Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Rendet, milyen módra

2009.12.01. 13:34 Emilke mesél

   " ....én nem ilyennek képzeltem a rendet,
          lelkem nem ily honos"...

 
Tarskinak igaza van. A Jobbik Rendet akar. RENDET! Olyan rendet, ahol nem rugdalják szét egy autóvezető fejét bűnöző cigányok. Olyan rendet, ahol a bűnöző cigány nem késsel jár a szórakozóhelyre, ahol nem kell egy kerületnek rettegni, ha Sztojka úr ideges, hogy melyik üzlet előtt, kinek rúgja szét a fejét. Igen Tarski úr! RENDET akarunk. Ez jobb rend lesz, mint amit önök eddig teremtettek. Figyelembe kellene venni, hogy ezt a rendet az egész ország akarja, kivéve a Hunvald féléket, a Joáv Blum féléket. Nem Tarski úr, ezek a fajták ezt a rendet nem akarják. Ezt a rendet a tisztességes emberek akarják. Baloldaliak, liberálisok, jobboldaliak, jobbikosok, zsidók és a becsületes cigányok. Remélhetőleg Őn is akarja, mint a többi tiszteséges ember. Én akarom. Igaz, én nem vagyok az Őn számára mérvadó, mert ugye én JOBBIKOS vagyok. Igen. Én rendet akarok. Nem az In-Kal védelmében a villámban a Szemlőhegyi úton, egyszerűen az utcán, ahol egy cigaretta ügyén nem tépik ki a táskát a kezemből. Egyszerű rendet akarok. Nem hozzászólásban írtam, mert egy kicsit ugye hosszúra sikerült volna. Csak abban a reményben, hogy Őn is rendet akar, mint a többi becsületes ember, maradok tisztelettel és üdvözlettel                                                                          Emilke.

19 komment

Címkék: balul jobbul tiszteségesen

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr648314258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13190 2009.12.01. 13:59:48

Emilke! És mi lesz a Szabó, Kovács, és egyéb bűnözőkkel, vagy csak cigánybűnőzők vannak? És azt is szeretném megkérdezni mint orvostól, ha nem szereted a cigányokat, szükség esetén kezelnéd őket? Vagy hulljona a férgese? A cigánygyerekeket sem szereted? Amúgy én is rendet akarok, én ne akarnám?

13003 2009.12.01. 14:03:42

Te most Kazalt játszol? A telefonkönyvet sorolod?::))) A rendőrségen, ügyeletben még a behozott cigányt is megvizsgáltam, meg még a nem cigányt is, a fogdába helyezés előtt.

13250 2009.12.01. 14:10:11

Még azt is?

12722 2009.12.01. 14:10:58

emilke, ez vállalhatatlan. innentől fogva nem lehet téged olvasni - sajnálom

13003 2009.12.01. 14:13:37

A rend vállalhatatlan? Olvasni nem kötelező!

proletár 2009.12.01. 16:43:40

Emilke Hiányozni fogsz. :(

52511 2009.12.01. 16:49:21

Látod, látod Emilke, már megint kiverted a FŐbíztosítékot! - Tudhatnád, és még mindig nem tanultad meg, hogy: - Tisztességesnek, becsületesnek lenni, erkölcsösnek lenni, egyenlő mércével mérni, a hazát szeretni, a családot szeretni, ez mind Jobbikfasiszta jellem! Ejnye no! :)))) !

13003 2009.12.01. 17:17:46

Naponta eltöltök egy bizonyos időt a német eü biztosítási rendszer, a gyógyszerrendelés tanulmányozásával.Készülök a rendre. Az egészségügy is csak jobb lehet.

10306 2009.12.01. 20:34:38

nehéz ehhez jól és igazat hozzászólni igazuk van azoknak, akik azt mondják, hogy etnikai szempontok szerint nem szabad senkit kiemelni, és az is igaz, hogy bizonyos etnikai csoportok tagjai túlreprezentáltak a büntetés végrehajtás adatai szerint, ami vagy azt jelenti, hogy arányában mérhető az elkövetők etnikum szerint, vagy a bűnüldözők speciálisan egy adott népcsoportot kiemelten üldöznek, és ennek ilyen eredménye van a börtönökben talán valaki meg tudja magyarázni, várom!

wesz 2009.12.01. 22:03:56

Emilke, mondd meg az igazat, beverik a fejed. Ez van. Az ethnografus valasz miatt van az, hogy SEMMIT nem ertenek. Egyszeruen nem ertik mi tortenik korulottuk. Nem tudom szamit-e valamit, en tamogatlak. Ethnografus, sry de mast nem irt, mint amit a lakossag kb 80% gondol. Ha valaki kimondja akkor az baj? Amirol nem beszelunk az nincs?

wesz 2009.12.01. 22:05:57

Fel a fejjel en ezt kaptam ma. Ugy latszik kifogytak az ervekbol, ilyenkor vagy alpariak lesznek, vagy elbucsuznak. Ez van. http://raertem.nolblog.hu/archives/2009/12/01/Felsobbrendusegrol_Kis_pocs_Wesz/

13003 2009.12.01. 22:16:41

wesz, ez nem az én stilusom.::))) Elég annyit mondani a madárkának, hogy hesss! Úgyis elszállnak a picsába.::)))

wesz 2009.12.01. 22:30:10

Igen, most mar kezd ugy tunni, hogy el. Jo ejszakat. Off topic, visszaolvastam azt a szornyu korhazi tortenetet. Nem, nem vagyok ijedos, inkab erintett ilyen ugyekben. A szerencsem, hogy nem a magyar egeszseguggyel birkozunk. Ha otthon lennenk, akkor valaki aki nagyon fontos nekem mar nem elne. Nem is a technologia az ami visszaadta, hanem az itteni orvosok merhetetlen empatiaja, kedvessege, torodese, tudasa, kedvessege. Mutass egy orvost aki azonkivul, hogy harom szakmaban mester, professzorkent tanit, egyutt sir a pacienssel, ha kell fel, haromnegyed orat beszel, magyaraz, rabeszel, lelket tart, ott van ejjel, nappal, baratta valik, csaladtagga, tudja ki vagy, ki a ferjed feleseged, a gyerek tanulmany eredmenyet. O olyan, aki meg tud gyozni, hogy amikor mar feladnad, akkor meg nem kell mert neki van masik. De ez egy masik tortenet egy masik dimenziobol.

13250 2009.12.01. 22:47:26

10. izom! Nagyon tömören: gettóeffektus. Egyformán működik Bronxban, Mumbaiban, Józsefvárosban, hasonlóan a magyar (és egyéb köztes-európai) falvakban. Feltételezem láttad a Gettómilliomost: abban volt egy kis minta abból is, mennyi minden feszül az ellen, hogy valaki onnan csak úgy kitörjön Ennyi. Lehet a többieknek azon elgondolkodni, ki nem ért itt semmit vagy hogy mihez vezet, ha ilyen problémákat erőből akarunk megoldani.

wesz 2009.12.02. 01:35:55

Kedves bo-56 es izomagyu, Egyszer mar nagyon felhaborodtam az Erlauernel es leirtam szemelyes tapasztalatomat Bombaybol. Azert nevezem Bombaynek, mert a bennszulottek is annak hivjak es nem Mumbainak. De felre a mellekes dolgokkal. Eleg hosszu idot toltottem el ott, egy ceget vezetve,hogy legyen idom megismerni oket. Nem tudom koztudott-e de Bombayben van Azsia legnagyobb slumja, vagy nyomornegyedem Dharavi. Senki nem tudja mennyien elnek, ott, de olyan 1,5-2,5 millio kozottire teszik a nepesseget. Sokszor mentem el mellette, mert a arra vezetett az ut a ceghez. Nekem a kovetkezo tapasztalataim voltak. 1. Azok a szegeny indiaiak megertettek, hogy veglegesen leszakadnak, ha nem tanittatjak a gyerekeket. Minden reggel lattam a tiszta, kivasalt egyenruhaban, copfba font hajjal a lanyok, vidaman, bar sokszor cipo nelkul mentek az iskolaba. Latszott azokon a kis gyerekeken, hogy a szuleik mindent elkovetnek, hogy tanulhassanak, hogy kikeruljenek onnan. Biztos, hogy nem mindenki, de sokan. 2. Dharavi a bor ipararol is hires, embertelen korulmenyek kozott cserzik a boroket, varrnak mindenfele bor dolgokat. A nejemmel elmentunk a Tajba az egyik boltba dzsekit venni. Mivel eleg vekony nem igazan volt a mereteben. Mire a tulaj azt mondta, ha megigerjuk, hogy masnap visszamegyunk, akkor itt most leveszi a mereteket es 24 oran belul atszabatja az egeszet az o meretere. Ugyhogy elvittek Dharaviba, egy ejszaka alatt atszabtak es masnapra megvolt. A tortenet lenyege a hihetetlen munkabiras, akaras amibe lepten-nyomon belebotlottam. Persze mindenhol vannak lehutok, bunozok, de nekem az volt a benyomasom, hogy a donto tobbseg ejjel-nappal dolgozik, hogy valamire jusson. Lattam kovacsokat ejjel kettokor hegeszteni mezitlab, hogy reggelre meglegyen egy kovacsoltvas agy. Sok mindent lattam, de foleg akaratot, tudni akarast, celokat amit el akarnak erni. Na ezt nem latom itthon. Nem igaz,hogy a getto termeszetszeruleg ujra termeli magat. Vannak akik kitornek es nem felejtik, hogy honnan jottek. Zaromondatkent, nagyon nagy tiszteloje vagyok az Indiaiaknak, egy kulonleges nepet, egy TISZTELETREMELTO nepet ismertem meg es buszke vagyok, hogy a mai napig sokukat baratomnak nevezhetem. Ezt csak mindenkeppen hozzaakartam tenni a ciganyozashoz.

13250 2009.12.02. 08:27:32

wesz! Majd gyere haza Csikágóba és meglátod, hasonlóan tiszteletreméltóan küzdő emberek taníttatásban és munkában ezek a mieink is. Én sem mondom, hogy mindegyik, ahogy a világ szlamjaiban is egy rész teszi azt, amitől veszedelmes az élet arrafelé, de nagyon. Azt sem állítom, hogy mindenki ott tartaná őket, aljanépet, hasonló "hitek" mentén, mint teszik cérnaszakadt acsarkodóink, csak éppen elegen, hogy számukra a kopogtassatok és megnyittatik néktek ne legyen egy szimpla ajtónyitás története. Mert hogy az ajtók csak nagyon kitartó keveseknek nyílnak meg, ezer okból. Ettől swamp a slum.

wesz 2009.12.02. 13:26:49

Kedves Bo-56 nem tudom fogod-e meg latni ezt, csak szeretnem vilagosssa tenni, hogy pontosan tudom a kulonbseget a Chicago South Side es Dharavi kozott. Mig a South Sidera be nem tennem a labam, addig Dharaviba nyugodtan be lehet menni.

wesz 2009.12.02. 13:30:07

De a dolog lenyege a kovetkezo, allitolag milliardokat koltottek cigany felzarkoztarasra. Ha nincs meg bennuk az akarat, akkor tessek szankcionalni es rakenyszeriteni oet a gyerekek iskolztatasara. Ebben az esetben legalabb a kovetkezo generacionak konnyebb lesz
süti beállítások módosítása