Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Csak azért, szeretem . ......

2016.02.27. 21:49 Emilke mesél

Esti zene

2012/11/23. - írta: Emilke mesél Szerkesztés...

**

A szalonban ültek. Krampuszka unszolta Vírusost, hogy játsszon még, de Vírusos szabódott, hogy ő nem tud, csak a komputer, meg miegymás. Nem volt szerencséje, Kiskrampi az orra alá dugta a laptopját. Mindenki nagy várakozással tekintett rá, Lucy Lizi főként. Baby meg is bökte az oldalát, hogy ne illegesse már úgy magát, de Lizi csak olvadozva hallgatta, amint Vírusos ránézve súgta felé,

...csak azért szeretem a mesét..

Lilith csak annyit mondott, hogy még, még meséljen, és az Öregre nézett tág szemekkel.

Lizi lehajtott fejjel, nem is énekelve, csak súgva ejtve a szavakat,

.. hogy mondjam meg néked,

*

és csak bámultak, mert Lizitől ilyet még nem hallottak. Lizi ugyanis vénlánynak számított, ő volt Lucy Feri sógornője és senki nem mert körötte legyeskedni.Pedig hát, pokoli formái voltak és kénkő helyett valami francia parfümöt használt.

Baby kezdte a kis krampuszokat az ágyba terelni, aztán leoltotta a villanyt és kicsit nyitva hagyta az ajtót.

Vírusos az ujjaival gyorsabban ütögette a billentyűket, forró ritmusok és hangok búgtak, hogy

..jaj ez a rumbatök,

talán az ördögök …

*

Ferke tenyerét ütögette, Lilith megfogta az Öreg szakállának végét az meg fölpattant és gyanúsan mozgott a válla.

Aztán Vírusos Lilithnek kezdett el játszani.

 

Az asszony megdöbbenve nézett rá. Még senki nem mert neki, még az Öreg is csak hívta őt vissza, de mindig ő uralkodott, és most a hangok áradata elöntötte, tehetetlenül vergődött a sikoltó hegedűk között, csak felnézett és szeméből lassan folyt a könny Fejét az Isten vállára hajtva csak súgva kérdezte: Ennyire?

*

Az Isten Vírusosra mosolygott cinkosan, örvendve.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr368424770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2016.02.28. 12:51:33

Szépek az írásaid, nekem úgy tűnik, az utóbbi időben szomorú vagy.

A zenéket végig hallgattam. Poór Péter előadását néztem meg előszőr, lehetséges, hogy a képeken lévők közül már csak egy színésznő él?

Emilke mesél 2016.02.28. 14:40:20

@CsipkeRózsa:
Mondjam azt, a szerelem szomorú? Ez így nem igaz. Boldogság? Ez mazochista szemlélet. Mi is a szerelem? 16 éves korban kevésbé lehet tudni, mint 61 évesen.
*
Ezek régi írások, ma kurvára rossz a kedvem, hogy elvették a nolblogot.
süti beállítások módosítása