13190 2009.12.15. 05:15:13

Mirő maradtam le? Milyen szamuráj?

15741 2009.12.15. 06:35:06

Szamuráj kardos támadások pedig mióta léteznek és kik követik el?

12009 2009.12.15. 07:23:00

3 Elég régen. És szamurájok :) te nem tudtad?

60277 2009.12.15. 07:55:17

re-2 Verse: Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei! Refr: Imádlak! Szomorú szamuráj! Csak harcolj értem! A szerelem vár! Szomorú szamuráj! Földön, égen! Raga: Hol volt, hol nem volt: élt egy szamuráj! Igazi mesemondó nagy király! Nagy az, aki nagy, aki kicsi, az kicsi! Hiszi a piszi, aki elhiszi! Rap: Egy mágustól lestem, festem a testem! Nyerő az erő, míg az ész felemelő! Agyam alatt az alap izmom, ha dagad... Abból fakad minden baj, ha egyszer elapad! Apropó! Én nem vagyok naplopó! Tele a markom! Tartom a kardom! Ha jó, ha nem, ha muszáj: Hívjatok úgy: Szomorú szamuráj! Refr: Raga: Rap2: Mert nem az a vagány, kinek földig ér a lába, és a háta közepén kinőtt a szárnya... Vagy féllábbal fellábal minden földhányásra: A Csomolungmára... ...Emlékszem! Na de nem egészen! Volt, amikor legyőztem egy sereget éppen, És a hétfejű sárkányt úgy széttéptem: Kifizették rögtön készpénzben... ! Refr: Ez a dalszöveg az alábbi Ámokfutók album(ok)on szerepel: forrás: http://www.zeneszoveg.hu/lyrics.php?lc=14693 :D

13250 2009.12.15. 07:57:11

Hogy szamurájkard vagy más, nem változtat a borzalmon. Emberek, akiknek az agyában egy kerék elakadt, azok szokták elkövetni. A többi 2-300 esetből is nehéz valamiféle rendszerszerűséget kihámozni: családi, párkapcsolati ügyek szép számban, valamennyi vagyon elleni bűncselekményekhez kötődően, közlekedés... kivéve egy rémesen hosszúra nyúlt támadássorozatot, etnikai alapon kiszemelt áldozatokkal. Megjegyzem, van a szomszédunkban fegyverbolt, ahol árulnak ilyet is. Fehér emberek járnak körülötte szinte kizárólagosan, úgy hogy kár úgy tenni, mintha tradicionális törzsi eszköz lenne romáknál. (Persze, persze, senki se mondta itt, hogy kire gondol).

60277 2009.12.15. 08:03:37

Komolyra fordítva a szót. Megáll az ember esze! Meg fogjuk éni a tollas fejdísszel grasszálókat? Divat lesz a skalpolás? Karácsony táján selyemzsinórt küldenek a nem igazán jól teljesítő vállalatok, menedzsmentjének? Öngyilkosok nem hídról ugrálnak hanem szepukut követnek el? Család öreg, 'haszontalan', tagjai kimennek egy hómezőre, meghalni? stb..

60277 2009.12.15. 08:44:42

re-7 boa ne haragudj! Én még nem láttam fehér embert az utcán kivont karddal. Övébe tűzött katanával sem. Vagy a farzsebből kikandikáló 30 cm-es késsel sem. Lehet én járok rossz helyen?

10306 2009.12.15. 08:55:58

sokkal jobban kedvelem az atombombát, az kitakarít maga után

52511 2009.12.15. 10:00:12

""/ Éjszaka elhunyt a hétfői esti szamurájkardos támadás férfi áldozata is. A támadás hátterében úgy tudni, szerelemféltés állt. hirdetés A támadót egyébként egy órával később elfogták a rendőrök és - a Független Hírügynökség információink szerint - a balassagyarmati kórház pszichiátriai osztályára szállították. Egyelőre azonban sem a rendőrség, sem a kórház nem elérhető, a nyomozók délelőtt 11 órakor, sajtótájékoztatón számolnak majd be a részletekből. A véres leszámolás hétfőn este történt Salgótarján belvárosában. A vérengzés az utcán kezdődött és egy élelmiszerboltban folytatódott: egy támadó egy szamurájkarddal sebesítette meg egy nő fejét, egy férfit pedig összevagdalt és a kezét csuklóból levágta. A nő életét a kiérkező mentők már nem tudták megmenteni. A férfit életveszélyes állapotban szállították kórházba, éjszaka halt meg. A rendőrök egy órán belül fogták el a szamurájkardos támadót. A gyors elfogást segíthette, hogy a bolt kamerája rögzítette a történteket és több szemtanú is látta a vérengzést. / "" - Csak azoknak, akik nem tudják, hogy miről szól a blog! :)) Amúgy meg tényleg egy egy megbolondúlt világban élünk!

13003 2009.12.15. 10:01:31

Nos barátom, kiírjuk mi magunat talán JOBBIK nélkül is Európából. Örület.

13003 2009.12.15. 10:03:53

Erlauert ezek után töröltem.

52511 2009.12.15. 10:15:02

.., - Nincs nekünk semmi kiírnivalónk Európából! Nem külömbek ők sem semmiben mitőllünk! :))

13003 2009.12.15. 10:20:41

Funyi1 Tudod te miért írtam én barátomnak.Persze, hogy nincs. Amig Toni Blairok háborut hazudhatnak olajért, addig mi mire számithatunk? Csak barátomnak üzenem, hogy ebből az Európából kiíródni nem nagy veszteség.

15741 2009.12.15. 10:26:13

Emilke! István nézeteitől néha feláll a szőr a hátamon, de nem kéne erre a szintre menned! Mi liberálisok igazán lehetünk ennyire toleránsok!

52511 2009.12.15. 10:28:00

14. emilke :)) .., nem akarok belemenni ebbe az magasztos erkölcsösség témájába, de ez a "Barackos Nóbel díj" .. ?! ..., és annak a Pápának is pici kis Hitlerjugendkedés is van a palástja szélén ... ?! Európa???!

20785 2009.12.15. 10:34:29

Szörnyű ami történt. 7-re: Én eddig csak fehér magyar embert láttam szamurájkarddal, és egy ilyen fenyegette meg a közvetlen ismerőseimet is. Nem értem miért nem minősül fegyvernek, miért vehet ilyet bárki a boltban?

32442 2009.12.15. 11:52:31

...igen érdekes! Haikuköltő szakkörről még nem hallottam itt Magyarországon, holott a szamuráj kultúrának ez is része... Könnyebb a katanát villogtatni... És használni...

60277 2009.12.15. 11:52:33

Tévedés! A 175/2003 Korm. rendelet értelmében a 8 cm-nél nagyobb vágóélű kés birtoklása büntetendő.

52511 2009.12.15. 12:25:43

19. Astrodust .., még a "Böllérnek" is szigorő szabályok betartásával lehet szállítani a szerszámait! ........... - Volt már balhé belőlle, amikor a hentesmestert megállították a rendőrök és a csomagtartóban voltak csak simán bedobálva a szerszáma ... - zárható fémkazetta helyett, .... satöbbi!

wesz 2009.12.15. 12:34:58

Emilke, Min vagy fennakadva? Most nem mindegy, hogy a szerelem feltesbol elkovetett gyilkossagotmivel kovetik el? Az osi magyar konyha kessel, vagy egy szamuraj karddal? Istenem, ez az uj generacio mar internacionalisan nevelkedett.

60277 2009.12.15. 13:51:55

Kedves emilke! Szeretnélek megkérni hogy ne azon a szinten mozogjunk mint erlauer, róna, hmmmm stb. A másik elhallgattatása nem hiszem hogy közel áll hozzád, vagy bárkihez a normálisan gondolkodók közül. Természetesen ez csak egy kérés. Üdv: Astrodust a híres NF. klub tagja

60277 2009.12.15. 13:59:37

re-19 Igen , olvastam a hírt. Nagyot mosolyogtam. Vannak ám jogszabályaink, aminek betartatása, ha kocka gurítjuk, ha kerek visszük, alapon történik. Innen ugrott be a kalákák jogi szabályozása. Ne hogy már egy barát segítsen bármiben is. Szóval az angol abszurd humor ehhez képest semmi.

13003 2009.12.15. 14:10:14

Erlauer pathologikus romaphiliája elérte az elviselhetőség határát, azonkivűl hülyén sértő volt. A személyes sértegetést nem vagyok köteles tűrni.

34417 2009.12.15. 16:40:12

mostmegmár kiderült, hogy nem is szamurájkard, hanem bozótvágó kés. meghogy napok óta nem szedte a bogyóit. én se szedem napok óta + tartok egy kisbalta nyelet az ülés mögött. szerintetek, kezdek ámokot futni?

13003 2009.12.15. 17:35:05

Csak nem a nagypapa kedvenc kisbaltája?Mert az igen veszélyes dolog. Bodzázó kés volt ez?Bodzabozóthoz. Hajnalban írtam, hogy majd kiderül valamelyik ügyvédnél, hogy nem beszámítható.Mit tesz Istenke, kiderült.

94674 2009.12.15. 18:58:49

Kardos nemzet a CIGÁNY.

12513 2009.12.15. 21:03:34

A számomra nagyon kedves film Tarantino Kill Billje. Jó, tudom, ez nem éppen tudományos bemutatása a katana-kardnak, de a Spektrum japán harcművészetről szóló filmjéből is az derül ki, hogy tényleges szamurájkardhoz igencsak nehéz hozzájutni. A kubai bozótvágó machetét viszont tudtommal a sziget minden emléktárgyboltjában árulják, csak köszörülgetni kell kicsit. Az a gyanúm, a hírekben szereplő szamurájkardok inkább ilyen kubai emléktárgyak, megélezve.

13003 2009.12.15. 21:24:51

28-ra. Nem szoktam filmeket nézni.Sajnos abból a korból kinöttem, mikor jó volt a sötétben egy lánnyal üldögélni. Tatjána Szamojlova,Adry Hepburn, Streisand filmeket nehéz megtekinteni.Inkább olvasok, mint filmet nézek.

94674 2009.12.15. 21:48:02

Gárdonyi regényében még gyáva senkiházi a cigány, mostanra viszont kardforgató vitézekké nőtték ki magukat. Na jó, ehhez persze kell a többségi társadalom elpuhulása,fizikai konfliktuskerülése is.

13003 2009.12.15. 22:04:59

Elnézést postom látogatóitól, ezt a bo-56 nicket sajnálatos módon nem tudom a postomból kitiltani. Mindaddig kénytelenek vagyunk bunkó hülyeségeit elviselni, míg meg nem találom a módját, hogyan tiltsam ki.

13250 2009.12.15. 22:20:09

Egy kis sajnálatos észrevétel Móra Ferenctől, újra: GÁ-BOR-KA, GÁ-BOR-KA... Ahogy most az esztendők ködén keresztül visszanézek a kisdiák koromra, egész tisztán látom magamat abban a percben, mikor először léptem át az iskola küszöbét. Biz én aligha el nem szaladok, ha Malvinka nem fogja oly erősen a kezemet. Nagyon féltem, hogy a tanító úrnak is annyi baja lesz majd a fejemmel, mint Kese kalaposnak volt. Éjszakára be is kötöttem jó szorosan egy zsebkendővel, hogy hátha majd attól is összébb mén, de nemigen lett foganatja a mesterkedésnek. Szerencsére a tanító úrnak nem a fejem szúrt szemet, hanem a ködmönöm. Az volt az első szava: - Ejnye, te nagy ködmön, honnan hozod ezt a kisfiút? Éreztem, hogy a sok gyerek most mind az én ködmönömet nézi, s ez annyira megzavart, hogy egy szót se tudtam szólni. Csak néztem a nagy fekete táblát, amely úgy lépett előre a két lábával, mintha ő is egész közelről meg akarná csodálni a ködmönt. No de azért van tündérkéje az embernek kisiskolás korában, hogy kisegítse a bajból. Nem tudtam ugyan, hogy Malvinka mit beszél olyan sokáig a tanító úrral - a kis kacagások sűrűn beleturbékoltak a hangjába -, de a vége az lett, hogy a tanító úrnak is mosolygott még a szava is, mikor hozzám fordult: - No, ennek a szép ködmönnek a szép csizma mellett szorítunk helyet. Mit szólsz hozzá, kis Cötkény? A második pad szélén fölállt egy fiúcska, akinek jóformán csak a kis egérképe látszott ki a padból, és megszólalt vékony cérnaszálhangon: - De nem cseléjem ám el vele a csidmámat! Úgy csengett a szoba a nagy nevetéstől, hogy az ablaküvegen mászkáló bágyadt legyek is mind fölrezzentek bele. Fülig vörösödve néztem le a lábamra - bizony az ujjaim kikukucskáltak a rongyos bocskorkámból. Mikor meg aztán beültem a padba a kis Cötkény mellé, végképp megfogta a szívem fehérségét az irigység füstje. Sárga szattyán volt a bőre a csizmának, ezüstpityke a rámáján - az én egyszeri sarkantyús csizmámat ehhez képest semminek se hívták. Az igazi nevezetessége pedig az volt a csizmának, hogy csikorgó volt a talpában. Mégpedig olyan okos csikorgó, hogy mindig a gazdája nevét csikorogta: - Gá-bor-ka, Gá-bor-ka! Egész hazáig hallottam ezt a szívszaggató csikorgást, mert útközben kiderült, hogy a kis Cötkényék háza a Malvinka háza mellett van. Meg az is kitudódott, hogy a kis Cötkénynek Cötkény varga az apja, aki az én tündérkémmel is jó barátságban van, mert ő szokta a papucskáit foltozni. Mert csak olyan foltozóvarga volt az a Cötkény, annak se valami kapós. Mindössze az öreg Báró cigány volt vele megelégedve, az nem győzött eleget hálálkodni neki, ha foltot vetett a rongyos bocskorára: - Aranyozzsa meg azs Úristen ast a drágalátos kezsit, akivel ilyen szép nagy foltokat tud vetegetni, hogy nem látsik tőlük a bocskor. Nem tudott az ez istenadta Cötkény rendes lábbelit varrni senkinek a kerek világon, csak a tulajdon kisfiának. Hanem az aztán olyan remekbe készült ám, hogy az angyalok is eljárkálhattak benne. Ahogy hűvösödni kezdett az idő, a tündérke átvezetett a kis csizmák híres mesteréhez, aki alig látszott ki a háromlábú széken a sok rossz csizma közül. Malvinka elmondta neki a kívánságomat, mire ő rábiccentett a fejével: - No, az nem nagy dolog! De olyan furfangosan mosolygott, míg a lábamat mérte, hogy én mindjárt arra gondoltam: nem lesz ennek jó vége. Nem is lett. Egy hét múlva készen hozták haza a csizmát, kis pajtásom, Gáborka meg az apja. Fölrántom: puha, mint a patyolat, mégis feszül, mintha öntve volna. - Neked is van most már szép csizmád - simított rajta végig Gáborka nagy szakértelemmel. - Az én apám csinájta. Lépek egyet az új csizmában: csikorog-e? De csikorog ám! Hallga csak, mit csikorog? Tudja-e a nevemet? - Gá-bor-ka, Gá-bor-ka - mondja a csizma, ahogy lépkedek benne. Elpityeredtem, mint a megrepedt teknő, s alig tudtam elmondani a nagy zokogástól, hogy hol szorít a csizma. Szegény Gáborka is ríva fakadt velem együtt, a tündérke nevetett, az öreg Cötkény pedig vállát vonogatta zavarodottan: - Már ez így van, kérem alássan, már én erről nem tehetek, kérem szépen. Engedelmet kérek, de én csak olyan csizmát tudok készíteni, amelyik a fiam nevét csikorogja. S ahogy a sápadt, egérképű kisgyerekre nézett, úgy sütött a szeretet a szeméből, hogy az én szívem is megmelegedett tőle. Letörülgettem a könnyeimet, és fölvidámodva nézegettem a lábamon a csizmát. Igaz, hogy az én nevemet nem tudja, de azért mégiscsak gyönyörű csizma ez. Fénylett a szára, mint a tükör: a Pajtás odakullogott eléje, és ahogy meglátta benne magát, haragosan tüsszentett. Azt hitte, valami idegen macska tolakodott a házba. Attól fogva aztán együtt csikorgattuk a csizmát Gáborkával nagy kényesen az utcán, az iskola homokos udvarán, az öreg templom márványtégláin. A különbség csak az volt kettőnk közt, hogy én keményebbet léptem, és gyorsan kocogtam, Gáborka pedig erőtlen, vézna lábaival lassan tipegett mellettem. Sokszor meg-megállt, míg kiköhögi magát, és nagyon büszke volt rá, hogy milyen különösen tud ő köhögni. - A', hallgasd csak, Gejgő, milyen tambuja van a mejjemben! Egyszer aztán végképp elmaradt mellőlem Gáborka. Elment tamburázni az égi mezőkre, amiknek kék bársonyán nem szoktak csizmában futkározni az angyalkák. Azt hiszem, a Gáborka mennyei szobájában aranyszögön lóghattak a csikorgós csizmák, és a kis Cötkény csak olyankor rántotta fel őket, mikor szép tiszta, holdas éjszakákon leröppent az öreg foltozóvargát meglátogatni a zörgős szalmanyoszolyán. Így kellett lenni, mert az öreg Cötkény azt újságolta egyszer a Báró cigánynak, aki téli időben be-bekukkantott a műhelybe egy kis maradék pörkölt káposztára: - Rosszacska már a csizmája annak a szegény gyereknek. Az öreg Báróval éppen ott volt a kis Bárók közül is valamelyik, nagyban melegítette szegény a padkán a szűröcskéjét. - Bizs ennek rossacska - nézett rá Báró apó a gyerek kékre dermedt lábaira. - Mert egyéb csizmája még nem volt neki annál, amit azs istenke sabott neki. Mert tudja, mester, nem akarom ilyen fiatalon elkényestetni. Cötkény vargának szomorú mosolygás derengette be a képét: - Csakhogy én nem a rajkót gondoltam ám. Az én Gáborkámat láttam az éjszaka álmomban. Meg is ígértem neki, hogy új csizmával várom, mire megint hazajön. Ne szégyellje magát szegényke az angyalpajtásai közt. Se a nagy Báró, se a kis Báró nem sokat értett ebből a beszédből. Legfeljebb arra gondoltak, hogy a nagy szomorúság megzavarhatta egy kicsit az eszét az öreg mesternek. Hanem azért egypár nap múlva az öreg Báró megint csak betért melegedni. Éppen én is ott lábatlankodtam a műhelyben, mert a Gáborka elmúlása után is tartottam a barátságot a szomszéddal, még tán jobban, mint azelőtt. Ő a fia helyett simogatott engem, én az apám kezét éreztem az övében. A mester nagyon nekiörült a cigánynak: - Ejnye, de jókor jössz, Báró! Nézd e, kész a Gáborka csizmája. Mindjárt kiakaszthatjuk a szögre az ereszet alá. Hiszed-e, hogy reggelre már a lábán lesz a gyereknek? - Hisem, uram, hisem - bizonykodott sunyi képpel Báró, s alig várta, hogy beesteledjen. Akkor aztán szedte-vette sebesen a sátorfáját, azt mondta, nem akar útjában lenni az angyalkának. Nekem is nagyon a lelkemre kötötte, hogy tisztuljak haza, s még az ablakon se nézzek ki ezen az estén, mert elkap a markoláb. Hát én nem is néztem volna ki kerek e világért, és reggelre csakugyan a lábán volt a csizma a gyereknek. Persze én nem tudtam erről semmit, szentül hittem, hogy csakugyan az én egérképű pajtáskám vitte föl a csizmát a csillagablakos városba. Hiszen délben már tanácskozott a két öreg, hogy bizony az angyalkáknak is elkelne valami jó meleg csizmácska ebben a gonosz téli időben. - Hm, de honnan tudjam én azt hirtelenében, hogy hányan vannak azok az angyalkák? - simogatta a mester a nagy kopasz homlokát. - Hisen nem kell mindnyájának - hunyorított Báró, mintha ő volna a legjáratosabb a mennyországban. - Csak azoknak, akik a gyerekekkel játcsogatnak. Elég less öt pár csizmácska. Majd meglássa, mester uram, mind elhordódik azs a sögrül. Akire szükség nem less, azs ott marad. Gáborka akkoriban sűrűn járogathatott haza, mert rövidesen eltűnt a szegről öt pár kis csizma, és Cötkény varga soha olyan megbékélt szívvel nem járogatott a templomba, mint akkoriban. Ajtónyitáskor már ott volt, s csak akkor készülődött kifelé, mikor Gáspár apó már a gyertyákat oltogatta. Addig mindig a Gáborkájával beszélgetett, akinek arcocskája a tömjénfüstben libegett előtte. - Nini, Cötkény öcsém - mondja neki egyszer Gáspár apó -, jöjjön csak ki egy kicsit a Cigány-tóra, mutatok valami szépet. A Cigány-tó a város szélén volt, oda ballagtunk ki mind a hárman szépet látni. Hát az csakugyan szép volt, ahogy az öt kis Báró purdé ott csúszkált a jégen, meg ugrándozott a ropogós havon vadonatúj szattyánbőr csizmában. - Tudja-e kelmed, Cötkény uram, micsoda csizmák ezek? - nevetett csúfondárosan a harangozó. Cötkény szelíden elmosolyodott. - Hát már hogyne tudnám? Csak ismerem a magam munkáját. - Nem a Gáborka hordta ám el a csizmákat, hanem az a semmiházi Báró cigány - dörmögött bosszúsan Gáspár apó -, maga beszéli a rosszcsont az egész városban. - Tudom én azt, jó ember - békítette Cötkény a nagyhangú harangozót. - De a kis cigánygyerekek lábán is csak a Gáborka csizmái azok. Hallgassa csak kelmed! A kis csizmák a téli csendben vígan csikorogtak a havon: - Gá-bor-ka, Gá-bor-ka... Akkor kezdett bennem először derengeni valami világosság, hogy miféle tündérek laknak az emberi szívben. S mikor hazaértem, többé már nem uraságból csókoltam meg az én tündérkém töpörödött kis kezét, mely gondviselés gyanánt takarta be az én gazdátlan kis életemet.

13250 2009.12.15. 22:21:34

Akárhányszor cenzorál a posztszerző, kénytelen vagyok elismételni, amit erlauer is elmondott, teljesen kulturáltan: itt egy szerencsétlen beteg ember szerelmi gyilkosságából akar cigányellenes hangulatot generálni. Elismétlem mindaddig, amíg lehet, utána saját posztban emlékezek megint meg az eljárásról. Legutóbb negyed órája írtam ezt le, ő szorgalmasan töröl.

94674 2009.12.15. 22:30:15

...Aztán felnőttek a kis Báró purdék és kirabolták a kora miatt már védekezni sem tudó Cötkény bácsit...

13250 2009.12.15. 22:32:36

Aligha Főcső. Jártak azok lopni addig is erdőre, meg tyúkot ide-oda, de Cötkény bácsihoz biztosan nem, meg más hasonló szegényekhez sem. A harangozó már esélyes.

13003 2009.12.15. 22:45:01

Azért csak egy mocskos szemét állat, aki kihasználva az ismeretlenséget, más posztjába szarik bele, az anyja helyett. Sajnos nem tudom a pofáját szétverni, mert így ismeretlenül és messze igen bátor. Olyan cigánytempo.

12388 2009.12.15. 22:51:49

34. Szánalmas vagy. Gusztustalan, ha ilyennek kell lenni egy magyarnak, hagyjuk is. De bo-56 is hülyeséget írt ezzel az idézettel. Abszolút nem ide való. Sőt, szerintem a cigány-téma úgy, ahogy van feleslegesen lett idekeverve, gondolom a bicskázás-asszociációk miatt. Egyszerűen adott egy idegbeteg szociopata ember, jóég tudja, honnan szerzett késsel/karddal/machetével. Kikattan az agya, gyilkol, majd más rövidzárlatos cselekvései is vannak. Hova is való az ilyen? Zárt intézménybe természetesen, ahol megvizsgálják, mi a baja, mert az kicsit sem normális, ha bármilyen 'okból' is se kukk se bakk elkezd valaki embert ölni. Nincs az az ok. És aztán arra van a szakember, hogy kilogikázza, hogy mit lehet a pali fejében lévő agresszíven rotyogó káosszal mi is legyen. És akkor - visszakanyarodva az idekevert etnikai szálhoz - ezen a szinten már nem lényeg, hogy cigány-e vagy sem, hanem csak beteg, veszélyes, irányítását vesztett ember, potenciális gyilkos, humán időzített bomba létezik.

12388 2009.12.15. 22:54:43

36. Ki volt az a 'mocskos' 'cigány', aki 'beleszart' a posztjába? Ez egy blog. Kéne tudni ám vitatkozni is, ha ilyet ír az ember, főleg ha ilyen durva témákról. Az, hogy 'nincs akivel', fal duma, rég nem magyarázat.

13003 2009.12.15. 23:33:39

V10r1C4 Hol írtam azt, hogy "mocskos cigány"? Kikérem magamnak, hogy más posztjában hazugságokat állíts rólam. A piszkos, szemét ferdítések Magyarországon nem szokottak. "cigánytempót" Írtam. Elkerülhetnéd a postomat, írjál magadnak. Tudtommal egyszer sem szóltam bele az általad írtakba. Kiemelve a hsz-kat, holnap bejelentem a szerkinek a tűrhetetlen viselkedést. Bizonyára nem tette volna ki a szerki a postot, ha cigányozok.

13003 2009.12.15. 23:36:12

9. V10R1C4 2009. 12. 15. 23:02 7. Mi az, hogy mirőbeszész? Nem beszélek semmiről, csak azt mondtam, hogy jankarival és Bo-56-tal érdekes módon sehol máshol nem volt baj, csak emilkénél most. Emilke pedig épp aktívan mocsokcigányozik a kardos/machetés emberölés miatt. Nem itt akartam hat kört futni a téma körül, át is mentem. De ha már mirőbeszész, hát ide is hozok egy kis kultúrát:/

94674 2009.12.15. 23:46:03

Bo 56 hallottál a zámolyi néniről aki szívesen adott hitelre is a cigányoknak, használt ruhaneműt? Akinek a boltját hálából feltörték éjjel és kirámolták? Én azt hiszem hogy a Báró cigány eladta volna csizmácskákat másnap a piacon,és jót röhögött volna a markába.

Bastian 2009.12.16. 03:36:33

Rossz a cím. Helyesen: Kardos nemzet a cigány...

32442 2009.12.16. 08:31:11

...bár én sem tartozom azok közé, akik fenntartás nélkül keblére ölelik a cigányokat, de nem hinném, hogy itt kell leltárt készíteni a cigányok összes bűnéről. Annál is inkább, mert rövid idő alatt két olyan eset is előfordult, ahol lelkileg teljesen labilis emberek követtek el gyilkosságot. Hogy melyik a brutálisabb: pisztollyal rendezni ámokfutást (aminek elkövetőjéről, hovatartozásáról nem éltek híradással, de feltételezem: nem roma), avagy bozótvágó késsel, döntse el ki-ki magában. De én ez esetben a legatyásodott egészségügyet, főleg a mentálisat tartom leginkább hibásnak...

11812 2009.12.16. 08:49:39

én nem is tudtam hogy romák voltak, ti honnan? A pasi beteg volt, egy hete engedték ki a kórházból, vagy tévedek?

60277 2009.12.16. 08:57:03

Hogyan került ide és ki mondta hogy cigány? Érdekes a statisztika ha vissza tekintünk a kommentekre. Három ember aki 'cigányozik'. Íme: 1. sos7 csak céloz rá. Ugyanis ő csak fehér embert látott szamuráj kardal 2.Nagyvilági Főcső /nem tudom ki ő/ 3 V10R1C4 szokásos kirohanásai /nem tudja miről van szó de zutty a közepébe kivont szamurájkardal/ Senki más nem foglalkozott etnikai szállal.

proletár 2009.12.16. 08:59:45

Őrmester úr elgondolkodtatott.

Bastian 2009.12.16. 09:02:13

Astrodust A magyar nyelvtannal hadilábon állsz komám. Tudod mi a "kardal"? Az a karének, amit énekelnek, tudod? A karddal pedig a cigányok járkálnak az utcán. Gondolom héber az anyanyelved...

60277 2009.12.16. 09:24:59

re-47 Jogos az észrevétel. Csápolok és néha mellé.. Így karácsony táján viszont szép elírás... ui. komád a Gy. Feri :)

14479 2009.12.16. 09:38:16

Ide többé nem jövök, mert, hogy szabadon cigányoztok, és durván sértegetitek a más véleményen levőket. Jó dagonyázást!

32442 2009.12.16. 10:47:44

Bastian cimbi! Imádom, ha valaki érvek helyett nyelvészprofesszorként próbál pompázni hozzászólásában. Ez annál is inkább meglepő, mert kissé mostohán bánsz a vesszőkkel... Ergó: ne tedd, mert Te maradsz hülye...

13003 2009.12.16. 11:01:46

Kéretik megjelölni, hogy postomban holírtam, hogy "cigány"? Kéretik elolvasni, hogy Flórika, /magyarosított formája a betükkel jelzett román, magyarul Virág névnek/hogyan ír. Kéretik értelmezni is az olvasottat a szerki baszogatása helyett. Bo-56, Yankari igenis ki van tiltva a postomból.

113750 2009.12.16. 19:03:37

köszi a kommentet , szeretném ha mesélnél valamit zsófiról

20785 2009.12.19. 10:59:50

Én nem cigányozok, hanem a burkolt célzásra reagáltam, amit a 7. hozzászólás tett: "Én még nem láttam fehér embert az utcán kivont karddal." Nehogy már én cigányozzak, jó vicc.

15138 2009.12.19. 13:12:14

De jó... Nem az a cím, hogy Kardos nemzet a magyar? Kinek jut eszébe erről a cigányozás? ?? Ahogy Astrum mondja, nem ez volt a fő szál. (45-ben) Ahogy Wesz mondja, valahol, azzal ölnek, amit kapni lehet. Régebben a vasvilla lett volna, kasza, bicska. Most más a divat.
süti beállítások módosítása