Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

HÁZAVATÁS.

2010.11.08. 20:17 Emilke mesél

..........Építkezéshez kaptam kedvet.

..........Építkezéshez kaptam kedvet.

Egy szép, téglalapalakú falemez lapra körbe lécet szegeltem Persze, hogy nem körbe, hanem a szélekre. Egy profillécre, olyan egyenlőszárú 3szög féle lécre is a két egyenlő szárára szögeltem egy-egy darab farost lemezt. Olyan trópusi módon a közepére illesztettem egy gerendát, mely hivatva lett tartani az oldalak felől szellős tetöszerkezetet. Az alapot fínoman megfúrva, drótkötelekkel az erkély korlátjára lehorgonyoztam, feszesen.

Belsőépítészeti berendezés mobilra lett konstruálva, napraforgómagokkal és bizonyos módon törött dióbéllel. A rendezést rábíztam a rögvest beköltöző lakókra, akik gyors mozdulatokkal raktáka magokat. Egy a gyomorba, egy diótörmelék lenyomatként. A környék összes széncinkéje megjelent a költözéshez. Már nem is látszik a ház padlata, csak zöldesányalatú hátak egymás mellett és szorgalmasan mozgó fekete fejek.

Megpróbálok közeledni, az egész társaság ellibben a néhány méterre álló fára és kérdőn pillantanak rám, hogy mit akarok? Amint visszalépek rebbennek a szárnyak és az egész társaság ismét elfoglalja a helyét. Fogy a

magok halmaza.

A házba megtörtént a beköltözés. Hihetetlen, hogy mennyi széncinke van itt a környéken. Mit környéken! Itt Németországban. Micsoda étvágyuk van!Röppennek, esznek és nézelődnek. Elég kíváncsiak.

Ők is nézelődnek, én is nézelődöm, sárgulnak a levelek és nagyon ritkulnak a fán.Jön az ősz. Egész nyáron elkerültek, volt bőséges táplálék. Most úgy látszik szűkös lett a készlet. Új forrást kerestek és találtak. Ismerkedünk egymással és már közeledtünk 2 lépésnyit. Gyakrabban jönnek, sokan .

Hajtja őket egy ösztön, nyüzsög bennük az élet. Kíváncsi a pillantásuk, aggódnak is. Meddig látnak a jövőbe, meddig néznek előre? Látják már a havat? Érzik a hideget? Éhséget nem éreznek. Esznek, közeledünk egymás felé. Őket egy ösztön mozgatja, engem a kíváncsiság.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr668315002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

70798 2010.11.08. 21:10:02

emilke, őket a kíváncsiság, téged az ösztön:))

13003 2010.11.08. 21:22:58

2-re. Lehet, hogy fordítva is igaz, lehet. Hihetetlen tanulságos a viselkedésük. Megdöbbentő is.:))

13003 2010.11.08. 22:07:42

http://www.youtube.com/watch?v=ZslqpCiRxKI&feature=related

17910 2010.11.08. 23:34:02

Emilke! Hogy te miket kitalálsz:-)))))!
süti beállítások módosítása