Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Joli telefonál

2011.01.10. 19:44 Emilke mesél

Illusztrácionak csak ezt találtam, majdnem jó! DDDD


 

 

 

 

Joli telefonál. Végigütögette a végnélkülí számsort és amikor egy vékonyhang jelentkezett, harsányan kiáltotta: szia Pirinyó!

Szia, visított a vékony hang és egymás után ömlöttek a kérdések, hol vagy, mit csinálsz, mi van veled, élsz még? Jól vagy? Lányok! A Joli!Hangzavar jött a készülékből, utcazaj, legkevesebb 3 lány izgatott hangja keveredett.

Joli nevetett, a lányok hangja az emlékekből előhozta az elmúlt idő néhány derűsebb pillanatait, de inkább dicsekedni akart. Elmondta, hogy jó dolga van., aztán hirtelen megakadt.

Mit is mondjon? Azt, hogy fel van öltözve? Ez valahogy olyan természetes ma már. Azt, hogy elfoglalta a helyét, de hol is? A konyhában arany élete volt, mindig talált enni, a fürdőszoba egy csücske az ő dolgaival volt tele, mit is mondjon? Csak annyit tudott szólni, Jól vagyok. Hirtelen olyan távolinak, idegennek érezte az elmúlt időt, mintha nem is ő élt volna benne, csak megborzongott, ha eszébe jutott.

Pirinyó visítása megnevettette. Maga előtt látta a lányt, akiről tudta, hogy ugyancsak töri a fejét a menekülésen. Nem mert a telefonba sokat mondani, nehogy a lánynak baja legyen. Csak annyit szólt, nem bánta meg, hogy „eladták” Képzeld, mondta Pirinyónak, mit mondott nekem a Vevőm! Azt kérdeztem, hogy szép vagyok-e? És azt felelte:Óh mely szépek a te lépéseid a sarukban.... Hát hallottál már ilyet? Meg mondott még mást is de nem értem. Nem ez az egyetlen.

Micsoda, szépek a te lépéseid a sarukban?Ez mi? Egy nő hangja a háttérből csendesen hallatszott:

Ez egy 4000 éves szerelmes vers kezdete.

Szia Nagyságos asszony, kiáltotta Joli. Jól vagy? Igen hallom te is. Viselkedj, azt hiszem jó helyen vagy.

Joli elhallgatott. Okosabb nem lett, de nem tudott mit mondani. Sziasztok!Sziasztok, majd jelentkezem és letette a telefont.

A Vevőjére nézett és megkérdezte. Hogy is van az a 4000 év?

A Vevője nevetett, az úgy volt,......kezdte mesélni.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr618315128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

95527 2011.01.10. 20:06:01

Jó ez Emilke, nagyon jó. Ha csak száz éveket ugrik a Vevő a mesében akkor is kitart egy darabig. :))) ( Nem lehetne az én kedvemért szerelmet belecsempészni??? ) Valamiért ma nőttél a szívemben, de ne ám elbízzad magad! :))

13709 2011.01.10. 20:07:03

De jó ez Emilke :)) lesz még folyt. köv? :))

13003 2011.01.10. 20:10:45

Ezzel a "Joli üggyel" remekül elszórakozom.. Biztos folytatóm, talán tényleg van benne valami, hogy a lét meghatározza a tudatot? Se non e vero e bene trovatto

12635 2011.01.10. 20:11:36

nagyon jó...tetszik...változatlanul...

60145 2011.01.10. 20:38:16

Sajnálom, hogy esetleg kihagytam részeket. Egyszer valaki joggal felrótta nekem, hogy megfelelő címet kell találni, hogy megtaláljanak. Az illetőt inkább Emilkének, mint Ubulkának nevezném...

13003 2011.01.10. 20:45:47

Ez az Emilke-Ubulka úgy hozzámnőtt, ki tudja miért. Istenke, az Öreg, Luciferke, mind itt vendégeskednek nálam. Mintha kissé (jó, nem kissé) bolond lennék.DDDDD
süti beállítások módosítása