Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Szolgálati út

2009.12.20. 20:45 Emilke mesél

Istenke szolgálati úton távol járt, a Főnökséghez utazott. Itthagyta őrangyalkát és a lelkére kötötte, hogy nehogy leigya magát, akárhogy is eröltetem. Aztán degeszretömött irattáskáját a legközelebbi menetrendszerinti felhőre hajítva eltünt.

Őrangyalka gondosan megigazgatta az ágyamat, betakart és bekucorgott a fotelba kötőtűivel, horgolótűivel és végetnemérő gubancaival együtt. Csak az én kiabálásomra jött újra az ágyhoz és vakargatta az orrát szemüvege alatt, hogy kérdeztem: az estipusziés egyebek, azzal mi lesz? Legyintett, megcsóválta a fejét, szigorúan szólt, na szépen aludjál! Kiment.

Mérgemben lecsuktam a szemem és elaludtam. Amint alszom, egyszere csak ott ülök Istenke mellett az előszobában, az Öregisten titkárjai járnak ki-be, Gabriel, Mihály, a sunyiképű Lucifer vigyorog mindenkire. A főtitkári szobából kubai rumba és Istenke, rumszag is, szóval valami szolgálaton kívüli dolog. Oldalba bököm Istenkét, a fülem és az orrom mutatom, megvonja a vállát; az öregig még 5 függöny van és Péter a tömjénnel a Sátán ellen.

Valami segédangyal, szárnyakkal, gloriával int, elinduluk befelé. Istenke mögött lépkedek, megáll. Én nem látok semmit, csak állunk. Aztán Istenke bólogatni kezd és hallom, ahogy az Öreg nagyobb gondosságra inti, hogy jobban vigyázzon rám. Finoman bokánrúgom Istenkét, az Öreg szigorúan köhint. Aztán elkezdenek politikai és diplomátiai dolgokról beszélgetni. Én nézelődöm, látom a Föld csaknem horpadozik a teher alatt, az emberek úgy ellepik, mint mézesbödönt a darazsak. Hallom, ahogy az Öreg elgondolkozva mondja, talán túl sok az ember? Mit csináljak? Volt vízözön,volt háború, volt atombomba, mit tehetek? Súgok Istenkének H1N1!

Istenke hálásan visszamosolyog és elkezdi, nagy dolgok voltak ezek Uram! Valami trükkel kellene próbálkozni! Nézd csak van itt valami. H1N1! Vírus!

Ez a kis bigyó? Érdeklődik az öreg. Ajaj, kísérletező kedvében van, mi lesz ebből?

Istenke mesél, egyre jobban belemerül a témába.Elmeséli, hogy az „Államokban“ van egy …..és mondja a magáét, se vége se hossza. Számok röpködnek, kacarásznak, nagyon elégedettek. Szomjas vagyok, mondom, az Öreg elém tólja a nektárját és tovább tárgyalnak.

Na ezt meggondolom, tetszik nekem. Semmi durvaság, egy kis kellemetlenség és elég hatásosnak tűnik. Talán még kombinálni is lehet.

Na, menj, még van dolgom, hogy is mondtad? Vírus? Jól hangzik! És

megsímogatja a fejemet. Mehettek.

Megyünk kifelé Istenkével, cipeli az irattáskáját,csak halljuk az Öreget,Vírus! Ezt még nem próbáltam. Ez a kis ketyere!

Istenke jön, kezében a táskája és a vírus. A fene, ezt meg elhoztam! Sebaj, ha tetszik az Öregnek, csinál másikat.

Hanem te bevágódtál, még nektárjából is megkínált!

Na sipirc, mehetünk haza!

Istenke szolgálati úton távol járt, a Főnökséghez utazott. Itthagyta őrangyalkát és a lelkére kötötte, hogy nehogy leigya magát, akárhogy is eröltetem. Aztán degeszretömött irattáskáját a legközelebbi menetrendszerinti felhőre hajítva eltünt.

Őrangyalka gondosan megigazgatta az ágyamat, betakart és bekucorgott a fotelba kötőtűivel, horgolótűivel és végetnemérő gubancaival együtt. Csak az én kiabálásomra jött újra az ágyhoz és vakargatta az orrát szemüvege alatt, hogy kérdeztem: az estipusziés egyebek, azzal mi lesz? Legyintett, megcsóválta a fejét, szigorúan szólt, na szépen aludjál! Kiment.

Mérgemben lecsuktam a szemem és elaludtam. Amint alszom, egyszere csak ott ülök Istenke mellett az előszobában, az Öregisten titkárjai járnak ki-be, Gabriel, Mihály, a sunyiképű Lucifer vigyorog mindenkire. A főtitkári szobából kubai rumba és Istenke, rumszag is, szóval valami szolgálaton kívüli dolog. Oldalba bököm Istenkét, a fülem és az orrom mutatom, megvonja a vállát; az öregig még 5 függöny van és Péter a tömjénnel a Sátán ellen.

Valami segédangyal, szárnyakkal, gloriával int, elinduluk befelé. Istenke mögött lépkedek, megáll. Én nem látok semmit, csak állunk. Aztán Istenke bólogatni kezd és hallom, ahogy az Öreg nagyobb gondosságra inti, hogy jobban vigyázzon rám. Finoman bokánrúgom Istenkét, az Öreg szigorúan köhint. Aztán elkezdenek politikai és diplomátiai dolgokról beszélgetni. Én nézelődöm, látom a Föld csaknem horpadozik a teher alatt, az emberek úgy ellepik, mint mézesbödönt a darazsak. Hallom, ahogy az Öreg elgondolkozva mondja, talán túl sok az ember? Mit csináljak? Volt vízözön,volt háború, volt atombomba, mit tehetek? Súgok Istenkének H1N1!

Istenke hálásan visszamosolyog és elkezdi, nagy dolgok voltak ezek Uram! Valami trükkel kellene próbálkozni! Nézd csak van itt valami. H1N1! Vírus!

Ez a kis bigyó? Érdeklődik az öreg. Ajaj, kísérletező kedvében van, mi lesz ebből?

Istenke mesél, egyre jobban belemerül a témába.Elmeséli, hogy az „Államokban“ van egy …..és mondja a magáét, se vége se hossza. Számok röpködnek, kacarásznak, nagyon elégedettek. Szomjas vagyok, mondom, az Öreg elém tólja a nektárját és tovább tárgyalnak.

Na ezt meggondolom, tetszik nekem. Semmi durvaság, egy kis kellemetlenség és elég hatásosnak tűnik. Talán még kombinálni is lehet.

Na, menj, még van dolgom, hogy is mondtad? Vírus? Jól hangzik! És

megsímogatja a fejemet. Mehettek.

Megyünk kifelé Istenkével, cipeli az irattáskáját,csak halljuk az Öreget,Vírus! Ezt még nem próbáltam. Ez a kis ketyere!

Istenke jön, kezében a táskája és a vírus. A fene, ezt meg elhoztam! Sebaj, ha tetszik az Öregnek, csinál másikat.

Hanem te bevágódtál, még nektárjából is megkínált!

Na sipirc, mehetünk haza!

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr968314302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12318 2009.12.20. 21:40:28

és otthon egy jó bögre forralt bor, aztán zsupsz az ágyikóba...és felébredtél. A fenébe, pedig már érezted a finom fahéjas ízt a szádban...

70798 2009.12.21. 00:12:34

jól nyomtad a vakert emilke:)

13709 2009.12.21. 05:54:39

Tetszett :)

34417 2009.12.21. 07:46:28

nahát, ti ketten, istenkével, még sokra viszitek!

13020 2009.12.21. 08:17:45

Drága Emilkém, szépen nyomtad !! De ha a háta mögött mész, vigyázz, nehogy a lábodra lépjen, Mindenkinek van, legalább egy bűne, amiért meg érdemelné. Téged nagyon szeretnek, látni, nem kell már félni semmitől Neked. Aki az Istenekkel bratyizik????!!!!!

12214 2009.12.21. 08:57:45

Csak nem neked hozta el, Emilke?

44711 2009.12.21. 09:27:32

kedves Emilke ! Elemezni felesleges, mert egyből látszik. tényleg nagyon jó!!!! Üdv:CL......

13003 2009.12.21. 11:53:50

Mi immunisak vagyunk. Istenke egy remek vakcinát talált. Unicum duplán. Véd a hagyományos ellen is.

11692 2009.12.21. 16:07:59

Emilke az istenek barátja...(Homo proponit, Deus disponit...):)

112742 2009.12.22. 04:45:10

Aranyos ez a blog....de van egy gondom ....lehet,hogy csak az én vaksiságom okozza....a melglehetősen gazdag háttérfón miatt halál nehezen olvasható a szöveg és a commentek.......Nem tudod tompitani valahogy a hátteret....??

13003 2009.12.22. 06:43:19

Az olvashatósággal nálad lehet valami gond, itt elsőrendü. Nem én állítottam be, ehhez én nagyon majom vagyok. Úgy csinálták a sablonomat.Milyen keresőt használsz?
süti beállítások módosítása