Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Én Istenem, jó Istenem

2009.06.10. 22:47 Emilke mesél

     Én Istenem, jó Istenem,

     lecsukódik már a szemem

     de a tied nyitva barát/  atyám: ez a fönöködnek szól/

     amig alszom, vigyáz reám.

Meg kell mondanom, a főnök nagyon lusta, mert olyan keveset hagy aludni, hogy alig van dolga. Így aztán te vigyázhatsz rám. Figyelj csak, kérsz egy kortyot? Ülj csak oda a fotelba, a tv elé, ott a pohár. Gondoskodhatnál addig is a felügyeletemről, szólj csak őrangyalkának, amíg te poharazól, majd mi ügyelünk. Mit mondasz, hogy ez korruptio? Micsoda körökben forogsz te, hogy ilyen szavakat tanulsz? Tud erről az őreg? Akkor nem korumpállak, nem kapsz semmit. Nem úgy gondoltad? Jó, szóval szundíts egy csöppet, majd angyalkával elleszünk.

     Csücs angyalka, ne izgulj, nekünk is van egy üvegünk. Nyargalj csak angyalka a konyhába,kérlek csinálj nekem két szendvicset. Ne legyezz a szárnyaddal, mert levered a poharat. A gyógyszereim, mondod? Itt a 3 tablettám, aztán intézem a cukrot is. Na légyszí a szendvicseimet. Köszi. Nem vagy fáradt? Igazán kíméllek, csak megvásárlom a reggeli, ebéd és vacsorára valót, óvatosan vezetek. Villanyt se szerelek, alig kell rám vigyázni. Nincs okod panaszra. Kérem a könyvemet, tudod a verseket. És egy meleg kakaót édesítővel. Látod, ilyenkor este kellemes. Te angyalka, egész rendes formád van. Nem érted? Aha, te ehhez buta vagy. Én meg már öreg. Mert ha nem lennék öreg, akkor elég megviselt lenne a glóriád. Nem érted, nem baj.Neked kell vigyázni rám, nem neked rád. Angyalka, idegesítesz, kérem a kakaóm.

     A fene enné meg, hogy egy ilyen ártatlanságra bíznak, hát oktató vagyok én?

     Haverom, angyalka neked is készített egy kakaót. Elégedett vagy velem? Hogy én veled? Persze. Képzeld, ha az öreg egy szorgalmasnak osztott volna ki, már évek óta csak veszekednénk, amilyen lusta vagyok. Tudod, tudod, nagy kunszt, mikor nem voltam lusta? Már gyerekkoromtól. Igazság szerint, te se noszogattál az életben.    

     Szép este van, csak kissé hűvös. Nem, ma nem foglalkozom velük.Tudod, én már eleget,.... de hagyd is. Nem fogod elhinni, fülelnek a beszélgetésünkre. Lehallgatnak? Micsoda szavakat ismersz te? Miféle társaságba jársz, ha eltünsz? Lehallgatnak, sőt leolvasnak! Hiszed , nem hiszed tetszik nekik, amit beszélgetünk, amit mesélek.

     És ez még semmi, irigyelnek, hogy te vagy nekem. Szóljál már légyszíves a többi istenkének is, hogy jelentkezzenek a gazdáiknál. Mindenkinek szüksége van a saját titkos barátjára. Tudod, hány évig nem kerestelek, aztán csak eszembe jutottál. Na ne kötözködj, hogy azt mondtam, nem is vagy. Azt mondtam. Akkor mi van? Mégis a te türelmed lett a nyerő. Neked könnyü, azt is tudod, amit én nem . Te mindent tudsz, és a tudás mindíg győz.

     Bújunk az ágyba. Takarj be légy oly aranyos, egy szép álmot keress elő és takard rám a meleg mellé.

     Majd holnap találkozunk, addig elhelyezkedhetsz a párnámon. Angyalka is álmos már, aludjon ő is.

7 komment

Címkék: szépen aludjunk

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr468313808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11815 2009.06.10. 23:01:17

Szép álmokat! :))

12318 2009.06.10. 23:39:22

Szép álmokat Nektek... :)))

13709 2009.06.11. 06:20:36

Én is kérem a kakaóamat :)) Igaz már reggel van. De egy kis melegség reggel sem árt... igaz Emilke? Jó reggelt!

13003 2009.06.11. 11:10:04

Bizony.bizony reggel lett, 1/2 10. Reggeli,kávé, megnézni az internetet és visszabújni lustálkodni. Főzés tegnap elkészült.

12318 2009.06.11. 11:39:16

mert megérdemled... :)))

21564 2009.06.11. 11:58:15

Két fiammal együtt hárman mormoljuk a fenti imát, zé itthon léte esetén négyen. ny
süti beállítások módosítása