Csak úgy ki van találva

Ezt azt elmesélem, borzongani nem kell , ettől még jól alhatsz.

Utolsó kommentek

  • CsipkeRózsa: Tisztelt Emilke, Boldog Születésnapot Kívánok. (2016.10.29. 14:12) 60 éve, ....
  • CsipkeRózsa: A "Szeptember..." írásodat már olvastam, de még sokszori olvasásra is nagyon tetszik. (2016.09.23. 17:02) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: Most olvastam el egy 2010-es blogodat, amit Gordiusnak írtál. Abban írsz MOrdecháj Gebirtig-ről.... (2016.09.23. 17:00) Szeptember ....
  • CsipkeRózsa: www.youtube.com/watch?v=Uqvr6igV3Wc (2016.09.18. 16:39) Fájnak a francia chansonok
  • Emilke mesél: Volt is "sikere" a szövegnek! (2016.09.12. 06:09) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép az Énekek Éneke, a saját szöveged is nagyon tetszik. Az Énekek Éneke-t az internetről is le... (2016.09.11. 18:19) Réges-régen ....
  • CsipkeRózsa: Szép ez az emlékezet. (2016.09.10. 18:31) Emlékezet.
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: "Érdekes, 11 éves voltam, Sárospatakon a pad alatt a görög regéket olvastam." Jól... (2016.09.10. 18:30) Egy kis pálesz és ....
  • Emilke mesél: Bocsdáss meg, a videóval a mulatást akartam jelezni, csak úgy, csak .... Hej, ha egyszer én egy sz... (2016.09.10. 15:29) Egy kis pálesz és ....
  • CsipkeRózsa: @Emilke mesél: Te most is tudod, én pedig nem is tudtam, csak azt, hogy szívesen nyúlsz a görög mo... (2016.09.10. 15:12) Egy kis pálesz és ....
  • Utolsó 20

Linkblog

Hosszában már volt, lesz Széltében

2009.11.28. 18:32 Emilke mesél

     Széles olyan, mint Csintalan.Kövér, gusztustalan, és buta.

  Mint tudjátok, (persze) hogy jobboldali vagyok. Széles úr Lakitelken felszólalt. Talált egy helyet, ahol néhány láda sör és virsli fejében mikrophon elé  léphet. Lelkük rajta, ma már minimum debreczeni jár a plebsnek. Tehát felszólalt, és  bár nem eredeti gondolatként, de kifejtette, hogy a mezőgazdaság mentheti meg csak az országot, meg hát bizonyára  Ő! Nem is ez a lényeg, ezt nála már okosabb emberek mondták, Ő nélkül. Ez eddig igaz is. Az érdekes, hogy meg akartam a cikk hozzászólásánál kérdezni, hogy ezt milyen relátioban képzeli el? Háztáji kisbirtokban, néhány ezer ha-os kis parcellákkal, esetleg néhány százezer ha-os tagosított birtokokkal. Itt jött be a  prücök. Beírtam. Okos moderátor kimoderálta. Röviden újraírtam, jelezve, hogy milyen hülye a moderátora. Sík! A nyelvcsapások számát és mélységét akartam harmadszorra jelezni. Nem hiszitek el , azok is ki lettek moderálva. Ilyen sajtó ez a Széles népszerűségű sajtó. Mint ugyebár tudjátok, jobboldali vagyok. Széles vigyorral, látjátok? Ma jókedvem van. Ez a kabaré, ingyen. 

7 komment

Címkék: világon E Széles

A bejegyzés trackback címe:

https://eskete-meskete.blog.hu/api/trackback/id/tr598314252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

44800 2009.11.28. 19:15:08

Na, Emilke én meg baloldali vagyok- legalábbis az voltam, nem változtam, de hogy mi a jelenlegi jogállásom majd eldönti valaki más - de, hogy te mi vagy...? Szerintem gyanús:) Egyébként meg, Széles a hülyeség vize és keskeny a híd rajta. Én tegnap kaptam egy levelet személyesen Orbán Viktortól, hogy szarban van a magyar mezőgazdaság. Mintha nem tudnám. De, hogy ezt miért nem Torgyán dikrornak mondja miért nekem, azt nem tudom. Lehet, hogy Szélesnek mondta. Az meg mondja tovább. Mert széles a hüleség vize....

13003 2009.11.28. 19:22:58

Hogy lehet valaki ilyen gyanakvó?::)))

13709 2009.11.28. 20:31:51

Szia Emilke, meg kell csak nézni mit művelt ez aSzéles Székesfehérváron, ez az ember ennyi. Kár azért sok zsozsóért, amit az Echoba feccöltek.... :(

39699 2009.11.28. 20:37:38

magyarul mikrofonnak szoktuk írni, meg relációnak. bocs.

13003 2009.11.28. 21:06:22

Széles politikai szerepre törekszi, de piszkosul fukar és primitív. Modszerei semmi nagyvonalúságot nem árulnak el. Külsőleg a megjelenése már inkább taszitó, mintsem egy pártot kívánatossá tenne.

13003 2009.11.29. 11:15:32

Kép berakása a blogba: Vezérlőpult->Intéző->Feltöltés-> Tallózás (a gépeden lévő képekből, amit fel akarsz tölteni)-> OK gomb-> Új bejegyzés-> Kis ikon fával, a szerkesztő ablak tetején lévő sorban-> a feljövő ablakban kijelölöd a feltöltött képet->OK gomb-> a kép megjelenik a szövegszerkesztő ablakban, ez alá, vagy fölé írhatsz szöveget is. Ha kis képet akarunk megjeleníteni úgy, hogy nagy képre nyisson, amikor rákattintunk, akkor az Új bejegyzésbe illesztés előtt felajánlja a képet behozó ablak ezt a műveletet.

proletár 2009.11.29. 14:30:39

Azt hittem Emilke hogy több hozzászólás lesz ehhez a témához, hiszen a mezőgazdasághoz és a politikához mindenki ért vagy érteni vél. ( Kivétel pl. jómagam aki tök hülye mindenhez.) Azt eccerű szemeimmel látom hogy amerre nézek, csak parlag és gyom.
süti beállítások módosítása