Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Autóvételi töprengések

2010.01.02. 03:15 Emilke mesél

Vegyek, ne vegyek? Minek, miért ne?

Vegyek, ne vegyek? Minek, miért ne?

Emilke csak ül bambán, tanácstalan. Istenke hallgat, nem tud a témához hozzászólni. Ubulka persze, mint mindig, morog és hergel. Miért ne? Vedd meg! Minek? Legyen neked egy szebb, egy jobb! Nekem jó az, ami van.

Jó! De az jobb! Tudja a fene! Minek kellett nekem nézegetni? Nem is tudom.

Diesel merci 220-as. Minek az nekem, meg tudjátok mondani? Ubulka szerint megérdemlem. Istenke is bólogat helyeslőn. Őrangyalka mosolyog, mint egy frissensült zsömle, megbillenti a szárnyát, merci?-érdeklődik.

Csak legyintünk, mit lehet erre mondani? Milyen színű? Huh. Ezüstmetal. Csapkod a szárnyával. Ez nála az izgatottság és a tetszés jele. Istenke meg vigyorog. Ubulkát is ideette a fene, mert mindíg kell, hogy nekem magyarázzon.. Egész életemben ellátott baráti tanácsokkal. Rá is fáztam. Kibicelni nagyon tud.

Kinézek az ablakon, esik az eső. Be van sózva a seggem, észretérhetnék. Igaz, nem viszek magammal egy fillért sem, csak egy obulust. Mégis, fukar vagyok, ez az igazságTudod Istenke, nagyon rosszul alszom. Te betakarsz, de kelekótya barátom mindíg duruzsol valami hülyeséget. Persze, hogy tudod. Emlékszel? Júlia, a lányok, akiknek a nevét ugyan elfelejtettem, csak a csókjaikra emlékszem és a név, amelyiket csak magamnak suttogok, a csók, amelynek párja nincs, Ubulka, ezt soha nem bocsájtom meg neked. Akkor kellett volna szólnod, állj és ne tovább!

Most egy autóval akarod jóvátenni? Tudod, hogy mennyire nem érdekel? Hová menjek vele? A temetőben, anyámnak mutassam meg, hogy a fia mire vitte? Ubulka, ne hülyéskedj. Emlékszel Istenke? Anyám milyen boldog volt, mikor a Trabantot megvettem? Mert nekem kell, hogy legyen autóm. Szegény anyám, te tudod Istenke, hogy milyen messziről jőve érte el, apámmal hogy a fiuknak autója legyen. Te tudod Istenke, mit áldoztak értem. Ubulka, ehhez te hülye vagy. Én is, ha ez boldogít.

Ha megveszem, nem magamnak veszem, az ő emléküknek.

Olyan tanácstalan vagyok. Ez az egyik baj. A másik, hogy nem vagyok álmos egy kicsit sem. Erre találhatnátok valamit. Altatót? Azt nem lehet, ha éjjel lemegy a vércukor és nem ébredek fel, ….szóval altató nem jöhet szóba. Már vége lehetne ennek a viharos időjárásnak, hogy legalább éjtszaka pihenni tudjak.

Éjjel nagyon rossz. A számláló bár mutatja, hogy valahol messze valaki olvas, de nem jelentkezik.Már észrevettem és nagyon kíváncsi lettem. Ki az ördög, aki azzal tölti az éjtszakát, hogy Emilke írását olvassa?

Na jóéjtszakát, megpróbálok elaludni.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr98314330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ördög 2010.01.02. 04:34:49

Megidéztél,itt vagyok :-))) Nemcsak Téged olvaslak, minden érdekesebbnek ígérkező írást elolvasok itt a Nol blogon. Azok közé tartozol akiket szívesen olvasok. De kommentelni nem nagyon szeretek. És Boldog Új Évet kívánok.

13003 2010.01.02. 05:32:21

Falrafestettelek, megjelentél. Csend, mert házmesterbácsi ad a pofámra!::)) BUÉK neked is!

52153 2010.01.02. 07:17:13

Emilke! Mit nyersz, és mit vesztesz ha cserélsz? Ezt Neked kell látnod. Ha még x évig kényelmesebben utazol, de nem a napi szükségleteid csökkentése árán, akkor szerintem cserélj. Nyugodtan ajándékozd meg magad, istenke se fog haragudni.

14927 2010.01.02. 10:06:50

Hát Emilke ezt magadnak kell eldöntened, ebben biza sajnos senki nem segíthet. Mert tanácsot adni az a legegyszerűbb, nem kerül semmibe, viszont a következményei ...........

13003 2010.01.02. 11:01:44

Már nyertem! Istenkével írom a postot és az Ördög is kommentel!::)))) AmerikátÚtálom, de egyben egyetértünk, az autó menjen és megálljon, ahol kell. Márkafüggetlenül. A többi lényegtelen.

111062 2010.01.02. 13:22:01

Emilke, a globalizacio miatt sokan olvasnak teged az ejszaka kozepen, mondjuk ejjel 2-kor, ami nekem megcsak este 8. Amugy, ahogy megismertelek, te imadnad Amerikat, kulonosen a delieket. Florida, Luisiana, Missisipi, Alabama. Neked valo hely lenne. Rendes Istenfelo emberek, hatalmas szivvel, szeretettel.

13709 2010.01.02. 13:58:27

Emilke, jó tanácskozást és megfontolt döntést :))) BUÉK Emilke!

34417 2010.01.02. 14:02:07

most akkor mi van a piros forddal? mert, mintha nem is olyan régen vettél volna egy ilyet. vagy rosszul emlékszem? ha meg nagyon szemét akarnék lenni - ami mégsem lényegem - azt mondanám, hogy kérdezd meg orvosod, gyógyszerészed. de nem mondom:-)

13003 2010.01.02. 15:04:11

Egy éve vettem a piros fordot, megy. Csak a színe,illetve az árnyalata. A fene tudja.:::)))

15138 2010.01.09. 15:49:42

Minél kevesebbet költesz kocsira, annál jobb. Ha a Ford jól megy, ki ne cseréld. Ha meg rosszul, akkor bátran vágj bele. Nincs arrafelé ismerősöd, aki megnézné a Mercit? Nehogy baja legyen, mert rámegy a gatyád is. Egy Mercin minden drágább - de ha még nem volt, és nem akarsz úgy meghalni, hogy ne lett volna Mercid...az is szempont. Én hagynám a fenébe, de én én vagyok.
süti beállítások módosítása